Tuntuu ettei mua haluttais asiakkaaksi
Olen käynyt pitkän aikaa lähikaupassani lähes päivittäin ostoksilla .
No eilen olin illalla ja yks myyjä totesi että oot taas täällä ostoksilla , totesin että niin oonkin. Sitten hän totesi että luojan kiitos ettei hän ole nyt kassalla. Mä olin vaan että olenko mä niin hankala asiakas.. no hän toteaa että onhan niitä hankalempiakin , mutta oothan sä tosi puhelias. No se on totta .. kysyin että oliko sitten tullut jotain valituksia / palautetta . Ei ollut tullut hänen mukaansa ainakaan, mä sitten siihen , eihän tässä nyt mitään ongelmaa ole , toki mä haluan että mulle sanotaan jos jtn on.
Tää oli jotenkin tosi outoa😑
Kommentit (197)
Valita kassat kauppiaalle. En oikein usko että on edes totta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa himpun keksityltä, varmasti on ikäviä asiakkaita, mutta ei ne kassat sano miten ärsyttää kun joku puheripulipotilas joka helkutin päivä käy ostoksilla. Ne voi ajatella noin, mutta ei sitä sanota ääneen että taasko olet täällä.
On keksitty juttu. Ei kaupan työntekijä olis ALOITTANUT keskustelua jos apn keskustelu haittaisi.
Tämän on pakko olla joko taidokkaasti toteutettu ragebait tai sitten ap on täysin vailla todellisuudentajua ja sokea itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Valita kassat kauppiaalle. En oikein usko että on edes totta.
Miksi et usko ? Täällähän jokainen sitä mieltä että olen sekasin. Mut pitäis varmaan hakata kun muka oikein häiriköin ja kuinka munlaisten asiakkaiden takia nää hommat on oikein jääneet.. että jepjep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa himpun keksityltä, varmasti on ikäviä asiakkaita, mutta ei ne kassat sano miten ärsyttää kun joku puheripulipotilas joka helkutin päivä käy ostoksilla. Ne voi ajatella noin, mutta ei sitä sanota ääneen että taasko olet täällä.
On keksitty juttu. Ei kaupan työntekijä olis ALOITTANUT keskustelua jos apn keskustelu haittaisi.
Tarkoitat ettei olisi aloittanut keskustelua jos mun keskustelu ei haittaisi? Edelleen mulla on kuulo tallella. Ja näkökyky.
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla joko taidokkaasti toteutettu ragebait tai sitten ap on täysin vailla todellisuudentajua ja sokea itselleen.
Ei ole mikään baitti . Näin mulle tultiin sanomaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitättekö että mulle valehdeltiin vain mun mieliksi siitä että kyseinen myyjä saa palautetta
Ethän sä nyt ihan oikeasti luule että tämä kääntyy niin, että kun sä olet pitkään häirinnyt myyjiä kaupassa jutuillasi, niitä vielä toruttaisiin siitä että jollakulla meni lopulta pinna sun kanssa? Sä itse tiedät montako myyjää olet häirinnyt. Luuletko sä että ne muut on sun puolella sitä yhtä kesätyöntekijää vastaan?
"Kiitos tiedosta myyjälle annetaan tästä palautetta" saattaa olla myös "kiitti hei kun lopulta sanoit sille eukolle suorat sanat, mullakin on monesti meinannu palaa pinna sen kans" tyyppinen palaute.
Usko nyt. Ne myyjät ei ole sun kavereitasi. Ne on keskenään työkavereita eikä ala sun takia työkaveriaan haukkumaan pomoille.
Mitä helvettiä sä selität? Haukkumaan ?? Ai että jos saa palautetta ettei kellekään tulla kertomaan että käytpä liian usein .. sekö on nyt haukkumista.. selvä.
Tuskinpa se myyjä kelle "valitit" on kertonut asiasta yhtään kellekään eteenpäin. Korkeintaan ovat kahvihuoneessa nauraneet asialle porukalla.
Sä itse tiedät häiritseväsi siellä, myyjät tietää, ja mekin tiedetään nyt. Kelle sä enää yrität värittää tätä kuvaa kauniimmaksi? Sille egollesi, joka sai kolhun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee valitus myyjän käytöksestä, tuohan joutaisi saada puhuttelun esimieheltä/kauppiaalta
Niinniin että asiakaspalvelijoiden pitää vaan sietää kaikkea tai tulee johtajalta haukut!!
Olen itse ollut asiakaspalvelussa ja kyllä siellä välillä haukuttiin ihan kivoja asiakkaita. Ehkä pitäisi olla paljon enemmän ilkeitä asiakkaita. Hahahahahahaaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että jälkimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitättekö että mulle valehdeltiin vain mun mieliksi siitä että kyseinen myyjä saa palautetta
Ethän sä nyt ihan oikeasti luule että tämä kääntyy niin, että kun sä olet pitkään häirinnyt myyjiä kaupassa jutuillasi, niitä vielä toruttaisiin siitä että jollakulla meni lopulta pinna sun kanssa? Sä itse tiedät montako myyjää olet häirinnyt. Luuletko sä että ne muut on sun puolella sitä yhtä kesätyöntekijää vastaan?
"Kiitos tiedosta myyjälle annetaan tästä palautetta" saattaa olla myös "kiitti hei kun lopulta sanoit sille eukolle suorat sanat, mullakin on monesti meinannu palaa pinna sen kans" tyyppinen palaute.
Usko nyt. Ne myyjät ei ole sun kavereitasi. Ne on keskenään työkavereita eikä ala sun takia työkaveriaan haukkumaan pomoille
Toivon sulle kaikkea pahaa. Toivottavasti olet huomenna kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloittajan vastauksia lukee, niin selviää heti, kumpi osapuoli on käyttäytynyt asiattomasti. Puheliaatkin asiakkaat ovat mukavia, jos heillä on käytöstavat ja sosiaaliset taidot kunnossa. AP:lla vaikuttaa olevan pahoja puutteita molemmissa.
No mä vastaan sillä tyylillä mitä mullekin täällä kommentoidaan.
Kuka sua on uhannut puukottaa tai toivonut sun kuolemaa? Ei kukaan. Sinä vaan sekoilet yksinäsi ja suutut, kun sosiaalinen paine yrittää rajoittaa sekoilua.
Ilmiannoin koko ketjun väkivaltauhkauksesi takia, et ansaitse huomiota täällä sekoilullasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloittajan vastauksia lukee, niin selviää heti, kumpi osapuoli on käyttäytynyt asiattomasti. Puheliaatkin asiakkaat ovat mukavia, jos heillä on käytöstavat ja sosiaaliset taidot kunnossa. AP:lla vaikuttaa olevan pahoja puutteita molemmissa.
Kuka sua on uhannut puukottaa tai toivonut sun kuolemaa? Ei kukaan. Sinä vaan sekoilet yksinäsi ja suutut, kun sosiaalinen paine yrittää rajoittaa sekoilua.
Ilmiannoin koko ketjun väkivaltauhkauksesi takia, et ansaitse huomiota täällä sekoilullasi.
No kai mä suutun koska mua nöyryytetään. Ja nauretaan selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle saa sitten vai asettaa jonkun elinkautisen sosiaalisen rangaistuksen.. oikein hienoa että te osaatte luovia täällä mielistelyn perseennuolemisen maailmassa
Tein poliisin nettisivuilla tästä oikean nettivinkin kaupan myyjien väkivallalla uhkailusta.
Tällänen tapahtuu mulle vain koska olen ulkonäöltäni ruma eikä millään muulla asialla ole tekemistä tämän kanssa. Rumia syrjitään ja eristetään aina.. keksitään joku tekosyy
Vierailija kirjoitti:
Tein poliisin nettisivuilla tästä oikean nettivinkin kaupan myyjien väkivallalla uhkailusta.
Sä olet naurettava.
Mulla ei ole mtn menetettävää.. ei yhtään mtn !!!!!! Joten aivan sama. Aivan sama.
Ite te tulitte ivaamaan siihen ..kiittääkkö pitäis vai???
Mä saan uhkailla jos mulle nauretaan .. jonain päivänä se nauraminen loppuu