Oletko ajatellut, että ehkä oletkin paha ihminen?
Minä juuri ajattelin. Sitä ollaan oltu olevinaan hyvää ja esitetty. Mutta taidan valitettavasti olla paha. Oletko sinä?
Kommentit (109)
Ajattelen usein niin. Olen tehnyt elämässäni virheitä, kun en ole ymmärtänyt toimia oikein. Toiset ovat siitä kärsineet. Olen siis omaa tyhmyyttäni paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen luonnostaan paha. Hyviä ihmisiä ei ole olemassakaan.
Ainut viaton 100 % ihminen oli Jeesus Kristus, joka oli ja on samalla 100 % Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uskikset on niin tyhmiä ja pahoja että luulevat itsekin olevansa hyviä
Ei kukaan uskis ole, eikä luule olevansa hyvä, sillä Jeesus sanoo, että vain Jumala on hyvä.
Me olemme kaikki mätiä lihasäkkejä. Jokaikinen.
T: uzkiz
Vierailija kirjoitti:
Ja olenkin - läpeensä syntinen. Hengellisen polkuni myötä olen oppinut olemaan jumalan edessä täysin takki auki, kaikki syntinen ja pahuuteni levällään - armoa anoen ja muutokseen voimia toivoen.
Kuka on jumalasi, jonka kirjoitat pienellä alkukirjaimella?
Onko se joku pikkuinen puujumala vitrinin laatikossa?
Jos pitää valita niin valitsen
- varastamisen yli pyytämisen
- vihan yli rakastamisen
- väkivallan yli rauhallisuuden
- tappamisen yli armahtamisen
- kiduttamisen yli hoitamisen
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen usein niin. Olen tehnyt elämässäni virheitä, kun en ole ymmärtänyt toimia oikein. Toiset ovat siitä kärsineet. Olen siis omaa tyhmyyttäni paha ihminen.
mikä sinun ymmärryksessä on vialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä sinun ymmärryksessä on vialla?
Eihän siinä ole mitään vialla vaan hän katsoo maailmaa viattomuuden näkökulmasta eikä siinä ole mitään väärää.
Siihen kannattaisi meillä kaikilla muillakin pyrkiä.
Luonnostaan ihminen ole paha syntyessään.
Onko sinulla lapsia. Mitä ajattelet heistä, jos sellaisia on.