Ensihoitajan palkka on 8300e/kk
Kommentit (39)
Ei voi olla koska siellä palkat maksetaan kruunuissa
Ruotsissa nyt muutenkin on paremmat palkat kuin täällä. Sairaanhoitajakin saa jopa 3000 euroa tilille jne.
Jos haluaa ruotsin palkat muuttakaa sinne
Virossa palkka on 1200 euroa
Suomi ei ole ruotsi
duomi on peeaa
Tuon.verran täytyykin tienata jos Tukholmassa meinaa asua
Ruotsi on varakas maa, toisin kuin Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Virossa oli jo vuosia sitten hoitajan palkka n
2000 euroa kk.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei ole ruotsi
duomi on peeaa
Meidän kaikki yrityksetkin on jo myyty Ruotsille..
Kynnelle kykenijöiden kannatta siirtyä Ruotsiin, ihan jo tulevan eläkkeen takia.
Niin ja jos vielä lukee tarkemmin,niin tuo palkka sisältää ylityöt ja lisätunnit. Se ei käy selväksi kuinka paljon hän on ylitöitä tehnyt.
ruotsin talous on paremmassa kuosissa, siellä on veroja maksavia työntekijöitä ja firmoja suhteessa enemmän
Tk-lääkärin palkka pk-seudulla viiden vuoden kokemuksella: 5000 euroa. SAP-tuotteisiin erikoistuneen datakonsultin palkka: 8000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virossa oli jo vuosia sitten hoitajan palkka n
2000 euroa kk.
Älä höpötä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa nyt muutenkin on paremmat palkat kuin täällä. Sairaanhoitajakin saa jopa 3000 euroa tilille jne.
Mä olen sairaanhoitaja päivätyössä ja mulla on kaksi kokemuslisää palkassa. En saa edes bruttona ihan 3000€. Jää melkein 30€ vajaaksi. Toki olen Attendolla töissä, julkisella on parempia palkka.
Pk-seudulla on melkoisesti virolaisia hoitsuja juurikin maittemme välisen palkkaeron takia. Sama toimii Ruotsinkin kanssa ja suhteen, mutta sinne ei niin paljon kuitenkaan täältä muuteta töihin, enää.
Vierailija kirjoitti:
Tk-lääkärin palkka pk-seudulla viiden vuoden kokemuksella: 5000 euroa. SAP-tuotteisiin erikoistuneen datakonsultin palkka: 8000 euroa.
Ilman lisiä joojoo .avauksen palkassakin oli kaikki mahdolliset lisät ja terveydenhuollossa palkka muodostuu suureksi osaksi näistä liesistä..
Työvuoroja tekevä Tk lääkäri tienaa suomessa poikkeuksetta 10 000 euroa kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman lisiä joojoo .avauksen palkassakin oli kaikki mahdolliset lisät ja terveydenhuollossa palkka muodostuu suureksi osaksi näistä liesistä..
Työvuoroja tekevä Tk lääkäri tienaa suomessa poikkeuksetta 10 000 euroa kk
Muodostuu suureksi osaksi lisistä? No ei todellakaan muodostu vaan suurin osa palkasta on peruspalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kynnelle kykenijöiden kannatta siirtyä Ruotsiin, ihan jo tulevan eläkkeen takia.
Pitäisi osata se ruotsinkieli...Ja suomalaiset vihaa sitä.
Englannilla ei oikein pärjää siellä.
Tärkeästä ihmishenkiä pelastavasta työstä oikea palkka mielestäni.