Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä ärsyttää naapurissa/naapureissa?

Vierailija
14.09.2025 |

Minua ärsyttää joskus, kun eräs naapuri jää puhumaan pitkäksi toviksi. Tykkään kyllä toisinaan, mutta aina ei jaksaisi puolen tunnin rupattelua. 

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin jästipää pitää kissaansa vapaana ja kissa käy tontillamme paskomassa ja syömässä pikkulintuja. Kukin pitäköön elukkansa omalla tontillaan. 

Minun naapurin kissa tulee pihalle aina tervehtimään. Ihana kisu ja hyvin tervetullut vierailija.🥰Käy vähän vain rapsutettavana ja menee takaisin kotipihalleen.

Misse elättelee toivoa jospa saisi naapurista parempaa ruokaa.

Vierailija
102/106 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua häiritse mikään, välillä mietin vain, että elänkö simulaatiossa kun näen samat ihmiset kellonajasta riippumatta rappukäytävissä tai ulkona. Näitä samoja hahmoja on joku 6-8 kappaletta mutta kerrostalossa kuitenkin joku 6 asuntoa per kerros niin mietin vain etteikö näitä muita ihmisiä tarvitse simuloida vaikka olen ihmetellyt asiaa.

Siis hetkinen!? Jos menet yöllä vaikka kello 3 rappu käytävään törmäät johonkin noista 6-8 henkilöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran asukkaan kantapääkävely. Naapurin lapsiperheen mekastus, ovien ja kaappien paiskominen ja muutenkin elävät kuin ei naapureita olisikaan. 

He varmaan luulee että on äänieristys. Sitähän ei nykyään juuri ole.

Vierailija
104/106 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin mies lorottaa seisaallaan ja me alapuolella tiedämme koska käy vessassa. Muutenkin omituista että pitää seisten pissata ja pissahöyryt nousevat ilmaan. Hyh! Oma mies pissaa aina istualtaan, yleisissä vessoissa varmaankin seisoo.

Tämä on sama kuin naiset osaisi kyykistyä polvet yhdessä mutta täytyy vetää aina slaavi kyykky eli näyttää toosa koko maailmalle.

Vierailija
105/106 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin emäntä oikein geneerineen weetee. Tiukoissa leopardi-persetrikoissa keimailee rappukäytävässä. Irtoripset, Värjätty teko-takku-tukka, raatelukynnet, tatuoinnit ja weetee kulmakarvat. Kiroilee lapsilleen rappukäytävässä.  

Entä isäntä? Vai onko yh?

Vierailija
106/106 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukkamaista, jos ei naapuria moikkaa. 

Mä moikkaan aina naapurin nuorta neitoa. Niin säihkyvät sääret ja tiukka valkoinen toppi.
M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä