Alhainen ÄO:ni harmittaa
Harmittaa. ÄO:ni on 136. Eli olen älykkkäämpi kuin 99 % ihmisistä. Joidenkin ÄO on kuitenkin yli 145 ja he ovat älykkäämpiä kuin 99,9 prosenttia ihmisistä. Tunnen heitä kohtaan kateutta ja vihaa.
Kommentit (67)
Mieheni on DI, kuten isäni.
Minä olen kotirouva, kuten äitini ja äitini äiti
Minäkin saan useimmiten ÄO-testeistä tulokseksi juuri tuon 136, ja mun mielestä se on kyllä paras älykkyystaso mitä voi olla. Opin ja oivallan helposti kaiken tarvitsemani, mutta pystyn tarvittaessa aavistuksenomaiseen älylliseen epärehellisyyteen jos se lisää onnellisuuttani, esim. unohtamaan ilmastoahdistuksen hetkeksi jos haluan tehdä jotain mikä ei ole todellakaan hiilineutraalia. Ja opiskellessani pystyn tarvittaessa "purematta nielemään" oppimateriaalin toisin kuin älykkäämmät, joilla saattaa olla tarve syvällisesti ymmärtää kaikki, ja jotka sitten saattavat jäädä jumiin johonkin kätkettyyn epäloogisuuteen. Eli mun elämä on helpompaa kuin älykkäämpien. Tiedän että nämä on myös persoonakysymyksiä eikä liity pelkkään älykkyyteen, mutta kyllä älykkyys korreloi noihin voimakkaasti.
Jospa keskittyisit tekemään elämässäsi jotain hyödyllistä tuolla älylläsi ja lopettaisit maalailemasta taivaanrantaa ja kadehtimasta sellaista mistä ei ole elämällesi mitään merkitystä.
Älykkyysosamääräsi on ongelmisi pienin, sillä elämäntaitosi ovat ilmiselvästi ceharin luokkaa
Voi peijooni
Ihan oike
Juurikin nöin
Kelle DI-bachelor tänä iltana antaa ruusun🌹