Maailmanynpärikävelijä nainen. Ero.
No enpä ihmettele yhtään. Kuka mies alkaa odottaa jonkun neljä viisi vuotta yksinään kun nainen huitelee pitkin maailmaa neljä tai viisi vuotta edes käymättä välissä kotona. Minusta todella itsekästä tuollainen haihattelu.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tieto. Olen häntä jonkun verran seurannut.
Minä luin hänen instastaan.
Maksaako hälle joku tästä kävelystä vai mikä juttu.
Kestävämpi ratkaisu olisi mitata askeleen pituus, jakaa sen maapallon ympärysmitalla ja alkaa kävelemään vaikka keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Kestävämpi ratkaisu olisi mitata askeleen pituus, jakaa sen maapallon ympärysmitalla ja alkaa kävelemään vaikka keittiössä.
🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶🚶
Vierailija kirjoitti:
Lähti sitten kävelemään
Kumpi ?
Oliko tämä Kari se rikkaampi osapuoli? Taisi mitta tulla täyteen
Luin tästä jostain ja mietin silloin että näinköhän käy. Onhan tuo käytännössä jo ero jos noin moneen vuoteen ei edes näkisi.
5 vuotta pitäisi miehen odottaa kun toinen toteuttaa unelmiaan. Se on paljon kun tässäkään ei enää ihan nuori mies ole kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä Kari se rikkaampi osapuoli? Taisi mitta tulla täyteen
Sen verran olen seurannut että tällä kävelijällä kai on ollut vaikeuksia saada mitään sponsoreita tai tukijoita. Voihan olla että mies kyllästyi jos huomasikin joutuvansa vaimon reissun rahoittajaksi.
Kellään arvioo mitä tuollainen reissu tulee maksamaan kaiken kaikkiaan?
Vierailija kirjoitti:
Kellään arvioo mitä tuollainen reissu tulee maksamaan kaiken kaikkiaan?
Paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti sitten kävelemään
Kumpi ?
En minä tiedä. En edes tiedä kenestä tää ketju on. Eikä tässä yhteydessä edes väliä kumpi.
Suomen kieli on vaan joskus niin kivaa :)
Kumpikin lähti kävelemään. Kävelevät nyt eri suuntiin
Suomalainen nainen Taina Liekari, aloitti kävelemisen maapallon ympäri 2024 Madridista. Eilen ilmoitti Tiktokissa ja instassa, että avioero miehestä Karista. Kari on käynyt välillä ( lentänyt) katsomaan vaimoaan, mutta nyt tullut mitta täyteen ja avioero edessä. Capish..
No en ihmettele. Ehkä mies kyllästyi rahoittamaan projektia ja löysi jo uuden?
Vierailija kirjoitti:
Itsekästä miten? Ei parisuhde ole mikään vankila, jos ei ole alaikäisiä huollettavia niin on vapaa lähtemää ihan minne lystää. Miksi joku aina triggeröityy niin kovin muiden tekemisistä?
Kyllä mulle tuo tarkoittaisi eroa, jos toinen häipyy neljäksi vuodeksi, niin ettei ole kertaakaan tuona aikana kotona käymässä.
Tienaako tuollaisella sisällön tuottamisella oikeasti. Kuka siitä maksaa.