Olen hankkinut vuokra-asunnon mieheltäni salaa ja aion muuttaa lokakuun alussa
Vielä pari viikkoa pitää sinnitellä yhdessä. Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
"Aivan, nämä spermaviemärit vain vetivät omia johtopäätöksiään ihan heidän omiin ennakkoluuloihin perustuen."
Joita sinä aiheutat käytökselläsi, naisia vihaava idioottimies.
"Merkittävässä osassa henkirikoksia on suunnitelmallisuutta ja ne liittyvät usein erotilanteisiin."
https://julkaisut.valtioneuvosto.fi/bitstream/handle/10024/164731/VNTEA…
https://demokraatti.fi/henkirikokset-vahentyneet-suomessa-yli-kolmannek…
Ja kuten näistä näkee, ihmisiä ei täällä juurikaan surmata.
Enemmän kuolee väkeä autoillessa, silti ette ole riehumassa autoilua vastaan, ainoastaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mitä joku huuteli että tuskin on vakava tilanne jos vielä pari viikkoa asuu saman katon alla.
Meillä oli todella vakava tilanne, usein oon ollu lasten kanssa turvakodissa, useita poliisikeissejä, lastensuojelu vahvasti mukana. Onoff suhde narsistin kanssa kesti yli 15v.
Kun viimeisen kerran erottiin ja muutettiin lopullisesti erilleen, niin tein sen tuolla tavoin salassa ja vieläpä niin että asuttiin saman katon alla se vika kuukausi kun olin tehny jo vuokrashopparin uudesta asunnosta toiselle puolen Suomea turvakiellon kera. Tässä salaisessa operaatiossa oli mukana läheiset ja sossu, oli koko ajan valmius jos tulee hätätilanne. Lasten kanssa esitettiin se vika kuukausi että kaikki olisi normaalia. Sossun kans vaihtoehtona oli turvakoti, mutta se olisi saanut miehen raivon valtaan ja mulla ja lapsilla oli asioita (esim harrastukset, työ, juhlat) hoidettavana sen vikan kuukauden aikana niin jotta ne asiat saatiin maaliin niin piti yr
Joku olisi voinut uskoa tämän ilman mainintaa kantasuomalaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos ap olisi tehnyt nopin, millä todennäköisyydellä hän hakisi keskustelua aiheesta täällä?
Oletteko te naiset todella noin typeriä?
Toivon todella että aloitus on totta, ja mies löytää aloituksen tutkiessaan kännykkää.
Mistä sä luulet sen miehen tietävän, että aloitus on ap:n tekemä? :D
Sivuhistoria
tutustu aiheeseen
:D
Sivuhistoriasta näkyy vain, että käyttäjä on katsonut tätä aihetta. Ap:n sivuhistoriassa näkyy täsmälleen sama kuin mitä kaikkien meidän tätä keskustelua lukeneiden sivuhistoriassa, eli hän olisi yhtä hyvin voinut olla kuka tahansa, joka luki keskustelua, ei sen aloittaja. Todennäköisesti siellä on myös monta muuta keskustelua, joita hän ei ole aloittanut mu
Sivuhistoriassa näkee "luo keskustelu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset keskustellut aiheesta hänen kanssaan?
Koska se voi joissain tapauksissa olla hengenvaarallista.
Mun ystävällä oli tämä tilanne!
Sai muutettua poliisien kanssa loppuviimetteksi.
Sitten ukko muuton jälkeen ajeli perässä, huuteli autosta jne.
Sitten "löysi" kaverini onneksi uuden "vaimon" jota nöyryyttää.
Hauska miten naiset ihan itse kertovat kuinka nämä miehet kelpaa kaikille naisille.
Aivain kuin naiset olisivat jotenkin... no kyllä te tiedätte
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on upea avioliitto, noin sitä pitää! En muuten usko, mutta hieno aloitus😂
Mikä avioliitto, missä??
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi tietämättömille: naisten murhien yleisin syy maailmanlaajuisesti on nykyisen/entisen puolison toimesta silloin, kun he ovat raskaana tai kun he haluavat erota. Eli valitettavassa joissain tapauksissa oman henkensä vuoksi joutuu toimia toisen selän takana, mikä on näissä tapauksissa täysin hyväksyttävää. Näistä on saanut ja saa myös lehdistä lukea, kun nämä luuseriäijät tappavat lapset, puolison ja vielä lemmikit samalla, kun on niin kova paikka tuo ero.
Miksei naiset mahda noille luuserimiehille mitään? Näköjään ovat itse vielä suurempia luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kypsää toimintaa
Sinä et tiedä ap:n elämästä ja parisuhteesta mitään. En minäkään tietenkään muta sen tiedän että noin joutuu tekemään moni nainen (joskus ehkä mieskin) jonka terveys ja jopa henki on vaarassa jos kertoo puolisolleen etukäteen että haluaa erota/lähteä. Ihan sosiaaliviranomaiset ja poliisikin suosittelevat tietyissä tilanteissa toimimaan noin.
Oma vika kun ottanut väkivaltaisen miehen.
Sinulle tulee täysin yllätyksenä ja ennen kuulumattomana asiana että moni nainen on saanut karvaasti kokea että se ihana ja kiltti mies on yhteen muuttamsien/naimisiin menon jälkeen muuttunut tyystin erilaiseksi ja pelottavaksi? Nainen ei ole ottanut väkivaltaista miestä, päinvastoin. Mies onkin vain
Naisilla on omien sanojensa mukaan sellaiset vaistot että oikeaa luonnetta ei mies pysty salaamaan. Ja täällä naiset paasaavat kuinka nimenomaan kiltit miehet ei kelpaa.
Hyvä tietää, sidon sinut seksikeinuun pariksi viikoksi ja kairaan kakkoseen päivittäin. Kyllä se siitä.
Kommenteista päätellen monella ketjun miehellä iskee hätä ja paniikki siitä että kaltoin kohdeltu nainen voi ottaa ja lähteä eikä sitä mahdollisuutta manipuloida jäämään enää anneta.
Tsemppiä AP! Oma kommenttisi poistui täältä jo kertamiseen joten tässä sama vielä uudestaan: kaikkea hyvää jatkoon ja uuteen elämään!
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on lapsiperhe, jossa on täysin turvallinen tilanne, mutta toinen vanhempi salaa päättää yhtäkkiä muuttaa pois, koska ei halua käydä ikäviä keskusteluita, niin se on vain epäkypsää toimintaa. Oli sitten mies tai nainen.
No onkin varmaan tosi todennäköisesti just tällanen tilanne haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos ap olisi tehnyt nopin, millä todennäköisyydellä hän hakisi keskustelua aiheesta täällä?
Oletteko te naiset todella noin typeriä?
Toivon todella että aloitus on totta, ja mies löytää aloituksen tutkiessaan kännykkää.
Mistä sä luulet sen miehen tietävän, että aloitus on ap:n tekemä? :D
Sivuhistoria
tutustu aiheeseen
:D
Sivuhistoriasta näkyy vain, että käyttäjä on katsonut tätä aihetta. Ap:n sivuhistoriassa näkyy täsmälleen sama kuin mitä kaikkien meidän tätä keskustelua lukeneiden sivuhistoriassa, eli hän olisi yhtä hyvin voinut olla kuka tahansa, joka luki keskustelua, ei sen aloittaja. Todennäköisesti siellä on myös mont
Sivuhistoriassa näkee "luo keskustelu"
Ja siitä avautuu tyhjä aiheenluontisivu, josta ei näe, mikä keskustelu siinä on luotu. Myös minun sivuhistoriassani on "luo keskustelu", mutta en minä tätä keskustelua ole tehnyt.
Sivut, joilla käydään useita kertoja (kuten esim. keskustelu, jota seuraa ahkerasti), pomppaavat joka kerran sivuhistoriassa tuoreimmaksi, joten edes järjestyksestä ei voi päätellä, minkä aiheen joku on luonut. Tämä aihe tuskin on ap:lla enää siitä "luo keskustelu" -sivusta seuraavana historiassa.
Tsemppiä Ap!
Saman olen kokenut muutama vuosi sitten. Pikkuhiljaa olen luonut uutta elämää ja päässyt terapian avulla vanhasta pois.
Kun nainen (ja lapset) elää väkivaltaisessa kodissa niin muuttaminen on yksi vaarallisimmista päivistä ja se tehdään AINA salassa mieheltä.
Tästä ketjusta kyllä syntyy erittäin suuri ihmetys siitä,missä ja millaisia ovat Suomen viranomaiset,kun sekopää saa hakata yhä tänä päivänä naista ja lapsia ihan miten haluaa kenekään puuttumatta ja jos puututaan,syyllinen haetaan naisesta ei siitä väkivaltaisesta pas kasta koskaan ellei ole onnistunut vielä naista tap pam aan!!! Onnellinen on se,jolla on välittävä ystävä,naapuri tai omainen,älä koskaan nainen turvaudu yhteiskunnan apuun tai viranomaisiin-etsi mieluummin vaikka joku tuntematon kadulta,joka haluaa auttaa! Tämähän on aivan sairasta yhä edelleen! T.Helvetin läpikäynyt PS.seurakunnista senverran,että sieläl erityisesti katsotaan naisen ansaitsevan kaiken pahan mitä mies hänelle tekee,joten sieltä suunnalta ei kannata apuja kysellä,varsinkaan,jos et tahdo lapsiasi huostaanotetuiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset keskustellut aiheesta hänen kanssaan?
Koska se voi joissain tapauksissa olla hengenvaarallista.
Naiset on aina väkivaltaisia ja pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, sidon sinut seksikeinuun pariksi viikoksi ja kairaan kakkoseen päivittäin. Kyllä se siitä.
Tämmöisiä miehiä on olemassa ja niitä sietää jättää mulkkunsa kanssa fantasioimaan. Ansaitsette parempaa naiset.
Mutta ehkä Mehmet pitää pääsi ;-(
Oletko kateellinen ap:lle taidat olla itse yhtä kurjassa jamassa mutta ei ole selkärankaa tehdä samoin.... no lähtee se henki noinkin kun tarpeeksi kauan asuu saman katon alla. Tsemppiä aplle.. ole varovainen..