Olenko tyhmä kun emmärrä mitä hienoa on tuossa Rajattoman musiikissa?
A capella uppoaa muuten kyllä, mutta kun Rajaton pärähtää ääneen niin alkaa näkymään punaista.
Kohtalotovereita?
Kommentit (20)
En minäkään pidä. Se on todella ärsyttävä.
Jos on aivan pakko kuunnella a cappellaa ehdotan Pentatonixia. Rennompi.
Ihan hirveää sielutonta ja hengetöntä ulinaa. Nuotit osuu varmaan kohdalleen, mutta siinä kaikki. Jos tuo olisi ainoaa musiikkia maailmassa, mitä voisi kuunnella, niin lopettaisin musiikin kuuntelun siihen paikkaan.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Oonko mä tyhmä, ku en edes tiedä, mikä on Rajaton? 😅
Et. Ole kiitollinen, että olet välttänyt kyseisen ryhmän!
Tyhmyydestä en tiedä, mutta nämä aistittavat asia ovat sellaisia, että tykätään tai ei tykätä. Ei se sen kummempaa ole.
Kysymys on makuasioista. En minäkään pidä heidän sovituksistaan. Jotenkin vain käytetyt soinnut kuulostavat korvaani epämiellyttäviltä. Mutta monet muut tykkäävät eikä heidän makunsa ole sen huonompi kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on makuasioista. En minäkään pidä heidän sovituksistaan. Jotenkin vain käytetyt soinnut kuulostavat korvaani epämiellyttäviltä. Mutta monet muut tykkäävät eikä heidän makunsa ole sen huonompi kuin minulla.
Esim. Hummeripoikien (löytyy Youtubesta) tyylissä on paljon samantapaista kuin Rajattomilla, mutta pidän paljon enemmän heidän sovituksistaan. Jotenkin vain käytetty sointuvalikoima on täysin erilainen.
Opettajien muodostama poppoo, täytyy olla hienoa akateemista muminaa.???? Ansiotonta arvonnousua sanon ma. 🤗
Itse inhoan a cappellaa kaikissa muodoissaan. Mulle tulee jotenkin ihan fyysisesti paha olo sen kuulemisesta.
Mä tykkään enemmän itse Forkista, Eajaton on jotenkin mun makuun latteaa. Mutta makuasioitahan nämä on.
Minusta ovat todella taitavia.
Jotenkin liiankin täydellisiä, siksi en hirveesti tykkää. Olen outo.
Kun tuli radiomainos, että voit voittaa Rajaton-yhtyeen esiintymään vaikka työpaikallesi tai ystävillesi, niin mietin kyllä heti että tuollaista ei voisi tehdä kuin ihan läpällä.
Todella taitavia laulajiahan nuo ovat ja nautin erityisesti stemmalaulun kuulemisesta, mutta silti tuntuu jotenkin yhtä teennäiseltä kuin improvisaatioteatteri. Yksittäisenä kappaleena ihan hauskaa vaihtelua, mutta en kuuntelisi levytolkulla.
Olin kerran tämän kokoonpanon joulukonsertissa kirkossa. Konsertin kustansi työnantajani ja kirkko oli aivan täynnä. Joululaulut kuulostivat tekniseltä kikkailulta, teki ihan pahaa kuunnella. Olin kai ainoa, joka ei nauttinut kuulemastaan. Olisin lähtenyt kesken pois, mutta en kehdannut. Yleisö vaati encorea ja silloin häippäsin.
Et ole tyhmä. En itsekään kestä sitä. Makuasioita.