Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Amanda Harkimo: "Otin yhden viivan"

Vierailija
12.09.2025 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/91910007-c46c-41ce-829c-d0a197

Muistatteko kun Tony Halmekin oli ottanu yhen viivan? 😀

Kommentit (223)

Vierailija
181/223 |
13.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

se on vaan yksi viiva, tosin en itse ole ottanut ja en ymmĂ€rrĂ€ muuta kun sen ettĂ€ ei kannata moista touhua, Amandalle joku tarjonnut ja vastenmieliusesti sitten ottanut, miten se viiva sit otetaankin 

Vierailija
182/223 |
13.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HĂ€neltĂ€hĂ€n joskus kysyttiin, mistĂ€ tulee lyhennys DJ, neidillĂ€ ei ollut mitÀÀn hajua. Harjoittaa kyseistĂ€ ammattia. 

ai on oikein diplomi-insinööri

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/223 |
13.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyvin osaa coolina Amanda selittÀÀ. Amandan serkkuhan on asunut jo pitkÀÀn kadulla ja kÀyttÀÀ aineita. Meneekö Amanda samaa tietÀ?

Vierailija
184/223 |
13.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nainenhan on nero: minunlaisiani vahinkoja, kokeiluja tai virheitÀ ei saa tehdÀ. Kirjoittaa Instassa.

Vierailija
185/223 |
14.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen varmasti jĂ€lkeenjÀÀnyt maalaisjuntti, mutta pidĂ€n tuota Amandaa typeryksenĂ€ siinĂ€kin tapauksessa, ettĂ€ viiva olisi ollut elĂ€mĂ€nsĂ€ ensimmĂ€inen huumekokemus. 

Kuka on niin idiootti, ettĂ€ 35-vuotiaana sekaantuu huumeisiin? Jotenkin, siis jotenkin ymmĂ€rrĂ€n, ettĂ€ joku pÀÀhĂ€npotkittu alaikĂ€inen sekaantuu, koska kaveritkin ja on paha olo ja traumoja... 

Ilmeisesti huumeidenkĂ€yttö on noissa "paremmissa piireissĂ€" ihan ok juttu nykyÀÀn, koska kukaan ei vaikuta paheksuvan kĂ€yttöÀ, oli se sitten eka tai sadas kerta. Jos otat, olet mulle narkkari tai ainakin huumemyönteinen. Mun mielestĂ€ tĂ€yspĂ€inen ihminen ei ota sitĂ€ ekaakaan viivaa missÀÀn olosuhteissa. Mutta minĂ€ asunkin maalla ja kaukana noista piireistĂ€ ja ilmeisesti hyvĂ€ niin. 

En oikeasti usko tuon olleen eka kerta, damage controllia nuo selittelyt. 

Vierailija
186/223 |
14.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kerrallaan? Sitten taas uusi viiva, kun vaikutus hÀlvenee. Jep jep.

Ihmettelisin, miksi tÀmÀkin pitÀÀ meille tulla kertomaan, ellei nÀmÀ sometyrkyt olisi niin tuttuja. Julkisuutta on pakko saada. Onko tÀmÀkin joku "vaikuttaja"?

Vierailija
187/223 |
14.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun oli Amandalla huono tuuri kun ensimmÀisen viivan otti elÀmÀssÀÀn ja heti jÀi kiinni. Uskottavaa.

Joo. MikÀ on todennÀköisyys, ettÀ pysÀytetÀÀn liikenteessÀ mistÀÀn syystÀ? Ja jos pysÀytetÀÀn, niin tehdÀÀn huumetesti?

Olen ajanut lÀhes 40 vuotta enkÀ ole koskaan ollut ratsiassa. Kerran ihan nuorena poliisi heilutteli, kun olin unohtanut laittaa ajovalot pÀÀlle.

Vierailija
188/223 |
14.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toteuttiko Amanda joka naisen fantasian. HĂ€n kertoi BB:ssĂ€ olleensa kolmen kimpassa kahden mustan pojan kanssa. 

Vierailija
189/223 |
14.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ MÀntÀ se on hupaisa likka jotenkin. BB:ssÀ aikoinaan esitti sellaista kovaa, tunnotonta wt-pissistyttöÀ, joka tekee mitÀ kÀsketÀÀn, nÀyttÀÀ hyvÀltÀ, antaa kenen vain rÀplÀtÀ itseÀÀn, koska ei kato tunnu missÀÀn, mÀÀ ooon niin kovis. Mieltymys sellaiseen huume-wt-elÀmÀÀn oli ilmeisen suuri. Kamaa, hyvÀÀ musaa, nÀttejÀ biksuja, bileitÀ, miehii, naisii, mustii miehii, sekarotuisia lapsia. EikÀ se tainnut olla ihan pelkkÀÀ esittÀmistÀ, tÀÀ oikeasti tykkÀÀ tuollaisesta elÀmÀstÀ.

Mut sossunluukulle ei ilmeisesti tarvi mennÀ, siitÀ pitÀnee suku huolen?

Vierailija
190/223 |
14.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Amanda Harkimon tulot romahtivat koronan takia - menetti luottotietonsa: "Olin jo myydÀ Porscheni"

Vierailija
191/223 |
14.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Amanda Harkimo tienasi vuonna 2018 2112 euroa ansiotuloja. Veronpalautuksia hÀn sai 153 euroa. Vuonna 2019 hÀnen tulonsa putosivat lÀhes nollaan. Ansiotuloja hÀnellÀ ei ollut yhtÀÀn, mutta pÀÀomatuloja Harkimolla oli viisi euroa.

Vierailija
192/223 |
14.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti jĂ€lkeenjÀÀnyt maalaisjuntti, mutta pidĂ€n tuota Amandaa typeryksenĂ€ siinĂ€kin tapauksessa, ettĂ€ viiva olisi ollut elĂ€mĂ€nsĂ€ ensimmĂ€inen huumekokemus. 

Kuka on niin idiootti, ettĂ€ 35-vuotiaana sekaantuu huumeisiin? Jotenkin, siis jotenkin ymmĂ€rrĂ€n, ettĂ€ joku pÀÀhĂ€npotkittu alaikĂ€inen sekaantuu, koska kaveritkin ja on paha olo ja traumoja... 

Ilmeisesti huumeidenkĂ€yttö on noissa "paremmissa piireissĂ€" ihan ok juttu nykyÀÀn, koska kukaan ei vaikuta paheksuvan kĂ€yttöÀ, oli se sitten eka tai sadas kerta. Jos otat, olet mulle narkkari tai ainakin huumemyönteinen. Mun mielestĂ€ tĂ€yspĂ€inen ihminen ei ota sitĂ€ ekaakaan viivaa missÀÀn olosuhteissa. Mutta minĂ€ asunkin maalla ja kaukana noista piireistĂ€ ja ilmeisesti hyvĂ€ niin. 

En oikeasti usko tuon olleen eka kerta, damage controllia nuo selittelyt. 

Kokaiinin kÀyttö on kasvanut Euroopassa rÀjÀhdysmÀisesti viime vuosina. KyllÀ se alkaa olla "ok juttu" varmaan aika monissa piireissÀ.

Vierailija
193/223 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei siellÀ onneksi tÀllÀ kertaa kukaan yrittÀnyt kÀyttÀÀ sammunutta naista seksuaalisesti hyvÀksi. Saa olla Amanda tyytyvÀinen.

Vierailija
194/223 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ahhahaaa yhden "kokeillut" muka niinhÀn ne kÀyttÀjÀt aina sanoo aluksi.

Vierailija
195/223 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

AmmattibilettĂ€jĂ€ vetĂ€nyt kokkelia, pÀÀlle erikoisen naiivit selittelyt. 

Parempi olisi vaan myöntÀÀ ettĂ€ on mokannut ja laittaa elĂ€mĂ€narvot uusiksi ettei enÀÀ pÀÀdy rattiin. Hupsut tarinat ekasta kokeilusta aiheuttaa vaan kummastusta lukijassa. 

Amanda, saat ottaa mitÀ haluat, en tuomitse. Mutta ei rattiin ikinÀ. Kun vaarannat muita on juhliminen ja murheiden kÀsittely pÀÀssyt vÀÀrille urille.

Vierailija
196/223 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koksua vetÀmÀllÀ sÀilyy myös hoikkana

Sannuli hyvÀ esimerkki

TĂ€mĂ€! 

Vierailija
197/223 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan on nero: minunlaisiani vahinkoja, kokeiluja tai virheitÀ ei saa tehdÀ. Kirjoittaa Instassa.

Vahinkona elÀminen on varmasti mielenkiintoista.

Vierailija
198/223 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan tuo kokkelinveto jatkunut stadin pintaliito/julkkispiireissÀ jo kymmeniÀ vuosia. Esim. noin touhuiltiin reilut 20 vuotta sitten:

""Hei terve! MÀ oon Jussi Ahde ja mÀ aion nyt vetÀÀ kokaiinia nokkaan. Ja jos joku haluaa tota noin tehdÀ tÀstÀ joskus fyrkkaa, niin puolet mulle!", julkkismalli sanoo videolla."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000077553.html

MissĂ€ muuten Jussi on?????? IsĂ€nsĂ€ oli niin sĂ€ntillinen mies. 

VĂ€hĂ€n vaan kopeloi vieraita naisia đŸ€ŒđŸ€đŸ€ž

HÀnellÀ oli sÀntilliset otteet.

Vierailija
199/223 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellÀ onneksi tÀllÀ kertaa kukaan yrittÀnyt kÀyttÀÀ sammunutta naista seksuaalisesti hyvÀksi. Saa olla Amanda tyytyvÀinen.

tuuria ettei R. Salminen ollut paikalla

Vierailija
200/223 |
15.09.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aikamoisen surkea vuosi on ollut Amandalla. Hieman nyt armoa tÀhÀnkin ruoskimiseen. Ihminen on erehtyvÀinen.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kolme kahdeksan