Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (1200)

Vierailija
921/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille, ihan kaikille. Ei syrjitä tänään! Uneton yö. Kuten aina. Mä pärjään muutamalla tunnin unilla viikossa. Kivuilta en pysty nukkumaan. Aivot toimivat, vaikka muu ei liiku. Siksipä jatketaan.

Vieläkin kiitän sitä, joka puhui minulle kuin ihmiselle. Yöllä ihan herkistyin sanoistasi. Lämmitti.

Sinäkin  kerran osaat olla hyvin mukavakin ihminen niin kuin yllä oleva viesti osoittaa. Kertoisit itsekin kuulumisia mieluummin. Niitä minäkin lukisin. Jos joku on täällä kohdellut sinua huonosti niin sinun täutyisi antaa sen nyt  olla, etkä palaisi siihen enää. Ei auta tästä asiasta nyt jatkuvasti mainita. Tämä näin ystävällisenä neuvona. Sinulla olisi aikaa kirjoittaa, vaikka mistä. Mietipä sitä. 

Olipa kannustava viesti. Sopiva ketjun aiheeseen :)

Vierailija
922/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin maajussien tarinaa eilen, jotenkin sekavaa ja osin noloa, myötähäpeä. Rohkea täytyy kyllä, että tuommoiseen lähtee.

Telkusta tulee nykyään PALJON erilaisia ohjelmia jotka ovat noloja niissä esiintyvien ihmisten vuoksi. Kaikki "tosi"TV on noloa. Milloin tuo buumi menee ohi ja saamme oikeasti näyteltyjä ohjelmia tilalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan, takana taas tupakka yö kun en saanut unta, ei ole kipuja mutta tämä yksin oleminen ja pärjääminen varmaan stressaa tuolla päässä. Tänään  ruokakaupassa käynti, siinä tämän päivän ohjelma.

Vierailija
924/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että työttömyys olisi varmaan kenellekään mikään huippujuttu mutta yksinäisenä tämä on jotenkin liikaa. Muutenkin sitä joutuu kantamaan yksin huolta aivan kaikesta mahdollisesta eikä ikinä mihinkään voi kysyä toisen ihmisen näkökantaa saati apua ja työttömänä on sitten vielä talousasioissakin jatkuva stressi vaikka kuinka venyttää senttejä. 

Matalapalkka-alalla ei tietysti ikinä ole voinut herroiksi elää, mutta kuitenkin siinä oli se tietty taloudellinen vakaus ja turva kun oli työsuhde ja etenkin niinä vanhoina hyvinä aikoina, kun se oli voimassa toistaiseksi. Lisäksi tietenkin se, ettei ollut riippuvainen kenenkään almuista eikä yhteiskunnan elättinä vaan itsenäinen ihminen. Nyt pitää kumarrella ja kyykistellä joka suuntaan ja jatkuvasti saa olla pelko persiissä, että noinkohan keksitään joku tekosyy millä voidaan evätä jokin tuki tai lätkäistä joku karenssi. Etenkin se riepoo, että joka kerta hakemus on ollut validi ja tuki on maksettu (karenssi peruttu), mutta kun yhteiskunnan mielestä on ilmeisen kiva kiusata ja vaatia joku lisäselvitys, vaikka se asia on selvitetty samalla tavalla jo siinä alkuperäisessä hakemuksessa. Tietenkin sitä aikaa on vaikka tuollaiseen, mutta voimavarat on tässä elämäntilanteessa melko vähissä mihinkään ylimääräiseen ja tarpeettomaan.

Tämä ketju on ollut kiva vaikka itse olenkin ankea. Melkein kuin juttelisi jonkun kanssa kun lukee muiden höpinöitä ja ihan tällaista arkista sosiaalisuutta ja kanssakäymistä kaipaan aivan hirveästi. Mukavinta se olisi kasvotusten mutta tämä on sitten se toiseksi paras vaihtoehto. 

Vierailija
925/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin eilen erään kirjoittajan koirarodun perään. Kommentti poistettu. Höh. 

No kysyn uudelleen. Kirjoittaja, jolla paljon kuvia koirastaan. Kerro lisää :) kirjoitat kivasti.

Vierailija
926/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselin eilen erään kirjoittajan koirarodun perään. Kommentti poistettu. Höh. 

No kysyn uudelleen. Kirjoittaja, jolla paljon kuvia koirastaan. Kerro lisää :) kirjoitat kivasti.

Näin ap just toimii. Poistaa asiallisia viestejä. Laitonta.

Vierailija
927/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mehän tämä ketju yhdessä tietenkin tehdään, mutta ei mulla ainakaan olisi käynyt mielessäkään avata tällaista höpinäketjua vaikka tämähän on aivan ihana ja ilmeisen tarpeellinen monelle tai ainakin on mulle.

Siksi siis kiittelin ap:ta. Itsellä olisi jäänyt tekemättä tämä(kin).

Vierailija
928/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsookos kuka Emmerdalea, on muuttunut ikävän väkivaltaiseksi.

Tosi-TV:tä en jaksa, kaikenmaailmat kilpailut, juonittelut, treffijutut. Osa kuvattu jossain kaukana, ei liene halpaa touhua tuokaan. Missä lisää kotimaisia hyviä sarjoja, Kämppikset kiva, nyt jatko-osat vaan maksullisia. Sunnuntailounas miellyttää, hyvät näyttelijät.

Vierailija
929/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te poistelette viestejä?

Vierailija
930/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te poistelette viestejä?

On varmaan monia syitä. Itse ilmoitan asiattomaksi jankuttavat, sivukaupalla samaa ilkeää jargonia toistavat viestit. Ylläpitohan poistosta päättää

Eri

Koirarotu ei todellakaan ole minun ilmoittamani, muistan vaan, että kirjoittaja ei halunnut sitä paljastaa.

Ilmoitan myös muita ketjuja kohtaan ilkeilyt, eihän ne tänne kuulu.

Vierailija
931/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mehän tämä ketju yhdessä tietenkin tehdään, mutta ei mulla ainakaan olisi käynyt mielessäkään avata tällaista höpinäketjua vaikka tämähän on aivan ihana ja ilmeisen tarpeellinen monelle tai ainakin on mulle.

Toivotaan, että Ap joskus piipahtaa lukemaan. On kyllä tosi vilkas ketju.

Vierailija
932/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounastauko. Tuntuu ihan perjantaille, onneks huomenna on. Viikonlopuksi kivaa tekemistä suunniteltu. Mies kuskiksi ja maaseutuajelua läpi ruskaisten maisemien. Ruokailu. Yöpyminen. Miniloma.

Vierailija
933/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin maajussien tarinaa eilen, jotenkin sekavaa ja osin noloa, myötähäpeä. Rohkea täytyy kyllä, että tuommoiseen lähtee.

Telkusta tulee nykyään PALJON erilaisia ohjelmia jotka ovat noloja niissä esiintyvien ihmisten vuoksi. Kaikki "tosi"TV on noloa. Milloin tuo buumi menee ohi ja saamme oikeasti näyteltyjä ohjelmia tilalle. 

Samaa mieltä, mutta ei se kai mene ohi. Se tulee niin halvaksi tuottaa. Joitain vuosia sitten lanseerattiin ns. kohderyhmäajattelu. Se tarkoittaa, että profiloidaan oletettuja katsojia ennakkoon ja tehdään heidän oletetun vastaanottokykynsä mukaisia ohjelmia.

Olisiko ollut Big Brother, johon haettiin osallistujia ja sanottiin, ettei edellytetä älykkyyttä, vaan seksikäs ulkonäkö piisaa. Ei tietenkään noilla sanoilla, mutta ajatus oli tuo.

Nykynuorten unelma-ammatti: julkkis?

Vierailija
934/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, kiva kun tämä ketju on olemassa.

Vierailija
935/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen tänne ketjuun, tuo jatkuva riitely on työlästä, kun pitää hyppiä sen yli. En viitsi niitä lukea. Viestien poistaminen ei kiinnosta. En poista enkä piittaa poistoista. Ihmiset on mitä on. Joskus näkyy olevan pahoinvointi suurta, kun pitää muita piinata. En lähde näihin touhuihin puuttumaan. Eikä se mitään auttaisikaan. Jotkut ei opi koskaan. Maailmanparantajaksi ei kannata uhrautua. 

Vierailija
936/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuon kommentin, että kirjoittajat tekee ketjun. Olet kyllä oikeassa, että on tosi kiva, että se on perustettu. Ja kivoja kirjoituksia on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
937/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin aamulla yhden 1,5 h kestävän hidastempoisen jaarittelupalaverin toimistolla ja lähdin sitten takas kotiin kun en vana jaksa esittää virkeää ja yrittää näyttää siltä että on kauhee kiire ja työt kaatuu päälle (niinku kollegat) jotka tekee itse itsestään aikasyöppöjä. Hirveesti palaveria joka suuntaan, jolla täytetään toistenkin kalenterit ja sit muka ei ehditä mitään tekemään. Vähemmän palavereja enemmän tekemistä = tuottavampaa eikä ihmiset uuvu työmäärän alle. Ja nämä hidastempoiset jaarin jaarin palaverit puolta lyhyemmiksi. Mitä helvettiä me istutaan 7 henkeä kuuntelemassa rupattelua ja käydään jotain pikku detaaleja läpi isolla porukalla joista asia kuuluisi vain ehkä kahdelle. äh, mä en kestä tätä firma yhtään enää. 

Työpaikoilla törmää joskus ihmisiin, joilla on niin kiire, etteivät ehdi tehdä mitään. 

Vierailija
938/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken taas kävelyllä. Yleensä tykkään seurata aikaa, mutta puhelimesta akku loppu ja rannekello on nyt hukassa. Näin ainoa ratkaisu oli ottaa herätyskello takin taskuun mukaan. Mahtui sinne hyvin ja onneksi on melko hiljainen. Sitä sitten välillä vilkuilin. Onneksi maalla ei tule ketään vastaan. Hieman huvittavaa kyllä. 

Vierailija
939/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken taas kävelyllä. Yleensä tykkään seurata aikaa, mutta puhelimesta akku loppu ja rannekello on nyt hukassa. Näin ainoa ratkaisu oli ottaa herätyskello takin taskuun mukaan. Mahtui sinne hyvin ja onneksi on melko hiljainen. Sitä sitten välillä vilkuilin. Onneksi maalla ei tule ketään vastaan. Hieman huvittavaa kyllä. 

Muakin nauratti. Luulin olevani ainoa, jolla vielä on herätyskello:)

Vierailija
940/1200 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta sähköpyörästä talvella? Kannattaako hankkia talvirenkaat vai nostaa pyörä talveksi varastoon? Miten akku kestää pakkasessa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme