Maailmanynpärikävelijä nainen. Ero.
No enpä ihmettele yhtään. Kuka mies alkaa odottaa jonkun neljä viisi vuotta yksinään kun nainen huitelee pitkin maailmaa neljä tai viisi vuotta edes käymättä välissä kotona. Minusta todella itsekästä tuollainen haihattelu.
Kommentit (55)
Tuossa varmaan toimisi vain jonkinlainen avoin suhde.
Hänellähän on kolme aikuista lasta ja pari lastenlasta, mutta hän ei koskaan puhu heistä eivätkä he käy katsomassa häntä. Tähänkin on varmaan joku syy, mutta tuntuu vähän omituiselta. Mies sai varmaan tarpeekseen odottamisesta, mitä en ihmettele yhtään.
Onhan noita kävelijoitä ollut todistetusti jo sen 50 vuotta, ei tuo tee mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita kävelijoitä ollut todistetusti jo sen 50 vuotta, ei tuo tee mitään uutta.
Niin olen minäkin kävellyt milloin mihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen minäkin kävellyt milloin mihinkin.
Minä kävelin nuorena usein töihin ja takaisin 10 km kun ei ollut rahaa matkustaa linjurilla.
Kummelin tamppaaja, ansaitsee lopulta arvonimen Tamppooni!
Parin vuoden päästä maailman tilanne voi olla jo sellainen ettei paljon kävellä ihan missä vain.
Vähän vaikea spekuloida, kun ei tiedä millä pohjalla suhde on ylipäätään ollut ennen reissuun lähtöä ja millaisia keskusteluita on käyty.
Toisaalta olen sitä mieltä, että on hienoa ja rohkeaa pyrkiä toteuttamaan unelmiaan jos ne ovat realistisia eivätkä satuta muita. Meillä kaikilla on kuitenkin vain yksi elämä.
Toisaalta en tiedä miten itsekään suhtautuisin jos kumppanini ilmoittaisi lähtevänsä useammaksi vuodeksi reissuun ja minun tehtäväkseni jäisi jäädä pyörittämään arkea ja huolehtia yhteisistä vastuista ja velvollisuuksista siksi aikaa. Vuosikin on pitkä aika, saati sitten neljä.
En oikein osaa tuomita kumpaakaan, eikä se toisaalta minun tehtävä ole niin tehdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä Kari se rikkaampi osapuoli? Taisi mitta tulla täyteen
Sen verran olen seurannut että tällä kävelijällä kai on ollut vaikeuksia saada mitään sponsoreita tai tukijoita. Voihan olla että mies kyllästyi jos huomasikin joutuvansa vaimon reissun rahoittajaksi.
No avioerossa antaa 50% niistä palstaoletetuista rikkauksistaan sitten. Harvalla on mitään avioehtoja tosielämässä.
Mitenhän jos mies lähtisi tuollai. Nyt hänen suurin osa faneista näyttää olevan naisia. Mitähän nää samat naiset olisi mieltä jos jonkun mies lähtisi samaan ja jättäisi vaimon yksin selviämään.
On näitä muutamia jotka on kävellyt. Joku mies joka käveli 11 vuotta. Joku nainen josta luin oli vielä matkalla ja kävellyt silloin 6 ja puoli vuotta. Et tuskin vaan neljässä vuodessa olis kävelty.
Kivahan sitä olisi lähteä kävelemään maapallon ympäri, jos joku vain sponsorisi ja toimisi tukiryhmänä taustalla. Sen verran on tiukat säännöt jos haluaa päästä Guinnessin ennätystenkirjaan, että ottaisin reissun enemmän kokemuksen kannalta ja jäisin jonnekin pidemmäksi aikaa tekemään töitä rahoittaakseni reissun.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän jos mies lähtisi tuollai. Nyt hänen suurin osa faneista näyttää olevan naisia. Mitähän nää samat naiset olisi mieltä jos jonkun mies lähtisi samaan ja jättäisi vaimon yksin selviämään.
"Yksin selviämään" onko sun elämä siis jatkuvaa selviämistä, sinkku palstamies?
Mun mies on välillä vuorilla kuukausiakin. En ole huomannut mitään "selviämisen" tarvetta jota en itse selvittäisi kun hän on poissa. Okei kajakilla en oo mennyt vesille montaa kertaa kun se on 7metrin merikajakki niin sitä on yksin vähän hankala nostaa auton katolle. Ei mahdoton, olen silti selviänyt siitäkin.
Vaan pallomme jatkaa pyörimistään samaan suuntaan... 🤗🏝