Tuntuu ettei mua haluttais asiakkaaksi
Olen käynyt pitkän aikaa lähikaupassani lähes päivittäin ostoksilla .
No eilen olin illalla ja yks myyjä totesi että oot taas täällä ostoksilla , totesin että niin oonkin. Sitten hän totesi että luojan kiitos ettei hän ole nyt kassalla. Mä olin vaan että olenko mä niin hankala asiakas.. no hän toteaa että onhan niitä hankalempiakin , mutta oothan sä tosi puhelias. No se on totta .. kysyin että oliko sitten tullut jotain valituksia / palautetta . Ei ollut tullut hänen mukaansa ainakaan, mä sitten siihen , eihän tässä nyt mitään ongelmaa ole , toki mä haluan että mulle sanotaan jos jtn on.
Tää oli jotenkin tosi outoa😑
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion jatkossakin asioida samaisessa kaupassa en vaan sano myyjille kuin hei enää. Niin kauan kun mua ei estetä tulemasta niin kauan siellä käyn
Just vähän aikaa sitten kirjoitit, että et käy sitten enää koskaan kaupassa.
Tuntuu, että olet sairas mielestäsi.
No se oli vaan reagointi siihen, kun täällä ollaan aivan kuin olisin tehnyt suurenkin rikoksen.no tule määräämään lääkkeet niin voin vetää ne kerralla. Noni tuu jo. Ei mua tämä maailma kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion jatkossakin asioida samaisessa kaupassa en vaan sano myyjille kuin hei enää. Niin kauan kun mua ei estetä tulemasta niin kauan siellä käyn
No se oli vaan reagointi siihen, kun täällä ollaan aivan kuin olisin tehnyt suurenkin rikoksen.no tule määräämään lääkkeet niin voin vetää ne kerralla. Noni tuu jo. Ei mua tämä maailma kiinnosta.
Oletko skitso vai psyko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko skitso vai psyko?
Ei kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö huumeita?
En käytä, en ole koskaan edes kokeillut
Mikä diagoosi/diagnoosit sulla on?
Oletko laitoshoidossa vai avohoidossa?
Myyjän ammattitaitoon kuuluu jutustella puheliaidenkin asiakkaiden kanssa, vaikka ei sopisi omaan luonteeseen. Jos ei yhtään jaksaisi, aina voi kadota hetkeksi takahuoneeseen ja olla kohtelias.
Jos ap tuo on totta, niin myyjälle kuuluisi puhuttelu
Mää voin suositella kahta kauppaa missä ei koskaan kannata asioida; toinen on Tampereen Stockmann ja toinen Härmälän K-market.
Vierailija kirjoitti:
Mikä diagoosi/diagnoosit sulla on?
Epävakaa ja ADHD
Vierailija kirjoitti:
Oletko laitoshoidossa vai avohoidossa?
En kummassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Myyjän ammattitaitoon kuuluu jutustella puheliaidenkin asiakkaiden kanssa, vaikka ei sopisi omaan luonteeseen. Jos ei yhtään jaksaisi, aina voi kadota hetkeksi takahuoneeseen ja olla kohtelias.
Jos ap tuo on totta, niin myyjälle kuuluisi puhuttelu
No en mä sitä kuvitellut , ja kyllä hän palautetta saa . Sanoin tässä ketjussa että kerroin toiselle myyjälle.
Väitättekö että mulle valehdeltiin vain mun mieliksi siitä että kyseinen myyjä saa palautetta
Älä häiritse työntekijöitä höImö. Tarpeeksi raskas työ muutenkin. Joskus muinoin tein niitä hommia. Ei kiinnosta enään tuo työ mm sinunlaisten takia. Kaiken maailman hörhöjä.
Vierailija kirjoitti:
Väitättekö että mulle valehdeltiin vain mun mieliksi siitä että kyseinen myyjä saa palautetta
Ethän sä nyt ihan oikeasti luule että tämä kääntyy niin, että kun sä olet pitkään häirinnyt myyjiä kaupassa jutuillasi, niitä vielä toruttaisiin siitä että jollakulla meni lopulta pinna sun kanssa? Sä itse tiedät montako myyjää olet häirinnyt. Luuletko sä että ne muut on sun puolella sitä yhtä kesätyöntekijää vastaan?
"Kiitos tiedosta myyjälle annetaan tästä palautetta" saattaa olla myös "kiitti hei kun lopulta sanoit sille eukolle suorat sanat, mullakin on monesti meinannu palaa pinna sen kans" tyyppinen palaute.
Usko nyt. Ne myyjät ei ole sun kavereitasi. Ne on keskenään työkavereita eikä ala sun takia työkaveriaan haukkumaan pomoille.
Kun aloittajan vastauksia lukee, niin selviää heti, kumpi osapuoli on käyttäytynyt asiattomasti. Puheliaatkin asiakkaat ovat mukavia, jos heillä on käytöstavat ja sosiaaliset taidot kunnossa. AP:lla vaikuttaa olevan pahoja puutteita molemmissa.
Alieeni kirjoitti:
Älä häiritse työntekijöitä höImö. Tarpeeksi raskas työ muutenkin. Joskus muinoin tein niitä hommia. Ei kiinnosta enään tuo työ mm sinunlaisten takia. Kaiken maailman hörhöjä.
Ai menitkö sinäkin vittuilemaan asiakkaille jotka käy liian usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä nyt ihan oikeasti luule että tämä kääntyy niin, että kun sä olet pitkään häirinnyt myyjiä kaupassa jutuillasi, niitä vielä toruttaisiin siitä että jollakulla meni lopulta pinna sun kanssa? Sä itse tiedät montako myyjää olet häirinnyt. Luuletko sä että ne muut on sun puolella sitä yhtä kesätyöntekijää vastaan?
"Kiitos tiedosta myyjälle annetaan tästä palautetta" saattaa olla myös "kiitti hei kun lopulta sanoit sille eukolle suorat sanat, mullakin on monesti meinannu palaa pinna sen kans" tyyppinen palaute.
Usko nyt. Ne myyjät ei ole sun kavereitasi. Ne on keskenään työkavereita eikä ala sun takia työkaveriaan haukkumaan pomoille.
Mitä helvettiä sä selität? Haukkumaan ?? Ai että jos saa palautetta ettei kellekään tulla kertomaan että käytpä liian usein .. sekö on nyt haukkumista.. selvä.