Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.
Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?
Kommentit (1197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
James Ivoryn leffa Maurice sopii tuohon sarjaan. Oxford yliopistoineen ympäristönä tuo historian lähelle. Tyylikkäästi tehty. Perustuu E.M. Fosterin samannimiseen kirjaan.
Päärooleissa sittemmin menestynyt Hugh Grant ja James Wilby.
Hei, kiitos vinkistä! Olen tuon joskus nähnytkin, mutta enpä muista siitä mitään kun katsomisesta on niin kauan.
Löysin sen kerran dvd:nä kirppikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään meinaan katsoa Gran Torinon taas. Tosin kanavat olleet sekaisin, katsotaan jos kutonen/10 löytyy. Täytyy ajoissa alkaa ettiä...
Tekniikka pettää aina. Kuussakin on käyty, mutta kanavien kanssa on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas olen jumissa yhdessä miehessä, inhottava tilanne ko. miehen kanssa. Pitäisi vaan mennä eteenpäin ja unohtaa. Helpommin sanottu kuin tehty.
Voi kun oiskin joku johon rakastua, se toisi elämään edes jotain syytä elää. En ole ollut rakastunut yli 20 vuoteen, enkä usko että enää koskaan rakastunkaan.
Olen välillä hurjan ihastunut etäältä, mutta se riittää mulle.
Tässä yksi yksinäiseksi itsensä kokeva 54-vuotias mies.
Minulla on perhe, mutta ei ystäviä, olen aina liian jotakin tai en tarpeeksi jotain kuuluakseni minnekään.
Asumme oienellä paikkakunnalla, joten ei oikein harrastuksistakaan löydy ystäviä. Yksi kaveri tuli harrastuksesta, jossa olen kulkenut sosiaalisten kontaktien takia, mutta hän kuoli reilu vuosi sitten.
Lämmittelen uunia, odottelen vaimoa iltavuorosta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaapäivä , torstai. Ihanaa
.Siivous odottaa kuten aina ja löhöttelen tv n edessä .
Sama meininki. Kattelen ihan mitä vaan hömppää, kun pitäis siivota :) :) :)
Mä olen maannut sohvalla neljä tuntia nyt kun pitäisi mennä suihkuun ja pakata huomista varten.
Saako kysyä: mihin reissuun pakkaat?
Miehen kanssa tulee 10 vuotta yhteistä taivalta täyteen niin lähdetään hotellilomalle. Kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas olen jumissa yhdessä miehessä, inhottava tilanne ko. miehen kanssa. Pitäisi vaan mennä eteenpäin ja unohtaa. Helpommin sanottu kuin tehty.
Voi kun oiskin joku johon rakastua, se toisi elämään edes jotain syytä elää. En ole ollut rakastunut yli 20 vuoteen, enkä usko että enää koskaan rakastunkaan.
Olen välillä hurjan ihastunut etäältä, mutta se riittää mulle.
Sama. Ja tuo ihastus voi kestää pitkään ja sitä voi jäädä jumiin ihastukseen vaikka se olisi ja pysyisi etänä sekä salaisuutena. En varmasti enää mihinkään muuhun pystyisikään joten se on tasaraha ettei mitään muuta ole tarjollakaan.
Sain käytyä suihkussa. Haluaisin lyhyen tukan kun rasittaa suihkun jälkeen sitä kuivatella. Nykkumaankaan en voi märällä tukalla mennä sillä nenä menee tukkoon. Hiukset ovat ohuehkot mutta takaraivolla on kuitenkin hirveästi tukkaa eikä se kuivu millään. Lyhyt malli vain on huono siksi ettei ole rahaa pitää sitä mallissaan. Vannon että jos olisin kalju niin kävisin suihkussa ilomielin!
Vierailija kirjoitti:
Sain käytyä suihkussa. Haluaisin lyhyen tukan kun rasittaa suihkun jälkeen sitä kuivatella. Nykkumaankaan en voi märällä tukalla mennä sillä nenä menee tukkoon. Hiukset ovat ohuehkot mutta takaraivolla on kuitenkin hirveästi tukkaa eikä se kuivu millään. Lyhyt malli vain on huono siksi ettei ole rahaa pitää sitä mallissaan. Vannon että jos olisin kalju niin kävisin suihkussa ilomielin!
Suihkumyssyt on keksitty, samoin föönit. Suihkutella voi myös vain kaulasta alaspäin.
Tuosta yleisestä saamattomuudesta ja itsensä lahjomisesta. Joskus nuorempana tuo vielä onnistui eli sinnittelin monta ikävää hetkeä ihan sillä, että lupasin palkita itseni hakemalla hampurilaisen / pizzan tai 6-packin kaljaa kunhan vaan tämän jaksan ja kestän. Tuo alkoi jo koulussa niin, että monesti vaan hoin mielessäni kuinka kun nyt vielä kestän niin ja niin monta tuntia ja välkkää niin sitten pääsen kotiin ja saan olla yksin ja rauhassa tältä vääränlaiselta seuralta. Silloin ei mitään karkkia tai herkkuja haettu lähikaupasta kuten nykyisin, mutta se riitti "lohduksi" että tiesin ettei tuo epämiellyttävyys kestä kuin määrän x tunteja. Tuota tein myös töissä eli laskin tunteja työvuoron loppumiseen ja lupasin itselleni että kotiin menen kaupan kautta ja saan ostaa sitä ja tätä herkkua ja alkoholia vaikka sama setti olisi tullut haettua eilen sekä toissapäivänäkin. Tuon avulla jaksoi olla taas mukava ja kiva aspa.
Sen sijaan se ei ole toiminut ikinä, että lahjomalla itseäni saisi vaikka tiskattua / imuroitua vaan siihen se tsemppi löytyy joko arkirutiineista tai sitten siitä, että se vaan on pakko nyt tehdä (eli eteisessä astuu jatkuvasti pikkukivien päälle, sohvan alta änkeää ranteenpaksuinen villis tai ei enää ole puhtaita astioita). Joskus on kyllä sellaisiakin kausia, että kotona on koko ajan kaikki mukavaa ja siistiä.
En tiedä miksi olen aina ollut tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaapäivä , torstai. Ihanaa
.Siivous odottaa kuten aina ja löhöttelen tv n edessä .
Sama meininki. Kattelen ihan mitä vaan hömppää, kun pitäis siivota :) :) :)
Mä olen maannut sohvalla neljä tuntia nyt kun pitäisi mennä suihkuun ja pakata huomista varten.
Saako kysyä: mihin reissuun pakkaat?
Miehen kanssa tulee 10 vuotta yhteistä taivalta täyteen niin lähdetään hotellilomalle. Kiitos kysymästä.
Mukavaa reissua :)
Tulin juuri taloyhtiön saunasta. Päivällä kävin taas haravoimassa, kun oli vielä poutaa, 9 astetta lämmintä täällä tänään.
Haaveilen siitä, että saisin jostain yllättäen niin paljon rahaa, että voisin remontoida tuon lapsuudenkotini ja asua siinä loppuelämäni. Säästääkin yritän koko ajan, mutta eläkkeeni on niin pieni, että hidasta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkumyssyt on keksitty, samoin föönit. Suihkutella voi myös vain kaulasta alaspäin.
Kai ne hiuksetkin on pestävä?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat ettei hiuksia tarvitse pestä ollenkaan? Mulla ainakin rasvoittuu päänahka niin että joutuu pestä hiukset joka toinen päivä. Siinä ei paljon suihkumyssyt auta. Ennemminkin niin että kehoa ei tarvi pestä päivittäin, kunhan tietyt paikat pesee.
eri
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri taloyhtiön saunasta. Päivällä kävin taas haravoimassa, kun oli vielä poutaa, 9 astetta lämmintä täällä tänään.
Haaveilen siitä, että saisin jostain yllättäen niin paljon rahaa, että voisin remontoida tuon lapsuudenkotini ja asua siinä loppuelämäni. Säästääkin yritän koko ajan, mutta eläkkeeni on niin pieni, että hidasta on.
Ihana haave. Tulee mieleen Leena Hietamiehen kirja Mökkini mun. Siinä hän kertoo, miten hänestä tuli vanhan mökin (talon) omistaja. Hän kertoo elämästä siellä ja miten sen hankinta vaati niukkaa taloutta. Se oli hänelle levon ja rauhan paikka. Hänellä ei tainnut olla rahaa remonttiin, muuta kuin ihan välttämättömään.
Jokainen varmaan osaa itse päättää asioistaan. Eihän me täällä ketjussa ketään tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Välillä olen väsynyt elämääni. Olen kyllästynyt olemaan se, josta saa puhua mitä vaan ja jolle voi huudella mitä vaan ikävää, kun sattuu huvittamaan. Olen kyllästynyt olemaan varovainen ja kyllästynyt miettimään, että mitä nyt taas ja jännittämään tätä kaikkea. Jokainen ihminen, kun haluaa olla rauhassa pilkalta ja kulkea rauhassa, mutta jotkut haluavat aiheuttaa paljon pahaa niin, että liikkuu mitä sairaampia juttuja. Enkä minä pysty tätä kaikkea pysäyttämään. Tämä olisi jo poliisiasia jos minusta olisi sellaiseen lähtemään ja olisi niitä todisteita. Tämä on ylittänyt jo aikoja sitten jonkun rajan.
Pahoittelen tätäkin viestiä, mutta elämäni on mitä on ja kiusaamiseen liittyvät ikävät puheet ja valheet ovat edelleen osa elämääni ja ajoittain tämä kaikki osa päiviäni. En minä ole päässyt tuosta kaikesta eroon edelleenkään jos elämääni mietitään. Minä yritin aikoinaan, mutta epäonnistuin. Ehkä pelas
Yritin vastata tuonne yhteen saamaasi kommenttiin, mutta lainaus ei onnistunut. Vastaukseni oli, että jokainen voi itse päättää asioistaan. Ei me täällä ketjussa ketään tunneta. (Tarkoitin, ettei toisten asioihin pidä liikaa puuttua).
Vierailija kirjoitti:
Pitkis, minusta on outoa tuo että koet edelleen vainoa ja pahanpuhumista vaikka olet ymmärtääkseni muuttanut pois sieltä missä se tapahtui?
Onko ne henkilöt siis muuttaneet perässäsi?
Minusta on outoa tuo, että puutut jonkun kirjoittajan elämään näin kärkevästi. Ei hän ole velvollinen kertomaan elämästään yhtään sen enempää kuin haluaa kertoa. Sinun tai kenenkään muunkaan ei ole syytä kaivella muitten asioita.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varmaan osaa itse päättää asioistaan. Eihän me täällä ketjussa ketään tunneta.
Lainaus ei onnistunut, mutta tämä oli siis kommentti viestiin, jossa käskettiin jotain kirjoittajaa hakeutumaan terveydenhuoltoon.
Viikonlopun telkkarianti mulle Vigil (ykköskausi oli parempi) ja Kovan viikon ilta.
Se ykköskausi oli kokonaan Areenassa aiemmin ja katsoin silloin se putkeen.
Kovan viikon illan aloitusjakso oli vähän kesy, mutta ehkä vauhti paranee.
Pähkinöitä ja karpalokuvennäisvettä valmiina.
Tänään meinaan katsoa Gran Torinon taas. Tosin kanavat olleet sekaisin, katsotaan jos kutonen/10 löytyy. Täytyy ajoissa alkaa ettiä...