Mikä teitä ärsyttää naapurissa/naapureissa?
Minua ärsyttää joskus, kun eräs naapuri jää puhumaan pitkäksi toviksi. Tykkään kyllä toisinaan, mutta aina ei jaksaisi puolen tunnin rupattelua.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Naapurin jästipää pitää kissaansa vapaana ja kissa käy tontillamme paskomassa ja syömässä pikkulintuja. Kukin pitäköön elukkansa omalla tontillaan.
Minun naapurin kissa tulee pihalle aina tervehtimään. Ihana kisu ja hyvin tervetullut vierailija.🥰Käy vähän vain rapsutettavana ja menee takaisin kotipihalleen.
Lapset huutavat rapussa, eivätkä edes yritä komentaa niitä!
Tuo joidenkin tapa rampata kymmeniä kertoja päivässä sisään ja ulos on kyllä hämmentävä, tyyliin yhtenä tai kahtena päivänä viikossa., Ennätys oli naapurilla 22 kertaa ulos päivän aikana. Mitä ihmettä voi touhuta?
Eivät kunnioita rajoja ja kotirauhaa. Tämän tästä saa olla häätämässä pois ja aina samat selitykset: ei me tiedetty, ei me huomattu yksityisalue-kylttiä, mökissä ei ole valot päällä, joten siellä ei ole ketään ja silloin pihaan saa mennä, oltiin vaan ongella jne.
Lapsiperheet naapurissa ärsyttäisivät. Onneksi olen välttynyt niiltä.
Vierailija kirjoitti:
Se että jollain heistä oli avain mun kämppään. Äänet mistä puhuvat Aiheuttavat Joskus itsetuhoista ajattelua.
Liiallinen velvollisuus jatkaa tuttavallisuutta jos ja kun kerta asutaan samassa talossa. Ei ymmärrä jos hyväntuulisia tutustumisia tekee
Ei sinua naapurit vaivaa, vaan hoitamaton mielisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Koko kerros haisee yhden perheen vuoksi eikä tuuletus auta. Hississäkin jo haistaa sen lemun. Pahimmillaan löyhkä tulee eteiseeni ja joudun käyttämään hajusteita.
Onko 🧔🏿?
Kokkaavat ihan tajuttoman hyvältä tuoksuvaa intialaista ruokaa, ja minulle tulee niin kova nälkä joka kerta kun rappukäytävässä haistan. Ihana perhe.
Ajavat meidän kotitiellä ainakin kahdeksaakymppiä talomme ohi. Hiekkatiellä vaan pöllyää. Ja asuvat siis noin 500 metrin päässä meistä, joten joutuvat aika pian sitten jarruttamaan. Ajavat kovaa myös ohi, jos kuljemme tuossa tiellä jalan.
Pianonpimputtelu ja kilkuttelu joka ilta ja päivä. Joskus epävireinen laulu. En ymmärrä miten muut jaksavat sitä, eikö se aja hulluksi. Toinen naapuri veti eksoottisen musiikin aamulla täysille yksi sunnuntai. Tupakansavu la-iltana, eilen oli vähän ja se siirtyi makkariin ikkunan tuuletusaukoista. Mutta onneksi loppunut muuten. Ovien jatkuva aukominen ja sulkeminen käytävällä, ihmeellistä ravausta koko ajan. Missä lie käyvät vai tupakalla.