Alhainen ÄO:ni harmittaa
Harmittaa. ÄO:ni on 136. Eli olen älykkkäämpi kuin 99 % ihmisistä. Joidenkin ÄO on kuitenkin yli 145 ja he ovat älykkäämpiä kuin 99,9 prosenttia ihmisistä. Tunnen heitä kohtaan kateutta ja vihaa.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekniikan tohtoriksi valmistuneella tutkijamiehelläni joka kirjoitti matikassa ja ylppäreissä aikoinaan koko maakuntansa parhaan tuloksen,on äö testin mukaan 110.
Esim ap voisi vähän treenata matikkaa ja hakea vaikka lääkikseen tms tolla älykkyydellä sisäänpääsy on varmaa.
Olen diplomi-insinööri
-ap
Etkä ole vaan hädin tuskin olet päässyt läpi peruskoulun. Asut jossakin hikisessä itsemurhayksiössä.
Syön kaviaaria alastoman naisen päältä 600 000 omakotitalossani. Mutta se ei lohduta minua.
-ap
En minäkään mikään neropatti ole.
Vähän keskiarvon yläpuolella. Tosin joskus mietin onko oikea tulos älykkyystestistä juuri niin oikea.
Kukaan oikeasti älykäs ihminen ei puhu älykkyysosamäärästä ilmoittamatta käytettyä keskihajontaa.
Kyllä lapsia pitää tehdä, kun on DI-geenit tarjolla.
AP on kylläkin vassaritrolli, jonka ÄO (SD 15) on korkeintaan 70 eli vähintään kaksi sigmaa keskiarvon alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan oikeasti älykäs ihminen ei puhu älykkyysosamäärästä ilmoittamatta käytettyä keskihajontaa.
😡 Keskihajonnan saat noista persentiileistä
-ap
Steve Wozniak oli todennäköisesti vähintään yhtä älykäs kuin Steve Jobs mutta Steve vei rahat ja kunnian koska sellainen kiinnosti häntä enemmän. Stevehän oli täysin häikäilemätön. Lisää rahaa ja mainetta keinoja kaihtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Steve Wozniak oli todennäköisesti vähintään yhtä älykäs kuin Steve Jobs mutta Steve vei rahat ja kunnian koska sellainen kiinnosti häntä enemmän. Stevehän oli täysin häikäilemätön. Lisää rahaa ja mainetta keinoja kaihtamatta.
Aah! Itsekkin kiihotun näin ulkopuolisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekniikan tohtoriksi valmistuneella tutkijamiehelläni joka kirjoitti matikassa ja ylppäreissä aikoinaan koko maakuntansa parhaan tuloksen,on äö testin mukaan 110.
Esim ap voisi vähän treenata matikkaa ja hakea vaikka lääkikseen tms tolla älykkyydellä sisäänpääsy on varmaa.
Olen diplomi-insinööri
-ap
Etkä ole vaan hädin tuskin olet päässyt läpi peruskoulun. Asut jossakin hikisessä itsemurhayksiössä.
Syön kaviaaria alastoman naisen päältä 600 000 omakotitalossani. Mutta se ei lohduta minua.
-ap
Ja tämä pitäisi kiinnostaa mua heteronaista syystä että? Aloitus ja sun viestit kertoo kyllä sen, että et todellakaan ole mikään älykäs. Typerä trolli sä vain olet ja ÄO on reilusti alle 100.
Älykkyys ja viisaus ei ole ihan sama asia
Vierailija kirjoitti:
AP on kylläkin vassaritrolli, jonka ÄO (SD 15) on korkeintaan 70 eli vähintään kaksi sigmaa keskiarvon alapuolella.
Et kertonut odotusarvoa 🤡
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen diplomi-insinööri
-ap
-ap
Ja tämä pitäisi kiinnostaa mua heteronaista syystä että? Aloitus ja sun viestit kertoo kyllä sen, että et t
Noh noh 😎
Katkerat mimmit joille DI-piirit ei avaudu, väheksyy.
Nii. Diplomi-insinöörin tutkinto, karsii miehistä ne joilla on jotain hahmottamisongelmia tai matala ÄO. Jäljelle jää ehdottomia timantteja!
En koskaan paljasta treffeillä että olen DI.
Moni silti arvaa sen komeasta ulkonäöstäni ja sivistyneen älykkäästä käytöksestäni.
Tuota. "Ethän sä vaan ole DI"...Lauseen kuulen usein.
ÄO:ni on kuulemma normaalia parempi. Miksi kouluja pelkään? Olenko muita arempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut odotusarvoa 🤡
-ap
Pitääkö sulle kaikki etsiä? Oletko kehitysvammainen?
Niin. Silläkin olen yrittänyt lohduttaa itseäni, että Richard Feynmannin ÄO oli 125
[Upon starting high school, Feynman was quickly promoted to a higher math class. An IQ test administered in high school estimated his IQ at 125high but "merely respectable", according to biographer James Gleick.]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Richard_Feynman
Ahdistaa 😭