Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2

Vierailija
14.09.2025 |

Saapi kertoa.

Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.

Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.

Kommentit (1931)

Vierailija
1361/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä oikeasti edes ketään D:tä vai onko se vain jonkun harhaa?

Ei ainaskaa todisteita näy, joku täällä kyseli. Satuhahmo :)

Vierailija
1362/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OgE tulee ainakin terveisketjuihin jatkuvasti takaisin, vaikka käy ilmoittamassa että ei kirjoita enää. Parhaimillaan menee vain puoli tuntia, niin se on jo takaisin. Varmaan sata kertaa kirjoittanut jo ettei kirjoita enää ja aina palannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko tämä se isoilla riviväleillä kirjoittava, joka matki P:tä?" 

Oikeastaan se meni niin, että minä kirjoitin sattumalta viestin jossa toivoin ns uutta elämää yksinäisen elämäni tilalle. Tuli eräs ajatus menneisyydestä mieleen ja näin mietin kuinka olisi kiva jos voisi yrittää uudestaan elämänsä kanssa. Samalla kirjoitin siihen kuinka en usko tuollaiseen ja tämän vuoksi roikun täällä, että voin keskustella edes jossain jne. 

Sitten tämä E vastasi siihen kuinka omin hänen aiheensa tms. Eli hänestä minä matkin häntä eli niin päin. Minua hän ei ole tiemmä täällä matkinut vielä sentään ja minulle on ok vaikka kirjottaisi samoista jutuista kuin vaikka itse kirjoitan. En välitä siitä, mutta minua ei saa väittää jonkun aiheen omijaksi jos sattumalta kirjoitan jostakin jutusta. En tietenkään itsekään silti toivo kenenkään täällä kirjoittavan minuna, mutta, siihen vaadittaisiin melko paljon ennenkuin alkaisin toista syyttämään asiasta. 

Vierailija
1364/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Nyt on perjantai ja olen totaalisen väsynyt. Mietin, että tarviin jonkun elämänmuutoksen

Vierailija
1365/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku tehdä tiivistelmän tästä Doriksesta? Sen maneereista ja muusta? Siis niiden vanhojen ketjujen perusteella. Olen uusi ja en tiedä koko tyyppiä.

Vierailija
1366/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku tehdä tiivistelmän tästä Doriksesta? Sen maneereista ja muusta? Siis niiden vanhojen ketjujen perusteella. Olen uusi ja en tiedä koko tyyppiä.

Äläs ny. Kerro vaikka ensin tiivistelmä itsestäsi, kun olet täällä uusi.

Vierailija
1367/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten viimeksi kurkkasin tänne että joko ihmiset osaisi käyttäytyä ja olis loppuneet noi Doris jankutukset. Eipä vieläkään.

Mun alkaa käydä sääliksi teidän päänsisäinen jumittaminen. Teillä on pakkomielle joka on jo tosi epätervettä.

Kaikki on kyllästyneitä. Kaikki. Paitsi jankuttaja itse. Parodia nauratti ensin, kyllästyttää sekin jo.

Vierailija
1368/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue sitä mitä kuuluu ketjua. Helposti huomaat täälläkin mitkä viestit kirjoittaa. Tasan samat jankkaukset.

Vierailija
1369/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue sitä mitä kuuluu ketjua. Helposti huomaat täälläkin mitkä viestit kirjoittaa. Tasan samat jankkaukset.

En löydä sellaista. Linkki?

Vierailija
1370/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'OgE tulee ainakin terveisketjuihin jatkuvasti takaisin, vaikka käy ilmoittamassa että ei kirjoita enää. Parhaimillaan menee vain puoli tuntia, niin se on jo takaisin. Varmaan sata kertaa kirjoittanut jo ettei kirjoita enää ja aina palannut.:

//

Aivan niin. Kyllä. Palannut - miksi?

Kun > ei päästetä lähtemään!

Tietoisesti vampyroidaan huomiotani

halvoin keinoin/metodein.

Korjatakseni törkeästi minuna 

signeeranneen trållukan > olen joutunut 

ketkun perässä ketjussa käväisemään..

[Läheinen on lähettänyt ties

miten monta kertaa viestin: 

'Taaaas sun nimesi 

on siellä. Tämän jälkeen olen

ilmoittanut:  '#--- ei minulta.']

Joskus ihan OgEna signaa. Mikä pokka!

E

Vierailija
1371/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on kyllästyneitä. Kaikki. Paitsi jankuttaja itse. Parodia nauratti ensin, kyllästyttää sekin jo.

Niin on! Mutta Doris ei vaan tajua häipyä! Kaikki täällä toivoo Doriksen poistumista lopullisesti. Kun sillä ei ole mitään annettavaa ketjuun, jankkaa aina samoja juttuja jo neljättä vuotta. Ollaan totaalisen kyllästytty. Häipyis jo! Kiitos kostajalle kun jaksat poistaa sen typerät spämmit. Kiitos! Kiusaaja poistu!

En edes lue niitä. Poistan vaan. 

Ja samalla kymmenet syyttömät kärsii, kun sinä vaan poistat. Tunnistuksesta viis veisaat. Nähty on

Vierailija
1372/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin pitkän viestin ja pyyhin sen pois todeten, että mitä kirjoittaa tänne tälläisenä surullisena päivänä, kun muutenkin elämässä näkee hyvin vähän järkeä. Siihen tietysti joku tarttuisi ihan tahallaankin täällä. Parempi näin miettiä kirjoittako enää ja mitä kirjoittaa. 

Vierailija
1373/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiivistäisin kuitenkin tämän päivän ajatukset. Surkea päivä siis ollut. Itkuksi meni illalla ja en itke usein. Olen väsynyt tähän paikkakuntaan ja kaikkeen samaan. Tiet kävelty jo useasti ei mitään uutta. Samalla, kun täältä ei ole edes mahdollisuutta lähteä välillä pois. Tai tie on avoin, mutta talous ei sitä salli. Niin täälläkin vaan pyörin loputtomiin. Se välillä hajottaa pään kohta. Talvi ei ole itselleni helpoin vuodenaika muutenkaan. Olen surullinen, yksinäinen ja kyllästynyt. Mietin, että jos mikään ei muutu niin kauanko jaksan, vaikka se kippari istuu tässä tietysti. 

Äiti kunto huonompi ja tutkimukset kestää. Minulla hampaat kesken. Reikiä ja viisauden hammas päätti vielä näin hieman vanhempana alkaa puhjeta. Poisto ikävä juttu ja kallis. Ei hyviä asioita tänään paitsi kaunis maisema. 

Andrew Belle - In my veins 

Vierailija
1374/1931 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellistä. Huomenna menossa katsomaan mökkiä, jota olen pitkään etsinyt. Toivottavasti nyt löytyisi se oikea paikka.

Vierailija
1375/1931 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiivistäisin kuitenkin tämän päivän ajatukset. Surkea päivä siis ollut. Itkuksi meni illalla ja en itke usein. Olen väsynyt tähän paikkakuntaan ja kaikkeen samaan. Tiet kävelty jo useasti ei mitään uutta. Samalla, kun täältä ei ole edes mahdollisuutta lähteä välillä pois. Tai tie on avoin, mutta talous ei sitä salli. Niin täälläkin vaan pyörin loputtomiin. Se välillä hajottaa pään kohta. Talvi ei ole itselleni helpoin vuodenaika muutenkaan. Olen surullinen, yksinäinen ja kyllästynyt. Mietin, että jos mikään ei muutu niin kauanko jaksan, vaikka se kippari istuu tässä tietysti. 

Äiti kunto huonompi ja tutkimukset kestää. Minulla hampaat kesken. Reikiä ja viisauden hammas päätti vielä näin hieman vanhempana alkaa puhjeta. Poisto ikävä juttu ja kallis. Ei hyviä asioita tänään paitsi kaunis maisema. 

Andrew Belle - In my veins 

Myötämielisiä ajatuksia sinne. Tiedän tunteen, kun on sidoksissa johonkin paikkaan, ja sieltä lähtö on melkein mahdotonta. Sitten on vielä velvollisuuksia, joista ei voi noin vain irtautua tai vapautua. Talvikin vielä rajoittaa liikkumista, kun on kylmä ja lumet esteenä. Jospa hampaasi saisi hoidettua vaikka sitten vähitellen. Toivottavasti viisauden hammas ei tulehtuisi, ja vaatisi sitten antibioottikuurin, kokemuksia tästä on.  Ymmärrän myös huolen lähiomaisesta, odottamista, miten käy. 

Onneksi tänne voi kirjoitella ja netti toimii.  Katselen itse juttuja ympäri maailmaa ja kuuntelen kivoja kappaleita, ja tunnen silloin olevani jossain muualla. 

On kuitenkin hieno asia, kun saa nauttia kauniista maisemista, jotka puuttuvat näistä tiheään asutuista taajamista.

1376/1931 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuteen naiselle, airhead-danderelta eli unelmoivalta danderelta.

Haluaisin deittailla sellaisen naisen kanssa, kuka tykkää katsoa Crunchyrollista jotain animea minun kanssa. Käydä aihepiirin tapahtumissa. Pelailla videopelejä ja höpötellä aiheesta kuin aiheesta. Omaan laajan yleissivistyksen lukiolaisena, ja aina voi vanhoja verestää ja uutta oppia. 

Luottamus, vastavuoroisesti rakastaminen ja hyväntahtoisuus ovat tärkeitä ominaisuuksia ja arvoja naisessa mulle. En jaksaisi tapella. Haluaisin dialogiin eli vuoropuheluun kykenevän naisen kumppaniksi. Muuta en kaipaa. Piste.

Näillä kriteereillä kun ilmantuu nainen yhteyksien päähän, niin olen sillä sipuli.

Vierailija
1377/1931 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu hyvää, heräsin lauantaina aikaisin ja nyt olen menossa etsimään uusia vaatteita. Aamulla sain valmiiksi uuden piponi, lapaset tarvii vielä kavennukset.

Vierailija
1378/1931 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka lukiolaisilla laaja yleissivistys?

Vierailija
1379/1931 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itsestäni tuntuu, että lukio oli oikeastaan peruskoulun jatkoa, pari uutta ainetta ja siinäpä se.

Vierailija
1380/1931 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli, kuinka voi estää viestien poisto? Ei mitenkään niin kauan kuin Doris on täällä. Hän poistaa kymmenittäin toisten viestejä.  Jos saadaan Doris bannattua ja estettyä, voi ketjussa kirjoittaa rajoittamatta ja poistoja pelkäämättä. Neljän vuotta D on poistanut muiden viestejä ja jatkaa joka ketjussa samaa. 

Me jatkamme Doriksen häätöä tänään. Se aiheuttaa muille vähän harmia, mutta niin rottien ajaminenkin kerrostalosta tai luteiden hävittäminen. Se on vaan tehtävä kaikkien hyvinvoinnin ja viihtyvyyden vuoksi. Kiusaaja, pilkkaaja,  sortaja  ja valehtelija poistetaan. Kirjoitusrauha palautetaan. 

Täällä Vaasassa rotat ovat oikea ongelma, kun enää ei laiteta loukkuja viemäreihin. Aivan valtavat määrät rottia joillakin omakotialueilla. Tulevat sisälle kellareihin jopa seiniä pureksimalla.  Rottahäätö on hyvä vertaus

Luin lehdestä tuosta rottaongelmasta. Ällöttävältä näytti iso kissan kokoinen rotta siinä kuvassa. Ruokajätettä ei saa laittaa vessanpönttöön, sieltä putkistoista rotat saavat ruokaa ja lisääntyvät. Ihmiset ei tätä ymmärrä.

Ketju on lukittu.