Pyörryttääkö teitäkin kun maapallo pyörii?
Tulee niin levoton olo, kun maapallo pyörii ja mua alkaa huimaamaan, voinkohan pyörtyä.
Kommentit (22)
Itse pyörin maapallon mukana, eilen olin Tahitilla ja kohta siintää näköpiirissä Suomi.
Joo, tanssimisesta ei tule mitään ja punkkakin palaa.
Maapallosta en tiedä, mutta nyt pyörryttää eilisen viinan juonnin jälkeen.
Luulen että ravintoloissa ja baareissa on äiti maan kohtu. Pääsen siellä korkeammalle tasolle ja maailma pyörii normaalia kovemmin.
Ei sen takia pyörrytä, koska pyörimistä ei havaitse sillä tavalla, että alkaisi pyörryttämään. Mutta jos tietoisesti ajattelen maapallon pyörimisvauhtia, voi tulla vähän huimaava tunne siitä ajatuksesta.
Aina voi pitää kiinni seinästä tai tuolin selkänojasta, jos huimauttaa.
Höttöttöt töt töt tö! Alkaa huimata tahi rupeaa huimaamaan.
Ei oo mitään todisteita siitä, että maapallo pyörii. Sen sijaan on runsaasti todisteita siitä, että hallitus on surkea.
Me mennään auringon ympäri on keskimäärin noin 107 000 kilometriä tunnissa (30 km/s). Lisäksi Maapallo ja koko aurinkokunta kiertävät Linnunradan keskustaa arviolta noin 2,1 miljoonaa kilometriä tunnissa
See verran kova on vauhti ettei tarvihe urheiluautoa hankkia voipi vain puistonpenkillä istuksia ja nauttia vauhin hurmasta
maapallo ei ole pallo vaan maataso -tietäjä-
Joo, olen ollut 60 vuotta pyörryksissä. Ai siitä se onkin johtunut🤔
Ai siitäkö se johtui? Minua alkoi tänään pyörryttää ja piti panna sohvalle pitkäkseen. Pitääpä osata varautua mitä tekisi jos vaikka kaupassa alkaisi pyörryttää, että ehtii johonkin penkille pötkölleen.
Ei maa pyöri! Aina on meirän peräklasista kirkko näkynyt!
Vierailija kirjoitti:
Ei sen takia pyörrytä, koska pyörimistä ei havaitse sillä tavalla, että alkaisi pyörryttämään. Mutta jos tietoisesti ajattelen maapallon pyörimisvauhtia, voi tulla vähän huimaava tunne siitä ajatuksesta.
Tätä valtavaa pyörimisnopeutta voi havainnoida, kun katsoo viisarikellon tuntiviisaria ja ottaa huomioon, että maapallo pyörii puolet hitaammin.
Hei, koita pitää jostakin kiinni, jotta et kaadu, kun huimauttaa.