Mikä teitä ärsyttää naapurissa/naapureissa?
Minua ärsyttää joskus, kun eräs naapuri jää puhumaan pitkäksi toviksi. Tykkään kyllä toisinaan, mutta aina ei jaksaisi puolen tunnin rupattelua.
Kommentit (106)
Se et piha on täynnä roinaa. Pilaa koko rivarin maineen.
Ei ole onneksi nykyisessä taloyhtiössä ollut ongelma naapureita. Ei vuokra-asuntoja, ei ongelmia. Takanurkassa oleva asunto ilman seinänaapureita vielä ihan järjettömän hyvä, niin kaikenlaiset elämisen äänet molempiin suuntiin minimaaliset.
Yläkerran jatkuva kolistelu. Aamusta yöhön sieltä kuuluu kolistelu ihan taukoamatta. Heti aamulla sieltä kuuluu lattiaa vasten aivan kuin se pudottelisi säkin kiviä lattialle. Siitä saakka nonstop kantapäiden pauke, kaappien pauke, lattiaa vasten tavaroiden hakkaaminen jne. Onneksi hän lopetti juoksumatolla tinttaamisen, kun teimme naapureiden kanssa ryhmävalituksen. Käytän itse nykyään vastamelukuulokkeita ja etsin uutta asuntoa. Siellä asuu pienikokoinen ihminen, joten en käsitä miten hän saa niin kovan metelin aikaan. Häntä edeltävän asukkaan ääniä en kuullut koskaan. Itse olen asunut tässä 5v. Ja hän 2v.
Naapurit eivät varmaan edes tiedä, että olen täällä asunnossa.
Naapuri asuu noin 200 metrin päässä meistä. Ajaa tästä meidän talon ohi 80 km/h hiekkatietä ja jarruttaa älyttömästi oman talonsa jälkeen. Pöly ja hiekka lentää. Ja on se jotenkin stressaavaa, jos sattuu olemaan pihassa tai postilaatikolla. Ja sama kiihdytys hänellä sit toiseen suuntaan.
Vastapään naapurit (kerrostalo) niin pitää oveaan välillä auki käytävälle tuulettaakseen ja samalla mölisee ja kuuntelee musiikkia kovalla. Välillä ne hajut on myös ollu aikamoisia, esim monta viikkoo viemättä olleet roskat. Yläkerta taas ärsyttää kun tuntuu että se reagoi tahallaan jokaseen mun vahinkokolinan joita ei usein tuu kun hiippailen täällä sen takia. Osoittaa myös mieltä jos pesen pyykkiä, siis ihan päiväsaikaan. Mula ei oo onneks alakerrassa ketään ja täältä kuuluu paremmin ylhäältä alas, joten välillä ärsyttää ne sen koputtelut jos multa vahingossa lipee peilikaapin ovi ja kolahtaa. Tykkää myös iltaisin alkaa raahata tavaroita pitkin kämppää, tapahtuu monta kertaa viikossa aina klo 22 jälkeen. Ihanku sohvaa raahattais. Nii ja yks rasittava tapa "kostaa" mulle on hanan paiskominen, tiiän ettei oo pyykkikone kun se kuulostaa erilaiselta ja tää on tällästä että pitää 5-30 sekkaa hanaa päälllä ja sit paiskaa sen täysiä kiinni. Oon pari kertaa kokeillut nii ihan täytyy voimaa käyttää jotta sellanen ääni tulee. Tavallaan ärsyttää mut toisaalta naurattaa se mielikuva kun mun pyykit vaan pyörii koneessa kun ite chillaan ja naapuri siellä jaksaa pitkän aikaa koputella ja paiskoo sattumalta just sillon. Ite en melua tahallaan ainakaaan mut joskus on pyykitkin pestävä..
Vierailija kirjoitti:
Vastapään naapurit (kerrostalo) niin pitää oveaan välillä auki käytävälle tuulettaakseen ja samalla mölisee ja kuuntelee musiikkia kovalla. Välillä ne hajut on myös ollu aikamoisia, esim monta viikkoo viemättä olleet roskat. Yläkerta taas ärsyttää kun tuntuu että se reagoi tahallaan jokaseen mun vahinkokolinan joita ei usein tuu kun hiippailen täällä sen takia. Osoittaa myös mieltä jos pesen pyykkiä, siis ihan päiväsaikaan. Mula ei oo onneks alakerrassa ketään ja täältä kuuluu paremmin ylhäältä alas, joten välillä ärsyttää ne sen koputtelut jos multa vahingossa lipee peilikaapin ovi ja kolahtaa. Tykkää myös iltaisin alkaa raahata tavaroita pitkin kämppää, tapahtuu monta kertaa viikossa aina klo 22 jälkeen. Ihanku sohvaa raahattais. Nii ja yks rasittava tapa "kostaa" mulle on hanan paiskominen, tiiän ettei oo pyykkikone kun se kuulostaa erilaiselta ja tää on tällästä että pitää 5-30 sekkaa hanaa päälllä ja sit paiskaa sen täysiä kiinni. Oon pari kertaa kokeillut nii ihan täytyy voimaa käyttää jotta sellanen ääni tulee. Tavallaan ärsyttää mut toisaalta naurattaa se mielikuva kun mun pyykit vaan pyörii koneessa kun ite chillaan ja naapuri siellä jaksaa pitkän aikaa koputella ja paiskoo sattumalta just sillon. Ite en melua tahallaan ainakaaan mut joskus on pyykitkin pestävä..
Et ole ainoa tuollaista kokenut.
Kaikelle räkyttävä kouluttamaton piski, jota kusettaa rappusten juureen sekä jatkuva kolistelu, paukutus ja melu. Muuttaisipa pois.
Ikkunasta tuijottelu ja turhan uteliaat kysymykset. En käytä pihatietä, koska kyylää ikkunassa menojani ja kyselee sitten, minne menen, mistä tulen. Asun maalla, hehtaarien tilat - saa nauraa... olen alkanut kulkea metsälenkeilläni hankalasti rantapeltojen kautta ja tietä käytän vain autolla ohisyöksymiseen :D
Alakerran huutavat esiteinit, jotka sotkevat rappua
Dementikkonaaåurilta meni ajokortti, niin rimputti 2-3 kertaa päivässä, että pitäisi kyyditä jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kykene moikkaamaan.
Jos de ei tykkää susta? Oletko ärsyttävä naapuri?
Riitely ja kova nussiminen sen jälkeen
WT yh isä jolla kaksi lasta molemmat eri naisen kanssa saapastelee kuin maailman omistaja ja sekarotuinen täysin ilman kontrollia oleva koira.
Moukkamaista, jos ei naapuria moikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Moukkamaista, jos ei naapuria moikkaa.
Jos sua ei moikata olet se k-pää naapuri. Itse moikkaan kaikkia muita, paitsi kahta ärsyttävintä naapuria, joita ei jaksa.
Jääkaapin surina.
Suihku.
Hologrammi
Vierailija kirjoitti:
Niiden hirveä piha. Eivät koskaan tee pihalla mitään. Omenat putoavat puista ja jäävät pihalle mätänemään. Rottia vilisee. Mutta eivät välitä eivätkä taida jaksaa kun ikää tullut enemmän. Muuttaisivat kerrostaloon jo!
Jos joku kerta eivät ole kotona ja syysmyrsky niin vahingossa puu voi kaatua. Kannattaa hommata autoon vahva köysi.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin jästipää pitää kissaansa vapaana ja kissa käy tontillamme paskomassa ja syömässä pikkulintuja. Kukin pitäköön elukkansa omalla tontillaan.
Aina kun käyn lenkillä tulee 2-3 koiraa vapaana vastaan. Ne syö vielä enemmän metsästä kaikkea mutta ketään ei kiinnosta ei edes viranomaisia vaikka kyseessä on rikos.
Yläkertaan muutti uudet naapurit. Kävelevät kantapäät paukkuen ja puhuvat niin äänekkäästi että kuulen vaivatta keskustelut.