Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parisuhteessa ei muka saisi kieltäytyä seksistä?

Vierailija
12.09.2025 |

Aiemmassa parisuhteessani jouduin kokemaan pitkään henkistä väkivaltaa ja seksuaaliväkivaltaa. Jos muutamaan päivään ei ollut ollut seksiä ja kehtasin kieltäytyä, mies suuttui, uhkaili erolla, aloitti mykkäkoulun yms. Usein sitten suostuin lopulta, koska se oli "helpompaa".

Nyt kun olen taas parisuhteessa, kauhukseni olen huomannut että sama alkaa toistumaan (ei yhtä pahana ainakaan vielä) vaikka olen vielä kertonut kokemuksistani. Mies suorastaan suuttui, kun kerroin mitä olen joutunut kokemaan ja aluksi emme harrastaneet heti seksiä. No nykyään jos kieltäydyn niin mies suuttuu, uhriutuu, syyllistää ja aloittaa mykkäkoulun. Puhunut miten en ajattele yhtään häntä ja kerran jopa sanoi että minun pitäisi tehdä kompromissi tarkottaen että pitäisi suostua... läheisyydenkin pitää aina johtaa seksiin, joten sekin tuntuu ahdistavalta kun tietää että tämähän ei riitä. Tuntuu ettei minua taaskaan arvosteta ja luullaan että minä olen omaisuutta minkä voi ottaa....

Kummassakaan suhteessa ei ole ikinä ollut pitkää aikaa ilman seksiä, varmaan max viikko.

En tiedä sitten, että johtuuko tämä minusta kun en pysty puolustamaan tarpeeksi itseäni. 

Kommentit (641)

Vierailija
641/641 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lopen kyllästynyt näihin pillun mankujiin. Mikä helvetti siinä on, että aikuisen miehen pitää ruikuttaa seksiä? Mitäpä jos vaikka esimerkiksi Lähestyisi sitä naista ja Tekisi asioita sen halun herättelemiseksi? Jos pitää miettiä, kumpi kiihottaa enemmän, pillua ääneen vinkuva vai sellainen, joka vaikkapa tulee taakse ja halaa ja kuiskuttaa korvaan ja suutelee niskaa? 

Vastenmielistä käytöstä. Tulee mieleen pieni lapsu, joka mankuu haluamaansa. Hyhyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän