Mitäpä Sinulle tänään mahtaa kuulua? Vol 2
Saapi kertoa.
Edellinen pitkä ketju lukittiin, niin aloitetaan uusi.
Minä täällä loikoilen sohvalla ja mietin maailmanmenoa.
Kommentit (1179)
Vierailija kirjoitti:
Trolli
Miksi et ymmärrä mitään?
Tämä ketju on 'kuulumisille'!
Sinä vaan solvaat ja kostat jotain helvetin vanhaa, jonkun toiset ketjun ikiaikaista skeidaa.
Anna olla. Lapsellista. Ketään ei kiinnosta.
Täällä kirjoitetaan kuulumisia.
Olet täysi pska, jos et ymmärrä
-eri eri -
Ja nämäkö oli otsikon mukaiset kuulumiset? 😂
Jäi niin mukavana mieleen eilinen viesti, jossa kissanpentu oli tullut uuteen kotiin. Mitenköhän siellä nukuttiin viime yönä.
Muistan, kun meille kotiin tuli pienet kissaveljekset. Ensimmäinen yö meni oikein rauhallisesti, mutta sitten alkoikin sellainen touhu ja vilske, jota vain kuvitella saattaa kahden kissanpennun kodissa. Kaikista kissaystävien kanssa vietetyistä vuosista kiitollisena ja ikävöiden. Ne olivat kissanpäiviä ja perheemme onnen päiviä.
Mun viesti poistettu - tämähän on verrattavissa maailmanloppuun! Nyt täysi rähinä päälle. Tätä ei voi kestää. Riitaa, riitaa. Syyllisiä on muut. Trollit ja pääsiäisenä trullit. Jankkaan ja jankkaan maailman tappiin. Minä, pyyteetön toisten tukija ja ehtoisa emäntä, taas olen ilkeitten syyttömänä uhrina. Säälikää kilpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kostaja keskustelkoon itsensä kanssa!
Mitä tekee kuulumisten ketjussa, kun ei niistä koskaan kirjoita?
Okei Kostaa hamaan hautaan.
Hänen kuulumiset on DDDDDDDDDDDDDDD
Hamaan hautaan
Ketä kiinnostaa.
Lopeta. Häivy
Ethän sinäkään kuulumisia kirjoita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuttunut päiväkotilasten ketjuksi. Täynnä uhmaikäisen jankutusta.
Eipäs-juupas-eipäs-juupas!
Loputtomiin.
Korjaan: Yhden uhmaikäisen jankutukseksi. Päiväkodissakin osataan käyttäytyä ja sosiaalisia taitoja harjoitellaan ja huom! Opitaan pyytämään anteeksi, kun on oltu ilkeitä toisille! Näitä taitoja D ei vielä osaa.
Voisiko mennä jonnekin muualle harjoittelemaan?
Näissä ketjuissa taidot pitää olla jo hallussa.
Nyt taistelu seis, oikeasti, ei ole todellisia elämän ongelmia, jos tässä ketjussa käyttää kallisarvoista aikaansa jonninjoutavaan riitelyyn. Aivan turhaa, turhuuksien turhuutta! Haluatko sinä ensimmäisenä tämän ketjun rauhanpalkinnon? Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan naurettavaa riitelyä. Jos en itse olisi lukenut tätä kuukausien ajan, en uskoisi todeksi. Joku vetää herneet nenään, kun moni eri ihminen kehuskelee hyasintintuoksusta huoneessa. Sama tai joku muukin ei kertakaikkiaan kestä, kun monet iloitsee joulukorteista, tekemisestä, lähettämisestä, saamisesta.
Mitä helvettiä se teitä hiertää? Antaa toisten tykätä.
Tämä on ihan naurettava ketju kuulumisineen, jossei saa kirjoittaa, mitä mielen päällä on.
Ketjua päsmäröi joku ikäloppu kostaja, joka uhoaa kostoa jostain ikiaikaisesta kertomatta koskaan omia kuulumisiaan, poistaa mukavia juttuja.
Onko naurettavampaa kuultu?
Poista trolli tämäkin, sehän sinulta sujuu!
Älä viitsi kiroilla.
Toi trolli on päästään vialla. Haukkuu kymmenillä viesteillä päivittäin jotain ventovierasta rumilla nimillä.
Miksi? Täysin epäselvää. Kertoo toki haukkujasta enemmän kuin kohteesta.
Kuka tervejärkinen tekee näin? Ei kukaan.
Miten hänet pakkomielteineen saadaan hoitoon?
Tein palstalta mielenkiintoisen löydön.
Kun meitä on nyt haukuttu hölmöiksi, idiooteiksi, törpöiksi, niin nämähän viittaa siihen, että haukkuja(t) pitää meitä tyhminä.
Siihen, miten meidän tyhmien kanssa selviää, löytyy onneksi vertaistukea palstan ketjusta nimeltä:
Miten tyhmien ihmisten kanssa voi tulla toimeen?
Lukekaa ihmeessä.
Kävin tervehtimässä vanhaa äitiäni palvelukodissa, vointi samanlainen kun sinne joutuessaan. Paluumatkalla ostin pitseriasta pitsan.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa mukavan ketjun puolesta. Monipuolisia, hyväntuulisia kommentteja ollut monena päivänä. Sitten tuo kostaja iskee!
Poistaa monien kivoja viestejä, siitä hermostutaan, aiheestakin.
Riita on valmis.
Miksi kostajatrolli pilaa ketjun? Halutakseen riitaa. Selvä se.
Kostaja ei koskaan kerro kuulumisia, niinkuin otsikko on. Ei noudata keskustelun sääntöjä. Trollaa. Jankuttaa. Haukkuu kirjoittajia. Ei pysy aiheessa.
Hänelle porttikielto!
Hyvä valkopesuohjelma: "hermostutaan, aiheestakin".
Kannattaisiko olla hermostumatta? Ottaa vastuu siitä, mihin oma hermostuminen saattaa johtaa. Varsinkin, kun historia ei varsinaisesti ole puolellasi. Yksityiskohtien sijaan kannattaa katsoa kokonaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
497 - seurataan poistoja
Puhu vaan omasta puolestasi. Ei ketään muuta täällä kiinnosta sun viestien poistot.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa mukavan ketjun puolesta. Monipuolisia, hyväntuulisia kommentteja ollut monena päivänä. Sitten tuo kostaja iskee!
Poistaa monien kivoja viestejä, siitä hermostutaan, aiheestakin.
Riita on valmis.
Miksi kostajatrolli pilaa ketjun? Halutakseen riitaa. Selvä se.
Kostaja ei koskaan kerro kuulumisia, niinkuin otsikko on. Ei noudata keskustelun sääntöjä. Trollaa. Jankuttaa. Haukkuu kirjoittajia. Ei pysy aiheessa.
Hänelle porttikielto!
Niinhän sinäkin teet noita kaikkia. Säännöt on samat kaikille.
Kurkkasin päivällä ketjuun, mutta olikin lukittu. Nyt näköjään taas auki.
Sinulle, jolla on uusi kissanpentu...kissanpennut on NIIIIIIIIN ihania. Mä olen ollut jo jonkin aikaa ihan kahden vaiheilla, että ottaisinko nyt uuden kissan. Siis mullahan koira on jo 13v ja kissa 18 v ja noi on ylimmät ystävykset, Voin kuvitella, että kun toisesta aika jättää, niin en mä ihmisenä pysty olemaan samanlainen ystävä kuin mitä on toinen nelijalkainen. Jos taloyhtiöön ei olisi tulossa kevättalvella isoa remonttia, niin en hetkeäkään epäröisi toisen kissan ottamista. Mutta ei ehkä ole hyvä ajankohta ottaa nyt kissaa, joka vasta totuttelee meille, jos samaan aikaan asunnossa ramppaa edestakaisin huoltomiehiä ja ovet on ulos auki pitkin päivää. Nämä mun nykyiset karvakorvat saan kyllä vahdittua niin, että remppamiehet saa tehdyä hommansa.
Ei ole ihan pieni juttu ryhtyä julkisessa ketjussa ajamaan muita kirjoittajia pois. Etkö ymmärtänyt, että saatat suututtaa ja ihan aiheesta monta kirjoittajaa.
Omaa toimintaa on aina hyvä arvioida myös muitten näkökulmasta ja ymmärtää, että viime kädessä on itse vastuussa tekojensa seurauksista. Ne voivat olla yllättäviä.
Nämä suututtamasi ihmiset saattavat kirjoitella asiallisia kuulumisia.
Syyttely, valehtelu ja riitely ei ole oikeita tapoja lähestyä asiaa.
Pitää omata pelisilmää. Joka asiaan ei kannata puuttua, joskus on viisainta vaieta. Varsinkin, jos itsekään ei ole syytön ongelmiin.
Tämän kaiken kirjoitan turhaan. En usko, että tämän tiedon vastaanottamiseen on resursseja. Juuri sosiaalisten taitojen puute on aikoinaan johtanut tähän tilanteeseen ja nyt niiden puute estää tilanteen ymmärtämisen ja korjaamisen. Olkoon.
Nyt olisi tässä lauantai-iltaa vielä jäljellä jutustella sopuisasti kuulumisten parissa. Olen yrittänyt tänne laittaa ystävällismielisiä viestejä, mutta alan kyllä todella väsyä tähän riitelyyn. Mieluummin lukisin teidän jokaisen kuulumisia tästä päivästä. Mutta jos ei niitä tule niin sitten kyllä keksin jotain muuta tekemistä.
Erikoista on tuon riehujan käytös kyllä.
Luulenpa tulleeni nimetyksi D:ksi kun kirjoitin kukkien hoidosta ym arkisesta askareesta ruokineen. Ainakin ne viestini hävisivät heti.
Lemmikkieläimistä- lapsuudenkodissani oli koira ja kissa. Mieheni on allerginen joten meille ei eläimiä tule, enkä ehkä jaksaisi niitä hoitaakaan ulkoilutuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi tässä lauantai-iltaa vielä jäljellä jutustella sopuisasti kuulumisten parissa. Olen yrittänyt tänne laittaa ystävällismielisiä viestejä, mutta alan kyllä todella väsyä tähän riitelyyn. Mieluummin lukisin teidän jokaisen kuulumisia tästä päivästä. Mutta jos ei niitä tule niin sitten kyllä keksin jotain muuta tekemistä.
Lue vaihteeksi ketjua: Miten tyhmien ihmisten kanssa voi tulla toimeen.
Suosittelen kaikille.
Tämä on muuttunut päiväkotilasten ketjuksi. Täynnä uhmaikäisen jankutusta.
Eipäs-juupas-eipäs-juupas!
Loputtomiin.