Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun puoliso (N37) ei tiedä vieläkään haluaako lapsia??

Vierailija
13.09.2025 |

Kauanko ihminen voi vatvoa ja venyttää päätöstään?

Itse en siis halua lapsia. Lapsien hankkiminen on deal-breaker.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä lapsi toisen naisen kanssa, vaimosi on pakko hyväksyä se jos itse ei alua lapsia.

Luitko aloituksen? Nainen ei tiedä mitä haluaa, ja velamies ei halua lapsia. Miksi velamiehen pitäisi hankkia lapsi toisen naisen kanssa?

Että olisi se lapsi tehtynä sitten kun velamies 50-vuotiaana keksii että haluaakin perheen. Sitten on jo aika myöhäistä etsiä naista joka haluaisi lisääntyä viiskymppisen kanssa.

Miksi vela hankkisi lapsen, jota hän ei halua?

Vela ei hanki lapsia, koskaan. Jos vela saisi lapsen, hän ei olisi vela, vaan vanhempi, ja hän olisi vain huijannut itseään ja uskotellut olevansa vela, vaikka olikin lapseton. Iso ero.

Vierailija
62/64 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viskaa pummi pihalle 

Tämä oli asiatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä lapsi toisen naisen kanssa, vaimosi on pakko hyväksyä se jos itse ei alua lapsia.

Luitko aloituksen? Nainen ei tiedä mitä haluaa, ja velamies ei halua lapsia. Miksi velamiehen pitäisi hankkia lapsi toisen naisen kanssa?

Jotta maailmassa olisi yksi oletettavasti valkoihoinen lapsi lisää pitämässä sukua yllä.

Mikäli velamies tai se nainen taas on jonkin muun värinen, niin sitten en keksi yhtään perustetta. 

Mikseihän aloittaja teetä itselleen vasektomiaa, jos tietää, ettei halua lapsia? 

Vierailija
64/64 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta maailmassa olisi yksi oletettavasti valkoihoinen lapsi lisää pitämässä sukua yllä.

Mikäli velamies tai se nainen taas on jonkin muun värinen, niin sitten en keksi yhtään perustetta. 

Mikseihän aloittaja teetä itselleen vasektomiaa, jos tietää, ettei halua lapsia? 

Miksi oletst, että ap:llä ei ole vasektomiaa? Hänellä voi olla vaikka se hankittuna, vaikka sitä ei ole mainittu postauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän