Rosaliina 34, ja Arto 42, ovat parisuhteessa, vaikka toinen on DI ja toinen AMK
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edelleenkään ymmärrä mitä hienoa on DI:ssä. Koulutus muiden joukossa eikä tee kenestäkään yhtään sen parempaa ihmistä. En mä ainakaan ole koskaan miestä valinnut koulutuksen perusteella. Mitä tekee hyvällä koulutuksella, jos mies on täysin mulkku?
Onhan se yksi hienoimmista koulutuksista erityisesti tefy ja sähkö.
Niin mitä sitten? Ei tee silti kenestäkään sen parempaa ihmistä eikä miehestä yhtään sen tavoiteltavampaa. En ymmärrä tuollaista koulutusten perässä juoksemista kun ei edes ole kerran kyse omasta koulutuksesta.
Kateellinen AMK
Oletpa lapsellinen. Mun koulutus ei liity millään tavalla tähän asiaan. Ihan tosiasioita kerroi
Liittyyhän se jos et ymmärrä DI hienoutta ja tunnustat olevasi AMK
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen merkitystä koulutustasolla on? Ihmisyys, persoona yms merkitsevät.
Koulutukseen kun tullaan, mikä merkitsee loppupeleissä on se mitä sillä koulutuksella ollaan saatu aikaiseksi. Yksi hyvä tutkinto voi taata kelpo elämän hyvällä uralla kun taas toisilla on useampi tutkinto mutta työura jäänyt olemattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Niin, mikä olikaan sun pointti?
Provoilu.
t: ap.
Tarkistakaa koulutuksenne jos teillä on läheisyydessänne DI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edelleenkään ymmärrä mitä hienoa on DI:ssä. Koulutus muiden joukossa eikä tee kenestäkään yhtään sen parempaa ihmistä. En mä ainakaan ole koskaan miestä valinnut koulutuksen perusteella. Mitä tekee hyvällä koulutuksella, jos mies on täysin mulkku?
Koulutustaso takaa sen ettei ole täysin mulkku. Paitsi niiltä osin mitä tarvitsee.
No ei todellakaan takaa. Äly hoi taas.
DI on miesten aatelia. Hyväkäytöksinen ja komea. Ri
Oli DI. Älä jaksa enää luuseritrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten? Ei tee silti kenestäkään sen parempaa ihmistä eikä miehestä yhtään sen tavoiteltavampaa. En ymmärrä tuollaista koulutusten perässä juoksemista kun ei edes ole kerran kyse omasta koulutuksesta.
Tietysti yliopistokoulutus tekee paremmaksi ihmiseksi. Akateemiset ovat ihan eri tasolla kuin amk-taustaiset.
Eli s
Olen DI+VTM. Kaiken viisauden alku on tosiasiain tunnistaminen. Opiskelin DI-tutkintoni Aallossa ja meiltä lähti porukkaa amk-opintoihin, kun eivät pärjänneet. Eikö tämä kerro kaiken olennaisen?
Eikös robotti kohta korvaa nuokin?
Liittyyhän se jos et ymmärrä DI hienoutta ja tunnustat olevasi AMK
Olet kyllä päästäsi pahasti sekaisin. Täysin pihalla todellisesta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti yliopistokoulutus tekee paremmaksi ihmiseksi. Akateemiset ovat ihan eri tasolla
Sä voit väittää ihan mitä vain ja me muut esitetään, että me uskotaan sua. Ihminen joka sanoo korkeammin koulutettujen olevan parempia ihmisiä on itse pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutustaso takaa sen ettei ole täysin mulkku. Paitsi niiltä osin mitä tarvitsee.
No ei todellakaan takaa. Äly hoi taas.
DI
Oli DI. Älä jaksa enää luuseritrolli.
Voithan sinä uskoa niin jos haluat. Ehkä saat sillä hiukan statustasi ylöspäin.
Kuinka vuonna 2025 ihmiset voivat langeta tällaiseen? 😂
Mitä ihmettä sä sönkötät? Miten mun status muka nousisi muka sillä, että seurustelin muutaman kuukauden ääliön DI:n kanssa? Mikä helvetti tätä palstaa vaivaa kun täällä jatkuvasti trollataan tällä asialla? Miksi DI:t on joillekin aivan sairas pakkomielle?
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ovat krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä sönkötät? Miten mun status muka nousisi muka sillä, että seurustelin muutaman kuukauden ääliön DI:n kanssa? Mikä helvetti tätä palstaa vaivaa kun täällä jatkuvasti trollataan tällä asialla? Miksi DI:t on joillekin aivan sairas pakkomielle?
Koska joku saattaa luulla sinun seurustelleen DIn kanssa. EI ole pakkomielle vaan tosiasioiden tunnustamista. Ei palstaa vaivaa mikään. Tämä on tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska joku saattaa luulla sinun seurustelleen DIn kanssa. EI ole pakkomielle vaan tosiasioiden tunnustamista. Ei palstaa vaivaa mikään. Tämä on tällainen.
Siis mitä vattua sä oikein selität? :D Ketään ei kiinnosta paskan vertaa se, että olen joskus ysärillä nuorena seurustellut hetken aikaa DI:n kanssa. Ei liity millään tavalla mun statukseen ja elämään näin melkein 30 vuotta myöhemmin.
Tämä DI-paska täällä palstalla on nimenomaan jankutusta ja pakkomiellettä. Ihan pimeitä juttuja teillä joillakin. Jopa trolleiksi olette harvinaisen sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ovat krapulassa.
Ei mulla ole krapulaa vaan olen kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vattua sä oikein selität? :D Ketään ei kiinnosta paskan vertaa se, että olen joskus ysärillä nuorena seurustellut hetken aikaa DI:n kanssa. Ei liity millään tavalla mun statukseen ja elämään näin melkein 30 vuotta myöhemmin.
Tämä DI-paska täällä palstalla on
Tämä DI-paska täällä palstalla on nimenomaan jankutusta ja pakkomiellettä. Ihan pimeitä juttuja teillä joillakin. Jopa trolleiksi olette harvinaisen sekaisin.
Eri. Miksi sinä riitelet provojen kanssa? Et voi voittaa.
Tämä.
Tilatkaa DI:t itsellenne naisrobotti tyttöystäväksi.
Katsoin kerran videon live - elämästä missä kehitettiin robotteja.
Testattiin naisrobottia joka vietiin jonkun firman miesvaltaiseen kokoukseen. Todella kaunis robotti ja puhui erehdyttävästi kuin ihminen.
Nämä ukot olivat aivan myytyjä ja suorastaan kuolasivat
naisen perään.
Mutta miten järjestetään lisääntyminen?
No. Tilataan lapsirobotti. Täydellinen kopio vanhemmistaan. Tilataan niin monta kuin halutaan.
Mitä väliä sillä on?
On tekoäly, ihmiset viettävät suurimman osan ajastaan näytöllä.
Nämä ulkoiset statusasiat voidaan hoitaa robotisaation avulla.
Ei ole hankalaa a k k a a eikä kiukuttelevia lapsia.
Täydellinen perhe. Otetaan kuvia ja laitetaan ne someen kaikkien ihailtaviksi.
DI: n unelma.
Eli sä et ole päässyt edes peruskoulua läpi?