Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäköhän mun erästä kaveria riivaa?

Vierailija
15.07.2025 |

Mun kaveri on aivan kaikesta jotenkin kateellinen. Tai siis mulla on semmoinen fiilis.

Jos oon jossain työpaikassa, kaverilla alkaa kauhea ininä "Mäkin haluun sinne Pentin Puupajaan". Osaan samoista työpaikoista on myöhemmin hakenut ja päässytkin. Seuraa instagramissa jokaista storyä, mutta ei kommentoi mihkään. Jos teen jonkun toisen ystävän kanssa jotain kaveri ei ikinä reagoi näihin postauksiin mitenkään.

Olen myös nähnyt kuinka hän aina alkaa seuraamaan jokaikistä fb sivua, instagram-tiliä mitä minä seuraan. Oikeastaan aika sitä mukaa, kun itsekin olen alkanut ensin seuraamaan näitä. Jos ostan jonkun vaatteen tai kosmetiikkatuotteen, kaveri pistää heti kyselyä: "Mistä?"

Jos mulla on ollut joku uusi miestuttavuus esim. että ollaan vaan aluksi kaverimielessä tutustuttu eikä jutusta tullut mitään sen enempää, kaveri näyttää meidät nähdessään aika nyrpeää naamaa. Enkä siis haali mitään miehiä. Lähinnä mulla on miehiä vain lapsuudenkavereina, ja näistäkin kaveri kysyy "Eksä oo mihkä noista ihastunut/kiinnostunu"

Olen koittanut kaveria pyytää moneen asiaan mukaan, mutta kommentoi aina, että ei kerkeä tai vastaa viiveellä. Eli kyse ei ole siitä, että en haluaisi tyyppiä mihkään mukaan. En siis tiedä onko tämä kateellisuutta, mutta jotenkin semmoset vibet tulee. Kaveri on myös mua muutaman vuoden vanhempi ja ei olle mitään parikymppisiä teinejä, joten mitään epävarmuutta tämän ei pitäisi olla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan Pentin puupajaan töihin!

t. työtön

Vierailija
2/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sairasta siltä ihmiseltä. Tahtoisi olla sinä, mutta ei vaan ole.

Ikävä kyllä tuollaisia persoonallisuushäiriöisiä on olemassa. Kateuteen ja epävarmuuteen liittyy, eikä toivo sinulle menestystä, vaan itselleen. Vertailee itseään muihin ja yrittää saada muut huonoon valoon.

Henkilö luulee, että sinulle on tullut kaikki helposti, ja että hänhän se ansaitsisi ne asiat mieluummin. No ei ansaitse, hänellä on oma elämä ja omat asiat. 

Katkaise välit, tai käy vain välillä kahvilla. Älä kerro asioistasi liikaa, kopioi kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään ylipäätään kenelläkään ystäviä?

Vierailija
4/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena tuollaisesta häiriökäytöksestä ei enää parane.

Vierailija
5/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti isännöi jotain demonia, joka kalvaa häntä sisältäpäin! 

Vierailija
6/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Mitäs jos antaisit kaverisi olla ja hankkisit oman elämän?

Vierailija
7/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lukea.

Vierailija
8/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyään ylipäätään kenelläkään ystäviä?

Kyllä. Osalla vain se yksi, osalla kymmeniä. Luottamus ja ymmärretyksi tuleminen on tärkeintä.

Vierailija
9/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika teineiltä te kuitenkin kuulostatte, olitte parikymppisiä tai ette. 

Vierailija
10/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lesbo ja haluaisi että sinäkin olet.

Vierailija
11/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasanen ketju

Vierailija
12/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä puhutaan tuolla tavalla?

Eksä oo mihkä noista ihastunut

Onko tuo jotain Turu murretta?

Vierailija
13/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasanen ketju

Se oli Pertti Pasanen, ei Pentti

Vierailija
14/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lesbo. Tämä ihminen pyörittää montaa miestä ja muutenkin valittaa äijistään koko ajan jotain. Joku riittämättömyyden tunne henkilöllä on.

Vierailija
15/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteetti jotenkin jäänyt kehittymättä ja peilaa sinua nyt itsekseen... Tai ihan vain silkka laskelmointi ja kateus syynä.

Vierailija
16/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 9-12v. tytöillä on se "samisvaihe", että pitää olla samanlainen koulureppu kuin bestiksellä, samanvärinen huppari, samaa kynsilakkaa ym.

On tosi huolestuttavaa, että vielä aikuisena jatkuu tuo alakoulu ikäisen käytös. Ei ole kehittynyt siitä edespäin itsenäisesti jostain syystä.

Vierailija
17/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Mitäs jos antaisit kaverisi olla ja hankkisit oman elämän?

Aloituksen lukiessani ajattelin, että kyllä on aikuisilla ihmisillä ylimääräistä aikaa ja vähän todellisia ongelmia kun tuollaisia leikkejä jaksetaan harrastaa. 

Vierailija
18/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiriintynyt pentu yrittää transitoida usein ne omat kateus-, mustasukkaisuus, yms. ongelmat muille ja uhoo sitten jälki käteen sanallisia aggressioita tms.

Vierailija
19/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-12 väli on tyypillinen uhoamisvaihe. mutta ulkopuolisille tämän kaltaisuus pitää olla nollatoleranssi, vanhemmille senkun raivoaa.

Vierailija
20/22 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan Pentin puupajaan töihin!

t. työtön

Mennään yhdessä!

T kohta työtön minäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän