Tuntuu ettei mua haluttais asiakkaaksi
Olen käynyt pitkän aikaa lähikaupassani lähes päivittäin ostoksilla .
No eilen olin illalla ja yks myyjä totesi että oot taas täällä ostoksilla , totesin että niin oonkin. Sitten hän totesi että luojan kiitos ettei hän ole nyt kassalla. Mä olin vaan että olenko mä niin hankala asiakas.. no hän toteaa että onhan niitä hankalempiakin , mutta oothan sä tosi puhelias. No se on totta .. kysyin että oliko sitten tullut jotain valituksia / palautetta . Ei ollut tullut hänen mukaansa ainakaan, mä sitten siihen , eihän tässä nyt mitään ongelmaa ole , toki mä haluan että mulle sanotaan jos jtn on.
Tää oli jotenkin tosi outoa😑
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Jahaa. Haiskahtaa kyllä vahvasti keksityltä.
Meillähän on tässä nyt vain AP:n näkökulma asiaan, eikä kaupan henkilökunnan. Kiinnostaisi erityisesti tietää, että mitä sinä niille myyjille puhut. Ei se nyt ole ihan normaalia käydä JOKA PÄIVÄ kaupassa pois lukien juhlapyhät. Ja Suomessa on muuten helkkarin vaikea antaa porttikieltoa, koska se vaatii aika kovat perusteet.
Ai joka päivä ei saa käydä? Ehkä teillä siellä maalla tai lähiössä käydään vain kerran viikossa. Keskusta-alueella jotkut käy jopa monta kertaa päivässä. Ihan normaalia.
Jos myyjä ei pärjää asiakkaiden kanssa tai on ilkeä, syy on myyjässä. Näitä on. Aloittaa ilkeydellä ja yrittää saada muut jatkamaan työyhteisössä samaa. Vanha muita kiusaava ihminen yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla lääkitys, et kuulosta tekstien perusteella terveeltä?
Miksi tää kääntyy aina tähän? Mikä tarve sulla on kysellä tälläistä. Ei todellakaan ole enää koskaan minkäänlaista lääkitystä. Mieluummin kuolen kuin otan yhtäkään pilleriä.
Mä käyn lähes päivittäin lähikaupassa kivasti tervehtii myyjät ja toki minäkin tervehdin...Onkohan AP hankala? Niin ja itse olen se karmea keski-ikäinen nainen😱😱😱,joiden pitäisi olla ttumaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aspan tärkeää ymmärtää että hän saattaa olla asiakkaan ainoa kontakti koko päivänä. Jos saa ikävää palvelua vaikka itse on iloinen, kohtelias ja ystävällinen, vika ei ole asiakkaassa. Äänestä jaloillasi, vaihda mestaa. Tyhjän saa pyytämättäkin ja huonosta palvelusta ei kannata maksaa.
No kyseessä oli vain yksi myyjä joka ei ole vakityöntekijä vaan kesätyöntekijä.ei mulla aiemmin ole tälläistä ollut
Ei yksi myyjä koko yrityksen puolesta päätä. Pelkkä puheliaisuus ei porttikiellon peruste. Jos joku on vainoharhainen kaikista ihmisistä, hän itse tarvitsee sen lääkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn lähes päivittäin lähikaupassa kivasti tervehtii myyjät ja toki minäkin tervehdin...Onkohan AP hankala? Niin ja itse olen se karmea keski-ikäinen nainen😱😱😱,joiden pitäisi olla ttumaisia.
No ehkä olen hankala mutta tuntuu tälläinen aika tarpeettomalta
Aspan tärkeää ymmärtää että hän saattaa olla asiakkaan ainoa kontakti koko päivänä. Jos saa ikävää palvelua vaikka itse on iloinen, kohtelias ja ystävällinen, vika ei ole asiakkaassa. Äänestä jaloillasi, vaihda mestaa. Tyhjän saa pyytämättäkin ja huonosta palvelusta ei kannata maksaa.