Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu ettei mua haluttais asiakkaaksi

Vierailija
12.09.2025 |

Olen käynyt pitkän aikaa lähikaupassani lähes päivittäin ostoksilla . 

No eilen olin illalla ja yks myyjä totesi että oot taas täällä ostoksilla , totesin että niin oonkin.  Sitten hän totesi että luojan kiitos ettei hän ole nyt kassalla. Mä olin vaan että olenko mä niin hankala asiakas.. no hän toteaa että onhan niitä hankalempiakin , mutta oothan sä tosi puhelias. No se on totta .. kysyin että oliko sitten tullut jotain valituksia / palautetta . Ei ollut tullut hänen mukaansa ainakaan, mä sitten siihen , eihän tässä nyt mitään ongelmaa ole , toki mä haluan että mulle sanotaan jos jtn on. 

Tää oli jotenkin tosi outoa😑

Kommentit (197)

Vierailija
121/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Etkö nyt vieläkään ymmärrä on kyseessä ollut yks myyjä vain ? Ei mun takia ne jonot mitenkään ole kasvaneet. 

Eli oletko puhunut ikinä koskaan vain yhden myyjän kanssa? Vai kaikkien kanssa jutellut, ja yksi nyt sanoi asiasta? 

Onko sulla ikinä epäilty autismin kirjon haasteita?

Ei onneksi ole , ja lopeta se diagnosointi!

Vierailija
122/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on skitson merkki kun käy ostamassa monta kertaa päivässä/illassa aina yhden tuotteen kerralla.

Sanoinko monta kertaa illassa , tai monta kertaa päivässä . Päivittäin käyn yleensä  .  Enkä mä nyt yhtä tuotetta käy hakemassa. Ja onko siinä joku raja kuinka monta kertaa käy

Kuinka paljon sinä sitten pölpötät jos ihan mainintaa tulee? Kuulostaa kyllä keksityltä tarinalta

Voi saatana mä sanon , antakaa olla! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein malliesimerkki miehestä, joka tunnistaa että ympärillä tapahtuu -jotain- outoa, muttei ymmärrä että aiheuttaa sen omalla käytöksellään. "Minä vaan vähän juttelin."

Mies? Missä vaiheessa sanoi että on mies? Minä kuvittelin että oli vanhempi nainen jolla mielenterveyden ongelmia

Minkä ihmeen takia pitää lykätä tätä mielenterveys paskaa joka luukusta.. kuvittele sinä nyt aivan mitä tahansa.

Vierailija
124/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjältä toki asiatonta möläyttää asiakkaan puheliaisuudesta, sekä toistuvasta kaupassa käynnistä. Nykyään on ihan yleistä, että osa asiakkaista käy pari kertaa kaupassa saman päivän aikana. Lähinnä nämä ovat eläkeläisiä, joille eka käynti on tarjousten ostoa ja tuttujen tapaamista varten, ja illalla sitten tullaan ostamaan punalapputuotteet ilta-alesta.

Asiakkaiden tulisi kuitenkin ymmärtää, että myyjät ovat kaupassa töissä, eivät lähtökohtaisesti pitämässä seuraa asiakkaille. Sama myyjä saattaa työvuoron aikana tehdä kassatyön lisäksi hyllyttämistä, jolloin ajankäyttö tulee olla tehokasta. Asiakaspalvelutilanteet on myös tärkeä hoitaa hyvin, mutta asiakkaiden kanssa ei olisi aikaa jäädä rupattelemaan pitkäksi aikaa.

Mietin, ap, että jäätkö siihen kassapöydän luo keskustelemaan joka kerta, etkä ala heti pakata ostoksiasi sitä mukaa, kun myyjä saa viivakoodit piippailtua. Se nimittäin häiritsee myös muita asiakkaita, ja jollakulla saattaa olla kiire vaikkapa hakemaan lasta päiväkodista. Muutaman sanan voi rupatella, mutta ei mitään pitkiä keskusteluja. Entä uteletko myyjien asioita siitä samalla? Eivät myyjät halua esim. oman turvallisuutensa takia kertoa asiakkaiden kuullen yksityisasioitaan. Koskaan ei tiedä, mikä hyypiö on kuuntelemassa.

Vierailija
125/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjältä toki asiatonta möläyttää asiakkaan puheliaisuudesta, sekä toistuvasta kaupassa käynnistä. Nykyään on ihan yleistä, että osa asiakkaista käy pari kertaa kaupassa saman päivän aikana. Lähinnä nämä ovat eläkeläisiä, joille eka käynti on tarjousten ostoa ja tuttujen tapaamista varten, ja illalla sitten tullaan ostamaan punalapputuotteet ilta-alesta.

Asiakkaiden tulisi kuitenkin ymmärtää, että myyjät ovat kaupassa töissä, eivät lähtökohtaisesti pitämässä seuraa asiakkaille. Sama myyjä saattaa työvuoron aikana tehdä kassatyön lisäksi hyllyttämistä, jolloin ajankäyttö tulee olla tehokasta. Asiakaspalvelutilanteet on myös tärkeä hoitaa hyvin, mutta asiakkaiden kanssa ei olisi aikaa jäädä rupattelemaan pitkäksi aikaa.

Mietin, ap, että jäätkö siihen kassapöydän luo keskustelemaan joka kerta, etkä ala heti pakata ostoksiasi sitä mukaa, kun myyjä saa viivakoodit piippailtua. Se nimittäin häiritsee myös

No saatan  mä siinä jotain sanoa mutta enmä kummemmin kysele myyjiltä mitään henkilökohtaista. 

Vierailija
126/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

APN LAINAUKSIA KETJUSTA:

" Mä olin vaan että olenko mä niin hankala asiakas.."

"kysyin että oliko sitten tullut jotain valituksia / palautetta"

"No ei niiden ole pakko puhua mulle tiedän"

"eihän tässä nyt mitään ongelmaa ole , toki mä haluan että mulle sanotaan jos jtn on."

"Jos minusta on valitettu"

"No kyseessä oli vain yksi myyjä joka ei ole vakityöntekijä vaan kesätyöntekijä.ei mulla aiemmin ole tälläistä ollut "

"hän olemuksensa ei koskaan ole sellanen että haluais puhua mulle. Tosi sellanen taasko tuo puhuu tai että älä vaan puhu mulle."

"No saatan  mä siinä jotain sanoa"

FAKTAA: ap on selvästi höpöttänyt kaupassa myyjille jo pitkään, se on koettu häiritsevänä, ja ap on kyllä sen huomannut itsekin ja tietää ihan hyvin miten itse on toiminut. Noista lainauksista paistaa rivien välistä läpi että ap tietää miten se höpöttely on koettu häiritsevänä. Nyt yksi kesätyötekijä lopulta (suht ystävällisesti ehkä vitsillä) sanoi asiasta. Aplle tuli paha mieli, ja nyt hän yrittää värittää kesätyöntekijän sanomiset vain tuon yhden myyjän mokaksi. Että kun muut myyjät ei ole sanoneet asiasta suoraan, heitä ei asia häiritse ja ap saa mielestään heille höpöttää edelleen.

Ei näin, ap.

Älä häiritse ketään työajalla. Olet sitten nainen tai mies.

Vierailija
127/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APN LAINAUKSIA KETJUSTA:

"eihän tässä nyt mitään ongelmaa ole , toki mä haluan että mulle sanotaan jos jtn on."

"No kyseessä oli vain yksi myyjä joka ei ole vakityöntekijä vaan kesätyöntekijä.ei mulla aiemmin ole tälläistä ollut "

"hän olemuksensa ei koskaan ole sellanen että haluais puhua mulle. Tosi sellanen taasko tuo puhuu tai että älä vaan puhu mulle."

FAKTAA: ap on selvästi höpöttänyt kaupassa myyjille jo pitkään, se on koettu häiritsevänä, ja ap on kyllä sen huomannut itsekin ja tietää ihan hyvin miten itse on toiminut. Noista lainauksista paistaa rivien välistä läpi että ap tietää miten se hö

Mä en käy jatkossa enää missään kaupassa sitten. Toivottavasti sulle käy huonosti palstalääkäri. 

Vierailija
128/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APN LAINAUKSIA KETJUSTA:

FAKTAA: ap on selvästi höpöttänyt kaupassa myyjille jo pitkään, se on koettu häiritsevänä, ja ap on kyllä sen huomannut itsekin ja tietää ihan hyvin miten itse on toiminut. Noista lainauksista paistaa rivien välistä läpi että ap tietää miten se hö

En sano enää kellekään mtn ikinä! Toivottavasti kuolet. 

Vierailija
129/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

APN LAINAUKSIA KETJUSTA:

FAKTAA: ap on selvästi höpöttänyt kaupassa myyjille jo pitkään, se on koettu häiritsevänä, ja ap on kyllä sen huomannut itsekin ja tietää ihan hyvin miten itse on toiminut. Noista lainauksista paistaa r

Mä en käy jatkossa enää missään kaupassa sitten. Toivottavasti sulle käy huonosti palstalääkäri. 

Nyt on kovat mielen ja alitajunnan defenssit päällä. Sä voisit vaan ihan hyvin ottaa opiksesi siitä mitä sulle on sanottu, ja lopettaa tuon draamalaamailun. Ainoa joka on toiminut väärin on sinä, ja sisimmässäsi sä itsekin sen tiedät ihan hyvin.

Nyt ois se hetki kun voit kasvaa ihmisenä, jos et vaan torju asiallista kritiikkiä vaan kuuntelet mitä sulle sanotaan ja mitä sun sisin jo tietää.

Vierailija
130/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

APN LAINAUKSIA KETJUSTA:

FAKTAA: ap on selvästi höpöttänyt kaupassa myyjille jo pitkään, se on koettu häiritsevänä, ja ap on kyllä sen huomannut itsekin ja tietää ihan hyvin m

Jaaha , miten mä muka aina toimin väärin ! Mä aion kostaa

Vierailija
131/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

APN LAINAUKSIA KETJUSTA:

FAKTAA: ap on selvästi höpöttänyt kaupassa myyjille jo pitkään, se on koettu häiritsevänä, ja ap on kyllä sen huomannut itsekin ja tietää ihan hyvin m

Kenen persettä pitää nuolla että unohtuu asiat.  Eihän ihmiset koskaan unohda.. 

Vierailija
132/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos en tajua mtn pitääkö vetää zombilääkitys että teille kelpaa !!

Vierailija
133/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene muualle kuin k märkettiin

Vierailija
134/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ihminen kestää kritiikkiä yhtä huonosti, kuin ihminen joka itse tietää toimivansa väärin, mutta tekee silti niin tarkoituksella aina uudestaan.

Vierailija
135/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollu kmarketissa vaan lidlissä

Vierailija
136/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva ihminen kestää kritiikkiä yhtä huonosti, kuin ihminen joka itse tietää toimivansa väärin, mutta tekee silti niin tarkoituksella aina uudestaan.

No ei tätä enää voi korjata mulla on hankalan asiakkaan maine jo. Eikä siitä enää pääse eroon. Kyllähän te tiedätte että sosiaalinen rangaistus on loppuelämän rangaistus 

Vierailija
137/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollu kmarketissa vaan lidlissä

Mene jonnekin toiseen kauppaan. Älä mene Lidliin.

Vierailija
138/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

APN LAINAUKSIA KETJUSTA:

FAKTAA: ap on selvästi höpöttänyt kaupassa myyjille jo pitkään, se on koettu häiritsevänä, ja ap on kyllä sen huomannut itsekin ja tietää ihan hyvin miten itse on toiminut. Noista lainauksista paistaa r

Ketäänhän ei kiinnosta mt-härö sun käymiset. Saathan sä siellä hoitolassa ruokaa muutenkin.

Vierailija
139/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

APN LAINAUKSIA KETJUSTA:

Anteeksi mitä , asun ihan tavallisessa vuokra asunnossa yksin. 

Vierailija
140/197 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion jatkossakin asioida samaisessa kaupassa en vaan sano myyjille kuin hei enää. Niin kauan kun mua ei estetä tulemasta niin kauan siellä käyn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän