Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, se ujo jännittäjä mies kannattaa viedä kotitreffeille

Vierailija
13.09.2025 |

eikä kahvilaan. Jos pyydät sitä kahville niin mieluummin sun luo juhla mokkaa nauttimaan. Kahvilassa joutuu kiusallisiin tilanteisiin helposti. Pahentaa jännityystä huono ympäristö

Kommentit (609)

Vierailija
541/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffaile sä itseäsi kotonasi niin mä liikun ihmisten ilmoilla, emmekä koskaan kohtaa.

Erinomainen ratkaisu kummallekin.

Jos ap ei ole trolli, hän on erittäin pimeä.

Sinua harmittaa kun et saa kilttiestä kotiisi seuraksi kahville ja nyt kiukkuat?

Ei vaan sinua käsittämättömästi harmittaa kun et saa projisoitua evvk-13tusinassatyhjäsössöuleja kenellekään naiselle kiinnostaviksi: 

Ei haluta = ei haluta = ei ha-lu-ta. Siksi näitä sirkuspelleviihdetason ulina-aloituksia tehdään kun pakit = pakit = eikä heru evvk -uleille.

Ite oot sirkuspelletasoa! Ettet vaan yliarvioi tasoosi?! 😤🤡

Lue aloitus uudestaan riittävän monta kertaa äläkä kampea aloitukseen liittymättömille sivuraiteille. 

Vierailija
542/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffaile sä itseäsi kotonasi niin mä liikun ihmisten ilmoilla, emmekä koskaan kohtaa.

Sinua harmittaa kun et saa kilttiestä kotiisi seuraksi kahville ja nyt kiukkuat?

Ei vaan sinua käsittämättömästi harmittaa kun et saa projisoitua evvk-13tusinassatyhjäsössöuleja kenellekään naiselle kiinnostaviksi: 

Ei haluta = ei haluta = ei ha-lu-ta. Siksi näitä sirkuspelleviihdetason ulina-aloituksia tehdään kun pakit = pakit = eikä heru evvk -uleille.

Epäempaattista haukkua miehiä sirkuspelleiksi. Minua suututtaa tämä. Ei ne naiset itekään niin ihmeellisiä ole että alkasin mitään temppuja tehä niiden takii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäempaattista haukkua miehiä sirkuspelleiksi. Minua suututtaa tämä. Ei ne naiset itekään niin ihmeellisiä ole että alkasin mitään temppuja tehä niiden taki

Aloitus on epäempaattinen ja välinpitämätön naisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista, joten niin metsä vastaa kuin sinne ulisette.

Vierailija
544/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
545/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
546/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥴🤡

Vierailija
547/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
548/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, älkää uskoko tätä päästään sairasta, mielenvikaista jankuttajaa.

Ei sillä olekaan mitään elämää netin ulkopuolella, täällä se jankuttaa joka helv päivä naisvihaansa 7-23.00

Vierailija
549/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20124456

Joka neljäs alle 35-vuotias mies uskoo, että nainen voi ansaita häneen kohdistuvan väkivallan esimerkiksi ulkonäöllään, pukeutumisellaan tai käytöksellään.

Tämä käy ilmi tuoreesta kyselytutkimuksesta, jossa tarkasteltiin miesten asenteita naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Tutkimuksessa selvisi, että kaikkein merkittävimmäksi yksittäiseksi asenteiden määrittäjäksi osoittautui vastaajan ikä.

Sallivimmin naisiin kohdistuvaan väkivaltaan suhtautuvat alle 35-vuotiaat miehet. Nuorin ikäryhmä erottui myös avovastausten osalta ryhmänä, jonka vastaukset sisälsivät eniten naisvihamielisiä asenteita.

Joka neljäs mies ajattelee, että väkivalta on joskus ansaittua.

Minua huolestuttaa yhteiskunnassamme vallalla oleva kriittisen ajattelun puute.

Jos nainen vaikkapa uhkaisi minua puukolla, niin

Vierailija
550/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
551/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
552/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
553/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko pilata ketju noilla tyhmillä videoilla?

Vierailija
554/609 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh kun ei mene ulikusetus läpi ja nyyh kun on ketju (ja muutenkin inkkelinilkkien olematon naisensaanti) pilalla.

Vierailija
555/609 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäempaattista haukkua miehiä sirkuspelleiksi. Minua suututtaa tämä. Ei ne naiset itekään niin ihmeellisiä ole että alkasin mitään temppuja tehä niiden taki

Ei tässäkään ole haukuttu miehiä vaan oikaistu uliuleja (käytöstään), jotka usuttavat naisia järjettömästi/tarpeettomasti riskeeraamaan oman turvallisuutensa kelvottomien, riskaabelien rivirujolarppiulien takia. Toisaalta jos viitta sopii ja viitan sopiminen kiukuttaa niin tee itse vastuullisesti asialle jotain ettei viitta sovi eikä siksi enää karu totuus triggeröi. Jotain asiallista ja pätevää ei sitten ole naishaukkuminen ja -syyllistäminen sekä kilpauhriutuminen naisten yli pelkällä pllupiikomispalvelun saamattomuudella (esimerkiksi naurettavat väninäväitökset että omat syömäjiiäneevaikeuslässynlää traumat ovat pahempia tai yhtä pahoja kuin r_aiskattujen uhrinaisten kauhukärsimykset).

Vierailija
556/609 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko pilata ketju noilla tyhmillä videoilla?

Jos ja kun aivopierrään tuollaista valheellista hevonsontaa on naisten pidettävä yhtä. Yhyy vaikeuttaa ulikoijausta.

Normaalit naiset pitävätkin aina yhtä ja toistensa puolia. Pick Me sääliöt vähemmistöä. Yhyy vaikeuttaa ulivonkaa.

Vierailija
557/609 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin aina näitä vänkytyksiä lukiessa että kuvitteleeko miehet ihan tosissaan että joku potentiaalinen rais*aaja kantaa jotain kylttiä mukanaan että hei, minä saatan tehdä sinulle pahaa? :D 

Kyllä se valitettavasti niin menee että ihan kuka tahansa kykenee pahaan. Se on riski jota jokainen heteronainen kantaa ja sen kanssa on oppinut elämään. 

Pelkästään jo rangaistuksen pelko on niin suuri, että kiltti suomalainen mies ei edes uskalla ajatella tekevänsä mitään laitonta naiselle. Siitä nimittäin joutuu vankilaan eikä sieltä pääse terveenä takaisin. Itse en edes ole koskaan sanonut suoraan naiselle ilkeästi.

"Ei uskalla edes ajatella nönnönnöö" = (toive)ajattelee juuri sitä ja vain "laittomuus" ja rangaistuksenpelko est

Miksi olet lukenut vankilaoloista? Vaikeuksia itsehillinnän kanssa? Passiivisaggressiivisen pinnan alla himottaisi tehdä rikollisia tekoja?

Himottaisi peräti väkisin viedä naisia kotitreffeille kun väärin perustein nirsoilevat eivätkä kilvoitellen alati sakset auki käy kimppuusi? Tässä myös esimerkki miten pysytään aiheessa vieraisiin pöytiin pyytämättä huutelematta ja ohi-aiheen-lillukanvarsiin takertumatta. Ilman tätä yhteyttä fanipoikana lukemasi hömppäkirjat eivät liity tähän ketjuun.

Vierailija
558/609 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
559/609 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
560/609 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://angerprofessor.substack.com/p/male-entitlement-why-it-fuels-ang…

So what do we do about it?

Theres a systemic problem here as evidenced by the data above that reveals that in at least some cases, both men and women are putting male needs ahead of female needs. That said, the bulk of this problem needs to be solved by men doing the work of addressing their own senses of entitlement. Here are a few steps for individual men to take:

Develop their emotional intelligence in order to better understand their emotions and to better empathize with others through active listening and perspective taking.

Challenge their entitlement beliefs by reflecting on where their feelings of entitlement come from and questioning whether those expectations are fair or realistic.

Listen to and respect the boundaries, needs, and emotions of others in their lives. Take responsibility for mistakes without deflecting blame.

*****_Meanwhile, though it is not womens responsibility to address and solve male entitlement, they can help by:_*****

Setting clear boundaries and communicating needs by voicing expectations and calling out entitled behavior when it arises.

Avoiding enabling entitlement by consistently reinforcing boundaries.

Pushing back against the norms that reinforce male entitlement (this is particularly important given some of the findings above that highlight how often male entitlement beliefs were shared by women).

More broadly, some additional steps we should take as a society:

Promote emotional education by incorporating emotional intelligence education in the schools.

Normalize emotional vulnerability as a way of promoting healthy emotional expressions in men in particular.