Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (1200)

Vierailija
881/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupungilla, ostin talvitakin ja Hesburgerissa syömässä, yksin olin ja yksin katon nytten tv;tä. Minulla ei ole ketään omaisia, eikä ketään jota kiinnostaa olemassa oloni. Kohta nukkumaan yksin ja huominen samanlailla yksin. Elämä käy raskaaksi yksin elää kaikkien asioiden kanssa.

Kiva, että löysit itsellesi talvitakin. Haluatko kertoa millaisen?

Vierailija
882/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva, kun kirjoitat. Kivasti kirjoitat :)

Minkärotuinen koirasi oli?"

Kerroin tämän joskus toisessa ketjussa, mutta en tiedä oliko ok, koska melko harvinainen rotu kuitenkin. Joku ehkä muistaa tämän, mutta en mainitse rotua nyt enää tänne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon yksinäisiä jotka kaipaavat rehellistä ja sallivaa ja hyväksyvää ketjua . Josta ei ajeta pois mummoja jotka pyytävät neuvoja. Täällä jankataan trollivaroitusta, se on todella ärsyttävää. Niin kuin kaikki olisivat trolleja jos ovat eri mieltä. Lopettakaa!

Kiva kun kerroit mielipiteesi. Jatkossa voisit keskittyä johonkin muuhun kuin leikkimään palstapoliisia ja vaikka kertoa päivästäsi.

Ablodit tälle : )

Aplodit!!!!

Opettele kirjoittamaan. Saat ajatuksesi paremmin perille. Aplodit sulle itsellesi vaan. :(

Vierailija
884/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka ajoit hiekkatiellä rekan perässä, niin onneks rekka ei ajanut sun perässä! Ja vielä noilla kuoppateillä.

Tulee kyllä liikaa jännitystä usein tuolla maanteillä, jos saa raskaan rekan liian lähelle takapuskuria. En yhtään tykkää vilkuilla koko ajan taustapeiliä eikä auta lisätä vauhtia, kun rekka tekee sitten saman ja meno on vielä hurjempaa. Usein väistyn itse sivuun pysäköintipaikalle tai jopa linjuripysäkille. Ajaminen on sitten huomattavasti mukavampaa.

Tästä on muuten se vanha elokuvakin Kauhun kilometrit, kuka muistaa? Siinä on kyllä piinaava tunnelma.

Tuosta leffasta taitaa olla oma ketjukin täällä tuolla jossain. Täsmänimi on Duel - Kauhun kilometrit.

Ketjun nimi on Kauhun kilometrit- elokuva..

Vierailija
885/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä miellän itseni introvertin ja ekstrovertin välille. Tahtomattani oon yksin monet päivät, mutta tänään tapasin vanhan kaverin Glenn Hughesin konsertissa. Nautin tämän päivän illasta paljon. 

Itsekin pohdin paljon elämää ja kovin kyyninen oon tulevaisuuteni suhteen. Työkaveri osoitti tänään kuinka olemassa oloni haittaa hänen keskittymistään. Saa olla tyytyväinen vähästäkin hyvästä olosta. Ei täällä maailmassa muuten jaksa.

Muistan Deep Purplen Smoke on the Waterin.

Tuota kappaletta ei kuultu konsertissa. 

Settilistan jonka vetivät on tämä:

Stormbringer, Might Just Take Your Life, Sail Away, You Fool No One / The Mule / Guitar Solo / Blues / High Ball Shooter / You Fool No One / Drum Solo / You Fool No One, Mistreated, Gettin' Tighter, You Keep On Moving ja

Glenn Hughes ei ollut Deep Purplessa vielä v. 1972, jolloin Smoke On The Water julkaistiin. Kappaleet näyttävät olleen Burn-albumilta enimmäkseen. Suosikkejani siltä ovat Sail Away ja Mistreated. 

Vierailija
886/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen N/70. Käynyt 3-4- viikkoa sotaa banaanikärpäsiä vastaan, kunnes vihdoin keksin konstin: pöynimurilla se onnistuu! Tämä vinkiksi muille saman ongelman kanssa painiskeleville. Ne on niin nopeita, ettei käsin, eikä edes kärpäslätkällä onnistu kuin aniharvoin.

Eläinrääkkäystä! Kärpänenkin tuntee kipua!

Vierailija
887/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitellaan vain omia arkisia asioita, ohitetaan törpöt, ilmiannetaan asiattomat:)

Mietin tässä semmoista: iso tiski odottaa. Voin toki tiskata tänään. Ok. Leivon huomenna, eikö olis ekologisempaa tiskata huomenna, samalla kaikki. Ja: nyt laiskottaa, olis kivempi lukea tätä palstaa. Mutta: olis huomenna kiva herätä siistiin keittiöön, eikö? Siis jos tiskaan tänään, saan ottaa suffelituutin pakastimesta palkkioksi. Saanhan?

Käyttekö te itsenne kanssa tämmöisiä hassuja  keskusteluja?

Ei. Enkä nimittele muita törpöiksi.

Vierailija
888/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Smoke on the water -biisistä tulee aina mieleen se Miehen puolikkaiden jakso missä Alanin poika alkoi soittamaan kitaraa. Ja nyt tietenkin päässä soi taas se riffi.

Vierailija
889/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimikappale Burn on myös mielimusiikkiani.

Vierailija
890/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan iltalukemisena Soininvaaran Fillarilla Nizzaan.

Hän polki 8 kiloinen reppu selässään Via Balticaa pitkin tihkusateessa, kun eilen luin. Katsotaan, mitä seuraavaksi on luvassa.

Vierailija
891/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkka toimii. Eläköön. Uutiset alkoi.

Op:kin toimii taas

Vierailija
892/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 'ota tästä' hyllystä Love Storyn. Voi sitä haikeutta, kun kirjaan tartun.

Vierailija
893/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kenenä kirjoittajana esiinnyt, mutta Deep Purple ei ole mielimusiikkiani, mutta nuorempana kuuntelin sitä paljon. Pakko oli mennä Hughesin konserttiin, kun tuli esiintymään kotiseudulleni. Nykyään on eniten tullut kuunneltua klassista-, piano/viulu- ja jazz -musiikkia. Oli Joe Lynn Turner myös esiintynyt vähän aikaa sitten samassa paikassa, mutta missasin sen.

Vierailija
894/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tietää, mitä tai ketä mikäkin viesti koskee, jossei lainata kyseistä viestiä. Pitemmissä kommenteissa lainaus toki ei toimi ollenkaan tai saattaa lyhentää sitä viestiä lopusta, mitä lainaat. Sekavaa. Kunpa saisivat tuon kuntoon.

Hyvää yötä

Vierailija
895/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarhurille kysymys jos paikalla olet. Tarvittaessa toistan saman toisaalla myös myöhemmin.

Olen siis ostanut tänä kesänä useita ruusuja. En tiedä, mutta taitavat olla ryhmäruusuja. Taisin istuttaa osan niistä liiankin ulos ja pitäisi varmaan syvemmällä olla. Olen yrittänyt paikata tilannetta lisäämällä multaa jälkeenpäin. Lajikkeina Astrid Lindgren, Lavender Ice sekä Louisiana Kornemark.

Mukamas vielä vyöhykkeellä 4 (kasvien lapussa lukee) , mutta epäilen. Tuo Astrid mitä olen tarkastellut niin monissa nettikaupoissa taas vain vyöhykkeille 1-2. Näin kai jotenkin nyt pelästyin, että miten niiden käy täällä näinkin pohjoisessa missä asun. Miten suojata ne talveksi. Multaa ja kuorikatetta olen laittanut.

Talvensuojaturvetta, hallapeittoa, kangasta vai mitä lie niille nyt päälle vai laitanko mitään.  Havuja en varmaan niin paljon mistään saa nyt. Ostin vielä ruusun lisääkin ja tajusin, että nyt iskee jo

Anteeksi mutta mitä tarkoittaa että istutit ne liian ulos? Ei kai niitä sisällekään voi istuttaa🤔 kysyn siis kun en tiedä mitä liian ulos istuttaminen tarkoittaa.

Vierailija
896/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi mutta mitä tarkoittaa että istutit ne liian ulos? Ei kai niitä sisällekään voi istuttaa🤔 kysyn siis kun en tiedä mitä liian ulos istuttaminen tarkoittaa." 

Korjauksena tuohon eli liian ylös ne siis istutin. Liian ylhäälle jos maanpintaa katsotaan. Tuo ulos oli kai joku puhelimen oma korjaus mitä en huomannut tarkistaa ja puhelimessa näyttö rikko edelleen joten en näe aina mitä kirjoitan. 

Vierailija
897/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kenenä kirjoittajana esiinnyt, mutta Deep Purple ei ole mielimusiikkiani, mutta nuorempana kuuntelin sitä paljon. Pakko oli mennä Hughesin konserttiin, kun tuli esiintymään kotiseudulleni. Nykyään on eniten tullut kuunneltua klassista-, piano/viulu- ja jazz -musiikkia. Oli Joe Lynn Turner myös esiintynyt vähän aikaa sitten samassa paikassa, mutta missasin sen.

Esinnyn omana itsenäni eli samana, joka kommenoi Glenn Hughesin liittyneen Deep Purpleen Smoke On The Waterin julkaisun jälkeen. Valitettavasti en osannut lainata edellistä viestiäni. Arvelinkin, että asia saattaa sotkeutua, pahoittelen. 

Vierailija
898/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupungilla, ostin talvitakin ja Hesburgerissa syömässä, yksin olin ja yksin katon nytten tv;tä. Minulla ei ole ketään omaisia, eikä ketään jota kiinnostaa olemassa oloni. Kohta nukkumaan yksin ja huominen samanlailla yksin. Elämä käy raskaaksi yksin elää kaikkien asioiden kanssa.

Kiva, että löysit itsellesi talvitakin. Haluatko kertoa millaisen?

No mustan lyhyen, kerrankin Haloselta tein hyvän löydön, 30 % alennuksella ja oli vielä minulle isolle ihmiselle sopiva kokokin.

Vierailija
899/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelit, että hiljaista sosiaalisella puolella, 

näin on jokaisella silloin tällöin.

Nykyisin niin hottia kertoa kuinka on tykätty tyyppi.

Samaa itsekin ajattelin eilen,

että yksin isossa kaupungissa, ihmismeri kulkee,

tuttuja harvoin kohtaa. Ihminen kaipaa seuraa.

Voi järjestyä joku kiva kerho taas edes kokeilumielessä.

Selkä suorana vain tuulta päin. Rehellinen itselle, niin kaikki

hoituu.

Vierailija
900/1200 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin 'ota tästä' hyllystä Love Storyn. Voi sitä haikeutta, kun kirjaan tartun.

Ihana kirja ja elokuva myös!