Maailmanynpärikävelijä nainen. Ero.
No enpä ihmettele yhtään. Kuka mies alkaa odottaa jonkun neljä viisi vuotta yksinään kun nainen huitelee pitkin maailmaa neljä tai viisi vuotta edes käymättä välissä kotona. Minusta todella itsekästä tuollainen haihattelu.
Kommentit (102)
Taina aikamoisen päällepäsmärin maineessa tuolla Fugen Suomi porukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän jos mies lähtisi tuollai. Nyt hänen suurin osa faneista näyttää olevan naisia. Mitähän nää samat naiset olisi mieltä jos jonkun mies lähtisi samaan ja jättäisi vaimon yksin selviämään.
Vain toinen voi olla sortajasika ja vain toinen voi olla voimaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen suhde on ollut alunperinkään, jos mieleen tulee että voisi lähteä neljäksi vuodeksi kävelemään. Ehkä tämä oli nyt konkreettisesti kävelyä pois avioliitosta. Toivottavasti Taina jatkaa, eihän eroilmoitus sinällään muuta hänen tilanteessaan mitään siellä tien päällä. Toivottavasti on muita ihmisiä hoitamassa rahan keruuta. Enemmän sponsoreita saisi kyllä olla, ei välttämättä vain someseuraajien lahjoituksilla pääse maaliin.
Kävely ympäri maailmaa helpottuu kun sinkkuna voi maksaa luonnossa ilman huonoa omaatuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro enemmän! Mä olen ajatellut vähän samaa.😅
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli hänestä jotenkin outo olo kun löysin hänen vanhempia videoitaan jostain somesta. Ehkä tyrkky ja aina oikeassa olevan oloinen. Sen jälkeen en enää kiinnostunut hänen matkastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa naista mies paljon kiinnosti, kun vuosiksi eroon halusi muutenkin. Win-win.
Ihmisillä on oikeus toteuttaa unelmiaan. Kun ei ole alaikäisiä lapsia hoidettavana, on vapaa menemään.
Tainaa kiinnosti varakas mies joka elätti. Millä mahtaa nyt elää kun ei käynyt töissä vai onko eläkkeellä?
Taitaa olla minä minä ja minun unelmat nainen.
Minä olen niin kyllästynyt tähän nykypäivän "jokainen voi tavoitella omia unelmiaan " höttöön.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin kyllästynyt tähän nykypäivän "jokainen voi tavoitella omia unelmiaan " höttöön.
Ajattelisin että tuossa iässä viimeistään kannattaa niitä omia unelmia toteuttaa, etenkin jos on noin fyysisiä. Lapset ovat aikuisia, mies jäi nyt matkan varrelle mutta olisiko jäänyt muutenkin. Kyllä minäkin lähtisin jos siltä tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että tuossa iässä viimeistään kannattaa niitä omia unelmia toteuttaa, etenkin jos on noin fyysisiä. Lapset ovat aikuisia, mies jäi nyt matkan varrelle mutta olisiko jäänyt muutenkin. Kyllä minäkin lähtisin jos siltä tuntuisi.
Jos jokainen ajattelisi noin niin aika tyly tää maailma olisi.
Jos voittaisin pari miljoonaa niin voisin kyllä ostaa hienon asuntoauton ja lähteä sillä kiertämään. Kauankohan parilla millillä eläisi ihan vaan kierrellen.
"No enpä ihmettele yhtään. Kuka mies alkaa odottaa jonkun neljä viisi vuotta yksinään kun nainen huitelee pitkin maailmaa neljä tai viisi vuotta edes käymättä välissä kotona. Minusta todella itsekästä tuollainen haihattelu."
No miksi se mies on odottanut vain kotona? Ymmärtääkseni mies on jo eläkkeellä. Miksi ei lähtenyt edes osaksi matkaa huoltojoukoiksi autolla esim.juuri noihin autiomaaosuuksiin?
Onhan noita jonkun verran suomalaisia matkustajia tällä hetkellä, jotka kiertävät maailmaa asuntovaunulla. Yleensä yhdessä siis mies ja nainen.
Luulisi olevan turvallisempaakin yksinäiselle naiselle, jos mies olisi mukana huoltoautolla kantamassa rinkkaa jne.
Vierailija kirjoitti:
"No enpä ihmettele yhtään. Kuka mies alkaa odottaa jonkun neljä viisi vuotta yksinään kun nainen huitelee pitkin maailmaa neljä tai viisi vuotta edes käymättä välissä kotona. Minusta todella itsekästä tuollainen haihattelu."
No miksi se mies on odottanut vain kotona? Ymmärtääkseni mies on jo eläkkeellä. Miksi ei lähtenyt edes osaksi matkaa huoltojoukoiksi autolla esim.juuri noihin autiomaaosuuksiin?
Onhan noita jonkun verran suomalaisia matkustajia tällä hetkellä, jotka kiertävät maailmaa asuntovaunulla. Yleensä yhdessä siis mies ja nainen.
Luulisi olevan turvallisempaakin yksinäiselle naiselle, jos mies olisi mukana huoltoautolla kantamassa rinkkaa jne.
Ööö. Miksi sen olisi pitänyt lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekästä miten? Ei parisuhde ole mikään vankila, jos ei ole alaikäisiä huollettavia niin on vapaa lähtemää ihan minne lystää. Miksi joku aina triggeröityy niin kovin muiden tekemisistä?
Koska he itse eivät ole tyytyväisiä omaan elämäänsä, ja heitä harmittaa kun joku uskaltaa ajatella omilla aivoillaan :) Muutenkin aika surullista, jos parisuhteesta tulee joillekin niin iso riippakivi, ettei sen takia sovi tehdä itsekseen edes parin viikon reissua. Meillä mies ei niin välitä kulkemisesta saati sitten askeettisista olosuhteista. Homma on ratkaistu niin, että menen yksin tai omien kavereiden kanssa. Toisen vaatiminen kotiin on vähintään yhtä itsekästä kuin se, että lähtee pitkälle reissulle. Ketään ei voi omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska mies on mukavuudenhaluinen, sanottiin yhdessä haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Miksi sen olisi pitänyt lähteä.
Öööö ööö. Miksi naisen ei olisi pitänyt lähteä? Siksi, että mies halusi olla kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestihan pariskunnalla voi olla yhteisiä haaveita, eläkkeellä sitten tehdään sitä ja tätä. Tällä pariskunnalla taisi vaan olla hyvin erilaiset haaveet. Monet tekevät yhdessä tällaisia juttuja. Miten niin tyly? Kuolemaan astiko pitäisi vaan palvella miestä ja lapsia, vai mitä ajattelit?
Onnistuu purjehtimallakin, eikä tarvitse edes mennä maailmanympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma ON tyly. Olet ilmeisen etuoikeutetussa asemassa kun et ole sitä huomannut.
Prismassa käynti ja 4 vuoden poissaolo ovat kuitenkin vähän eri juttuja. Jos itse muistelen mitä tapahtui 4 vuotta sitten, ja että silloin olisin viimeksi ollut mieheni kanssa rauhassa kotona. Kyllä olisi yhteiselämä unohtunut ja elämä mennyt eteenpäin. Kyllähän sen nyt aikuinen ihminen ymmärtää jos tuollaista suunnitelee.