Miksi parisuhteessa ei muka saisi kieltäytyä seksistä?
Aiemmassa parisuhteessani jouduin kokemaan pitkään henkistä väkivaltaa ja seksuaaliväkivaltaa. Jos muutamaan päivään ei ollut ollut seksiä ja kehtasin kieltäytyä, mies suuttui, uhkaili erolla, aloitti mykkäkoulun yms. Usein sitten suostuin lopulta, koska se oli "helpompaa".
Nyt kun olen taas parisuhteessa, kauhukseni olen huomannut että sama alkaa toistumaan (ei yhtä pahana ainakaan vielä) vaikka olen vielä kertonut kokemuksistani. Mies suorastaan suuttui, kun kerroin mitä olen joutunut kokemaan ja aluksi emme harrastaneet heti seksiä. No nykyään jos kieltäydyn niin mies suuttuu, uhriutuu, syyllistää ja aloittaa mykkäkoulun. Puhunut miten en ajattele yhtään häntä ja kerran jopa sanoi että minun pitäisi tehdä kompromissi tarkottaen että pitäisi suostua... läheisyydenkin pitää aina johtaa seksiin, joten sekin tuntuu ahdistavalta kun tietää että tämähän ei riitä. Tuntuu ettei minua taaskaan arvosteta ja luullaan että minä olen omaisuutta minkä voi ottaa....
Kummassakaan suhteessa ei ole ikinä ollut pitkää aikaa ilman seksiä, varmaan max viikko.
En tiedä sitten, että johtuuko tämä minusta kun en pysty puolustamaan tarpeeksi itseäni.
Kommentit (641)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pitää elää miehen halujen mukaan. Sairaus, kuukautiset jne. ei voi olla este seksille.
Seksiä pitää saada, muuten suhde on loppu.
Seksiä tarvitaan lapsen hankkimiseen. Sen jälkeen elämässä kaikki muu on tärkeämpää. Näin se vaan on.
Ei ole. Seksi kuuluu parisuhteeseen. Se on yksi syy olla parisuhteessa.
Vain miesten mielestä. Naiset eivät seksiä tarvitse mihinkään. Nykyään lapsetkin saa ilman seksiä.
Mutta kun olen nainen.
pick me
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pitää elää miehen halujen mukaan. Sairaus, kuukautiset jne. ei voi olla este seksille.
Seksiä tarvitaan lapsen hankkimiseen. Sen jälkeen elämässä kaikki muu on tärkeämpää. Näin se vaan on.
Vain miesten mielestä. Naiset eivät seksiä tarvitse mihinkään. Nykyään lapsetkin saa ilman seksiä.
Ja paremmat orgasmit saa yksikseen. Seksi on yliarvostettua hikoilua ja kuolaamista.
Tämäpä. Nainen ei ole kuin limainen suolenpätkä, märkä nahkahanskakin on parempi
Vierailija kirjoitti:
Heteroparisuhteet vievät naiselta usein enemmän resursseja mitä saa takaisn.
Jos jostain ihmeen syystä heteroparisuhteen haluaa hankkia, kannattaa asua erillään ja nähdä toista harvakseltaan. Voi aina vedota kaikenlaiseen, miksi ei ennätä näkemään juuri silloin kun ei vaan huvita nähdä.
Itse en enää ajattelekaan moista eroni jälkeen. Harvoin edes kuulee onnellisista parisuhteista. Kuvaukset on juuri näitä aloituksen kaltaisia. Miksi ihmeessä pilata ja haaskata elämänsä sosiaalisen paineen takia. En ymmärrä.
Ei missään nimessä kannata hakeutua heterosuhteeseen, jos haluaa homosuhteen tai pysyä sinkkuna. Kaikki ovat hyväksyttäviä vaihtoehtoja.
Hassua kuitenkin yrittää pakottaa vähemmistöä enemmistöksi, sama kuin seksittömien heterosuhteiden osalta. Valtaosa parisuhteista on seksillisiä heterosuhteita, halusit tai et. Ei ole omasta parisuhteestasi tai sinkkuelämästä pois.
Veljeni runkkaamaa animelle, eikä halua naista elämäänsä. Miksi sellaista hänelle tyrkyttäisin? Tiedostan kuitenkin että suurin osa ihmisistä ei ole kuten hän, ja eri ihmiset haluavat eri asioita.
Minä en halua asiaa x -> asiassa x ei ole mitään järkeä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen kuraa nyt taas. Tuohan on käyttöesine/lemmikkieläin eikä tasavertainen kumppani.
T. Seksiä parisuhteessa haluava ja saava mies
Hetero mies ei kutsu naistaan kumppaniksi. Kumppani-sanaa käyttää feministit ja homoseksuaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain ihmeen syystä heteroparisuhteen haluaa hankkia, kannattaa asua erillään ja nähdä toista harvakseltaan. Voi aina vedota kaikenlaiseen, miksi ei ennätä näkemään juuri silloin kun ei vaan huvita nähdä.
Itse en enää ajattelekaan moista eroni jälkeen. Harvoin edes kuulee onnellisista parisuhteista. Kuvaukset on juuri näitä aloituksen kaltaisia. Miksi ihmeessä pilata ja haaskata elämänsä sosiaalisen paineen takia. En ymmärrä.
Ei missään nimessä kannata hakeutua heterosuhteeseen, jos haluaa homosuhteen tai pysyä sinkkuna. Kaikki ovat hyväksyttäviä vaihtoehtoja.
Hassua kuitenkin yrittää pakottaa vähemmistöä enemmistöksi, sama kuin seksittömien heterosuhteiden osalta. Valtaosa parisuhteista on seksillisiä heterosuhteita, halusit tai et. Ei ole omasta pa
Mulla on sulle uutinen... nykyään suurin osa miehistä on kuin veljesi.
Nämä jotka ottaa naisen vaivoikseen, seksillä tai ilman, ovat vähemmistönä jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paremmat orgasmit saa yksikseen. Seksi on yliarvostettua hikoilua ja kuolaamista.
Niin ja ne
Naisten suunnittelemilla ja testaamilla laitteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä. Nainen ei ole kuin limainen suolenpätkä, märkä nahkahanskakin on parempi
Kokeilepa PoundMaster 3000 pro. A+ luokan aito 18,0001 v orava innie sen jälkeen kuin se ensimmäinen 14v kyhätty heikkolaatuinen pringlespillu.
Sähkölasku melkoinen, mutta tulee silti halvemmaksi :) Ponit pyörimään ruudulle ja kemikaalit naamaan ni huhhels. Siinä rytäkässä on naiset vaan tiellä.
Naisille riittää usein koira. Netissä on jotain knotting videoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua kuitenkin yrittää pakottaa vähemmistöä enemmistöksi, sama kuin seksittömien heterosuhteiden osalta. Valtaosa parisuhteista on seksillisiä heterosuhteita, halusit tai et. Ei ole omasta pa
Et vastannut kysymykseen.
Ja missä kohtaa pakotettiin? Kyseessä oli suositus sekä aitoa ihmettelyä aiheesta. Heteroseksuaalinen parisuhdemalli on meihin syvälle sosiaalistettu/indoktrinoitu malli eikä sinkkuus.
Se, että teet jotain sinuun syvälle sosiaalistettua asiaa, ei automaattisesti tarkoita, että se olisi järkevää. Jokainen valitsee mitä tekee. On kuitenkin hyvä pysähtyä miettimään, miksi. Joku saattaa herätä vastatessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jo uuden suhteen alussa tehdä selväksi, että et ole kovin kiinnostunut seksistä ja toivot kumppanilta samaa.
Se on reilua kaikkia kohtaan, pisteet siitä.
Meillä vaimo alkoi vähentämään seksiä, ja oma-aloitteisuutta tuossa 40 paikkeilla.
Sanoin, että nyt tulee suunnanmuutos, olen yli 20 vuotta ollut se aktiivisempi ja aloitteellisempi osapuoli.
Sanoin, että sinun vuorosi on nyt, voit olla aktiivinen ja aloitteellinen, no itkuhan siitä tuli. Vedottiin kun olen tällainen, tai tuollainen. Tai minusta puuttuu tai en osaa jotain.
Sittemmin myös ero.
Nyt uudessa suhteessa naiseni on aktiivinen, mikä on hieno ja arvostettava asia, yksi keskeinen osa miehen ja naisen, kunnioittavaa, vastavuoroista ja rakastavaa suhdetta.
Sen olen oppinut, että jos nainen on alussa pidättyväinen, kaivaa se saman kortin myöhemminkin. Toki pidättyväistä naista on hyvä rakastella, että myös oppii. Ja jos ei opi, että pidättyvyys jatkuu, yksinkertaisesti jättää. Kuka tahansa voi jäädä vanhaksi piiaksi, feministiksi tai muuten heittäytyä perässävedettäväksi.
Upeita miehisiä kommentteja ketjussa. Jatkakaa samaan malliin. Ette tunnu olevan vielä tarpeeksi yksinäisiä. Kunnon fuula koko juttu.
"Hetero mies ei kutsu naistaan kumppaniksi. Kumppani-sanaa käyttää feministit ja homoseksuaalit"
Sori siitä. Lipsahti, piti sanoa että akka kjeh räh röyh.
Olen kyllä hetero, paitsi silloin kun otan levarilla 58v Pentiltä poskeen.
Vierailija kirjoitti:
Naisille riittää usein koira. Netissä on jotain knotting videoita
Moi ponpula :) oot ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua kuitenkin yrittää pakottaa vähemmistöä enemmistöksi, sama kuin seksittömien heterosuhteiden osalta. Valtaosa parisuhteista on seksillis
Ainut ero sosiaalistamisella ja indoktrinaatiolla on kritisointi. Jos vallitsevaa olotilaa, opittua mallia, ei saa kritisoida, on kyseessä indoktrinaatio. Sosialisaatioon kuuluu yhteiskuntarakenteiden kritisointi. Eli heteroparisuhdetta saa kritisoida ja herätellä ajattelemaan myös rakkauteen sosiaalistettuja ja rakastamiseen/rakkauteen rakastuneita.
Jokaisella on oikeus kyseenalaistaa vallalla olevia järjestelmiä. Ja myös on oikeus kuulua vallitsevaan järjestelmään.
"Ja missä kohtaa pakotettiin? Kyseessä oli suositus sekä aitoa ihmettelyä aiheesta. Heteroseksuaalinen parisuhdemalli on meihin syvälle sosiaalistettu/indoktrinoitu malli eikä sinkkuus"
Jaa miksiköhän näin on
Olisiko niin, että kauan ennen kuin ihmisiä oli tällä planeetalla, eliöt, jotka pysyivät sinkkuina tai pelkästään homostelivat keskenään, karsiutuivat pois siitä geenipoolista?
Ei se vastakkaiseen sukupuoleen kohdistuva kiinnostus ole mikään kulttuuri-ilmiö.
Monogaminen parisuhde on osittain kulttuurin luomaa, osittain biologinen etu lajille, joka lisääntyy erittäin hitaasti, ja jonka jälkeläiset vaativat n. 15 vuotta huolenpitoa pärjätäkseen itse luonnossa. Muita tällaisia lajeja ei ole, vaikka jotkut muut lajit pariutuvat luonnostaan eliniäksi. Ihmiset sijoittuvat johonkin välimaastoon parinmuodostuksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Langoista ja veeteistä puhuva paljastaa itse olevansa Ylilaudan kansaa
Langoista on puhuttu kauan ennen ylilautaa. Se tulee kuule ihan merkkipohjaisista bbs-järjestelmistä joka oli www:n edeltäjä.
Veeti puolestaan on Jonnen seuraaja, kaikkihan sen tietää. Pitäisikö puhua pissiksistä?
Et mansplainaa siinä!
Tämä on henkistä väkivaltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Langoista on puhuttu kauan ennen ylilautaa. Se tulee kuule ihan merkkipohjaisista bbs-järjestelmistä joka oli www:n edeltäjä.
Veeti puolestaan on Jonnen seuraaja, kaikkihan sen tietää. Pitäisikö puhua pissiksistä?
Et mansplainaa siinä!
Manspleinaus on sitä, että selitetään (naiselle) jotain sellaista jonka (nainen) tietää (miestä) paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mansplainaa siinä!
Manspleinaus on sitä, että selitetään (naiselle) jotain sellaista jonka (nainen) tietää (miestä) paremmin.
Eli mitä tahansa :)
Tietenkin voi kieltäytyä. Älkää nyt herranjestas sietäkö mieheltä mitään henkistä väkivaltaa tai kiristämistä. Tuo on mun mielestä sairaan kielen merkki, että on valmis tekemään mitä vaan että saa sitä seksiä. Ihan sama, vaikka toinen ei sitä halua ja ei siksi nauti koko touhusta.