Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, se ujo jännittäjä mies kannattaa viedä kotitreffeille

Vierailija
13.09.2025 |

eikä kahvilaan. Jos pyydät sitä kahville niin mieluummin sun luo juhla mokkaa nauttimaan. Kahvilassa joutuu kiusallisiin tilanteisiin helposti. Pahentaa jännityystä huono ympäristö

Kommentit (609)

Vierailija
581/609 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluaisin viedä miehen syömään ekoilla treffeillä tai vähintään toisilla. Haluan nähdä hänen ruokatavat. Jos hän on epäsiisti tai ei osaa syödä suu kiinni niin homma on sillä selvä. En ala enää opastamaan yli 40 v miestä. 

Kävely treffit voisi olla hyvät ekana. 

T:46 v nainen. 

Vierailija
582/609 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kiltille miehelle nainen laittoi heti kättelyssä bondage pannan kaulaan. Nyt olen ollut naisen kotiorja jo 10 vuotta. Koen että minusta on kasvanut viimein ihminen jolla on jotakin annettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/609 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kiltille miehelle nainen laittoi heti kättelyssä bondage pannan kaulaan. Nyt olen ollut naisen kotiorja jo 10 vuotta. Koen että minusta on kasvanut viimein ihminen jolla on jotakin annettavaa.

Että sellaset fantasiat.

Vierailija
584/609 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saisi naisen kotitreffeille? Viini, gormeeruoka vai mikä ihme? Naiset, mikä houkuttaisi?

Jos jännä mies tai statusmies kysyy niin ne lähtee ilman syytä mut jos tavis kiltti kysyy niin ei ne halua vaikka sais kuun taivaalta siltä mieheltä.

Vierailija
585/609 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
586/609 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saisi naisen kotitreffeille? Viini, gormeeruoka vai mikä ihme? Naiset, mikä houkuttaisi?

Jos vihjaa että on iso vehje niin ehkä se herättää kiinostuksen. Naiset on persoja isoille vehkeille. 

Vierailija
587/609 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vihjaa että on iso vehje niin ehkä se herättää kiinostuksen. Naiset on persoja isoille vehkeille. 

Vaan jos se vehje on jänniksellä😣😳

Vierailija
588/609 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jännä mies tai statusmies kysyy niin ne lähtee ilman syytä mut jos tavis kiltti kysyy niin ei ne halua vaikka sais kuun taivaalta siltä mieheltä.

Ihan sama minkälainen mies niin en lähde kotitreffeille. Että te psykopaatit joudutte tyytymään maksullisiin, he saattavat suostuakin ja sen takia ovatkin yleensä sarjamurhaajien peruskauraa.

Vierailija
589/609 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit ja parisuhde ei ole mitään sääliä ja hyväntekeväisyyttä. Miksi minun pitäisi suostua treffeille kenenkään tuollaisen kanssa kun normaalejakin miehiä.on tarjolla?

Jos en saa puolisokseni sellaista miestä kuin haluan, olen sitten yksin.

Vierailija
590/609 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sitten siellä on joku Michael Penttilä vastassa. Ei kiitos.

Vierailija
591/609 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin nuorempana yhtä hemmetin Norman Batesia joka  asui äitinsä kanssa ja mutsi murjotti yläkerrrassa kun olimme olohuoneessa,en tsekannut että oliko äiti hengissä vai luuranko. Mies ei osannut keskustella,ei suudella eikä panna kun minä tein lopulta aloitteen että  munaa on saatava. Olin silloin masennuslääkkeistä sekaisin ja siksi kai tarrasinkin siihen hyypiöön kun tajusin,että on taas kerran kioskilla kuikkimassa minua hyllyjen välistä (olin töissä siellä).

Vierailija
592/609 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut missään tekemisissä naisten kanssa? Normaalilla itsesuojeluvaistolla varustettu nainen ei ikäpäivänä kutsu täysin tuntematonta ja/tai oudosti käyttäytyvää miestä kotiinsa. 

Paitsi humalassa panemaan paljaana, selvinpäin ollaan sitten niin neuroottisia että.

Vierailija
593/609 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisella miehellä tee mitään, joka ei tätäkään vähää tajua naisista. Roskiskamaa.

Vierailija
594/609 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ollut missään tekemisissä naisten kanssa? Normaalilla itsesuojeluvaistolla varustettu nainen ei ikäpäivänä kutsu täysin tuntematonta ja/tai oudosti käyttäytyvää miestä kotiinsa. 

Paitsi humalassa panemaan paljaana, selvinpäin ollaan sitten niin neuroottisia että.

Iso osa naisista ei juo itseään humalaan eikä he edes käy baareissa, joten he ei lähde tuntemattomien mukaan. Ne on ne naiset, joilta puuttuu normaali itsesuojeluvaisto ja jotka lähtee.

Vierailija
595/609 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisella miehellä tee mitään, joka ei tätäkään vähää tajua naisista. Roskiskamaa.

Mitä ei tajuttu? Oletko nirso?

Vierailija
596/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, ne kahvilat ja dinnerit ei sovi kaikille ja on vähä last season joten se koti on hyvä ajatus treffipaikaksi. 

Vierailija
597/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelytreffit on ratkaisu. Tai oluelle niin rennompaa. Itsekin ujona naisena kahvilat voivat ahdistaa. 

Kävelytreffeillä naiset ei saa ilmaisia virvokkeita niin ei käy. 

Vierailija
598/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffit on hyvä vaihtoehto. Rauhallinen ympäristö ja tulee halvemmaksi kuin kahvila.

Voin tulla käväseen. Kerro osoite

Regina

Vierailija
599/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei tajuttu? Oletko nirso?

Tietenkin. Ei mulle todellakaan kaikki kelpaa, eikä varmasti sullekaan kun rehellisesti mietit.

Esim sinä et. Vinkuvat miehet herättää halun tappaa potkimalla.

Vierailija
600/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, ne kahvilat ja dinnerit ei sovi kaikille ja on vähä last season joten se koti on hyvä ajatus treffipaikaksi. 

Ulosotossa olevien työttömien miesten ei tarvitse pariutua ollenkaan.