Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, se ujo jännittäjä mies kannattaa viedä kotitreffeille

Vierailija
13.09.2025 |

eikä kahvilaan. Jos pyydät sitä kahville niin mieluummin sun luo juhla mokkaa nauttimaan. Kahvilassa joutuu kiusallisiin tilanteisiin helposti. Pahentaa jännityystä huono ympäristö

Kommentit (609)

Vierailija
601/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia.

Luonnossa parhaat urokset palkitaan, luuseriurokset tapetaan. 

BIOLOGIA.

Vierailija
602/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, ne kahvilat ja dinnerit ei sovi kaikille ja on vähä last season joten se koti on hyvä ajatus treffipaikaksi. 

Ulosotossa olevien työttömien miesten ei tarvitse pariutua ollenkaan. 

Kahvilatreffit eivät ole vaihtoehto, koska mies joutuu siinä vain nirsojen naisten pelinappulaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, ne kahvilat ja dinnerit ei sovi kaikille ja on vähä last season joten se koti on hyvä ajatus treffipaikaksi. 

Meinaatko että helpompi käydä naisen kimppuun kun ei ole muita puolustamassa ja näkemässä ?

Jos esim kahvilassa käynti on sinulle taas liian jännää niin kyllä parisuhdekin olisi liian jännää ja haastavaa. Parempi että nautit vaan yksin kaikessa rauhassa kodistasi

Vierailija
604/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit eivät ole vaihtoehto, koska mies joutuu siinä vain nirsojen naisten pelinappulaksi.

Joo on se aivan hirveää jos mies joutuu vaikka kahvilassa maksamaan 30€ kun ei kehtaa sanoa deitille että kumpikin maksaa omansa.

Toki naisten pitäisi suostua kotitreffeihin ettei miehelle tule vaaraa noin isosta kustannuksista. Mitä siitä että nainen voi joutua kotitreffeillä raiskatuksi tai tapetuksi kunhan mies ei vaan joudu vaaraan menettää 30€ rahaa. Asiat tärkeysjärjestykseen. 

Vierailija
605/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joutuu raiskatuksi miehen kotona.

Vierailija
606/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on se aivan hirveää jos mies joutuu vaikka kahvilassa maksamaan 30€ kun ei kehtaa sanoa deitille että kumpikin maksaa omansa.

Toki naisten pitäisi suostua kotitreffeihin ettei miehelle tule vaaraa noin isosta kustannuksista. Mitä siitä että nainen voi joutua kotitreffeillä raiskatuksi tai tapetuksi kunhan mies ei vaan joudu vaaraan menettää 30€ rahaa. Asiat tärkeysjärjestykseen. 

30 euron menetys ei ole vielä mitään vaan se, että lähes varmasti tulee pakit naiselta vaikka miehelle kelpaisi nainen.

Vierailija
607/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joutuu raiskatuksi miehen kotona.

Ei kilttimiehen. 

Vierailija
608/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja minulla on aina ollut varaa maksaa naisenkin juomat ja ruoka treffeillä. Olen ollut joku 50 treffeillä viimeisen 4 vuoden aikana. Olen saanut seksiä 22 kertaa. Usein naiset ei halua muuta kuin läheisyyttä vähän aikaa. Naiset ei halua seurustella ja sitoutua koska pitäisi muuttaa yhteen. Ei nainen useinkaan halua maksaa puoliksi oman kokemukseni mukaan.

Vierailija
609/609 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja minulla on aina ollut varaa maksaa naisenkin juomat ja ruoka treffeillä. Olen ollut joku 50 treffeillä viimeisen 4 vuoden aikana. Olen saanut seksiä 22 kertaa. Usein naiset ei halua muuta kuin läheisyyttä vähän aikaa. Naiset ei halua seurustella ja sitoutua koska pitäisi muuttaa yhteen. Ei nainen useinkaan halua maksaa puoliksi oman kokemukseni mukaan.

Niin eli kun olet maksanut niin olet saanut pesää. Naisten moraali nähdään tässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi