Naiset, se ujo jännittäjä mies kannattaa viedä kotitreffeille
eikä kahvilaan. Jos pyydät sitä kahville niin mieluummin sun luo juhla mokkaa nauttimaan. Kahvilassa joutuu kiusallisiin tilanteisiin helposti. Pahentaa jännityystä huono ympäristö
Kommentit (609)
Mulle kiltille miehelle nainen laittoi heti kättelyssä bondage pannan kaulaan. Nyt olen ollut naisen kotiorja jo 10 vuotta. Koen että minusta on kasvanut viimein ihminen jolla on jotakin annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kiltille miehelle nainen laittoi heti kättelyssä bondage pannan kaulaan. Nyt olen ollut naisen kotiorja jo 10 vuotta. Koen että minusta on kasvanut viimein ihminen jolla on jotakin annettavaa.
Että sellaset fantasiat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saisi naisen kotitreffeille? Viini, gormeeruoka vai mikä ihme? Naiset, mikä houkuttaisi?
Jos jännä mies tai statusmies kysyy niin ne lähtee ilman syytä mut jos tavis kiltti kysyy niin ei ne halua vaikka sais kuun taivaalta siltä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saisi naisen kotitreffeille? Viini, gormeeruoka vai mikä ihme? Naiset, mikä houkuttaisi?
Jos vihjaa että on iso vehje niin ehkä se herättää kiinostuksen. Naiset on persoja isoille vehkeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vihjaa että on iso vehje niin ehkä se herättää kiinostuksen. Naiset on persoja isoille vehkeille.
Vaan jos se vehje on jänniksellä😣😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jännä mies tai statusmies kysyy niin ne lähtee ilman syytä mut jos tavis kiltti kysyy niin ei ne halua vaikka sais kuun taivaalta siltä mieheltä.
Ihan sama minkälainen mies niin en lähde kotitreffeille. Että te psykopaatit joudutte tyytymään maksullisiin, he saattavat suostuakin ja sen takia ovatkin yleensä sarjamurhaajien peruskauraa.
Treffit ja parisuhde ei ole mitään sääliä ja hyväntekeväisyyttä. Miksi minun pitäisi suostua treffeille kenenkään tuollaisen kanssa kun normaalejakin miehiä.on tarjolla?
Jos en saa puolisokseni sellaista miestä kuin haluan, olen sitten yksin.
Joo ja sitten siellä on joku Michael Penttilä vastassa. Ei kiitos.
Tapailin nuorempana yhtä hemmetin Norman Batesia joka asui äitinsä kanssa ja mutsi murjotti yläkerrrassa kun olimme olohuoneessa,en tsekannut että oliko äiti hengissä vai luuranko. Mies ei osannut keskustella,ei suudella eikä panna kun minä tein lopulta aloitteen että munaa on saatava. Olin silloin masennuslääkkeistä sekaisin ja siksi kai tarrasinkin siihen hyypiöön kun tajusin,että on taas kerran kioskilla kuikkimassa minua hyllyjen välistä (olin töissä siellä).
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ollut missään tekemisissä naisten kanssa? Normaalilla itsesuojeluvaistolla varustettu nainen ei ikäpäivänä kutsu täysin tuntematonta ja/tai oudosti käyttäytyvää miestä kotiinsa.
Paitsi humalassa panemaan paljaana, selvinpäin ollaan sitten niin neuroottisia että.
Ei sellaisella miehellä tee mitään, joka ei tätäkään vähää tajua naisista. Roskiskamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ollut missään tekemisissä naisten kanssa? Normaalilla itsesuojeluvaistolla varustettu nainen ei ikäpäivänä kutsu täysin tuntematonta ja/tai oudosti käyttäytyvää miestä kotiinsa.
Paitsi humalassa panemaan paljaana, selvinpäin ollaan sitten niin neuroottisia että.
Iso osa naisista ei juo itseään humalaan eikä he edes käy baareissa, joten he ei lähde tuntemattomien mukaan. Ne on ne naiset, joilta puuttuu normaali itsesuojeluvaisto ja jotka lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisella miehellä tee mitään, joka ei tätäkään vähää tajua naisista. Roskiskamaa.
Mitä ei tajuttu? Oletko nirso?
Naiset, ne kahvilat ja dinnerit ei sovi kaikille ja on vähä last season joten se koti on hyvä ajatus treffipaikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kävelytreffit on ratkaisu. Tai oluelle niin rennompaa. Itsekin ujona naisena kahvilat voivat ahdistaa.
Kävelytreffeillä naiset ei saa ilmaisia virvokkeita niin ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffit on hyvä vaihtoehto. Rauhallinen ympäristö ja tulee halvemmaksi kuin kahvila.
Voin tulla käväseen. Kerro osoite
Regina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ei tajuttu? Oletko nirso?
Tietenkin. Ei mulle todellakaan kaikki kelpaa, eikä varmasti sullekaan kun rehellisesti mietit.
Esim sinä et. Vinkuvat miehet herättää halun tappaa potkimalla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, ne kahvilat ja dinnerit ei sovi kaikille ja on vähä last season joten se koti on hyvä ajatus treffipaikaksi.
Ulosotossa olevien työttömien miesten ei tarvitse pariutua ollenkaan.
Itse ainakin haluaisin viedä miehen syömään ekoilla treffeillä tai vähintään toisilla. Haluan nähdä hänen ruokatavat. Jos hän on epäsiisti tai ei osaa syödä suu kiinni niin homma on sillä selvä. En ala enää opastamaan yli 40 v miestä.
Kävely treffit voisi olla hyvät ekana.
T:46 v nainen.