Mitä tehdä kun puoliso (N37) ei tiedä vieläkään haluaako lapsia??
Kauanko ihminen voi vatvoa ja venyttää päätöstään?
Itse en siis halua lapsia. Lapsien hankkiminen on deal-breaker.
Kommentit (46)
Itsekään en halua lapsia (N36), enkä missään nimessä olisi yhdessä jonkun kanssa joka ei olisi varma halustaan elää lapsivapaata elämää. Mutta mä olenkin käynyt sterissä, eli mulle se on oikeasti deal-breaker. Et ole ainakaan maininnut että sinä olisit niin tehnyt... Mene steriin, niin sitten puolisosi olisi vähän pakko kohdata totuus ja päättää mielensä.
No tuo ongelma ratkeaa pian itsestään ellei ole ratkennut jo. Toisekseen sinähän saat ja voit käydä sterilisaatiossa kun kerran et lapsia halua.
Mitä väliä sillä edes on tietääkö puolisosi haluaako hän lapsia vaiko ei? Sinun kanssasihan hän ei niitä tule saamaan.
Hän haluaa lapsia, kun kumppani on oikea. Sinä et halua lapsia, joten hän on hämmentynyt, koska hän varmaan ajattelee, että voisit olla se oikea.
Tosiasiassa hän haluaa lapsen mutta pitää sinusta kiinni ja toivoo että tulee raskaaksi. Hän alkaa olla jo siinä iässä että jos ei nyt pistä toimeksi, lasta ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Naisesi voi tietää vain synnytettyään, että halusiko lapsia vai ei. Jos ei ole varmuutta niin tuo on ainut keino tietää. Toisaalta joku jolla oli varmuus huomasi synnytyksen jälkeen, ettei halunnutkaan.
Toisaalta joku jolla oli varmuus huomasi liian myöhään että olisi sittenkin halunnut
Niin painostetaan hankkimaan siittiöitä mistä? Neulalla kiveksistä, pakkasesta vai joltain toiselta mieheltä? Ensimmäinen vissiin ainakin huonosti toimii, kun elimistö on pidemmän päälle alkanut kohdella siittiöitä vieraana aineksena ja pakkasesta niitä tuskin löytyy jos ei ole niitä sinne aikoinaan tumputettu.