Amanda Harkimo: "Otin yhden viivan"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/91910007-c46c-41ce-829c-d0a197âŠ
Muistatteko kun Tony Halmekin oli ottanu yhen viivan? đ
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
HÀneltÀhÀn joskus kysyttiin, mistÀ tulee lyhennys DJ, neidillÀ ei ollut mitÀÀn hajua. Harjoittaa kyseistÀ ammattia.
ai on oikein diplomi-insinööri
Hyvin osaa coolina Amanda selittÀÀ. Amandan serkkuhan on asunut jo pitkÀÀn kadulla ja kÀyttÀÀ aineita. Meneekö Amanda samaa tietÀ?
Nainenhan on nero: minunlaisiani vahinkoja, kokeiluja tai virheitÀ ei saa tehdÀ. Kirjoittaa Instassa.
Olen varmasti jÀlkeenjÀÀnyt maalaisjuntti, mutta pidÀn tuota Amandaa typeryksenÀ siinÀkin tapauksessa, ettÀ viiva olisi ollut elÀmÀnsÀ ensimmÀinen huumekokemus.
Kuka on niin idiootti, ettÀ 35-vuotiaana sekaantuu huumeisiin? Jotenkin, siis jotenkin ymmÀrrÀn, ettÀ joku pÀÀhÀnpotkittu alaikÀinen sekaantuu, koska kaveritkin ja on paha olo ja traumoja...
Ilmeisesti huumeidenkÀyttö on noissa "paremmissa piireissÀ" ihan ok juttu nykyÀÀn, koska kukaan ei vaikuta paheksuvan kÀyttöÀ, oli se sitten eka tai sadas kerta. Jos otat, olet mulle narkkari tai ainakin huumemyönteinen. Mun mielestÀ tÀyspÀinen ihminen ei ota sitÀ ekaakaan viivaa missÀÀn olosuhteissa. Mutta minÀ asunkin maalla ja kaukana noista piireistÀ ja ilmeisesti hyvÀ niin.
En oikeasti usko tuon olleen eka kerta, damage controllia nuo selittelyt.
Kerrallaan? Sitten taas uusi viiva, kun vaikutus hÀlvenee. Jep jep.
Ihmettelisin, miksi tÀmÀkin pitÀÀ meille tulla kertomaan, ellei nÀmÀ sometyrkyt olisi niin tuttuja. Julkisuutta on pakko saada. Onko tÀmÀkin joku "vaikuttaja"?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun oli Amandalla huono tuuri kun ensimmÀisen viivan otti elÀmÀssÀÀn ja heti jÀi kiinni. Uskottavaa.
Joo. MikÀ on todennÀköisyys, ettÀ pysÀytetÀÀn liikenteessÀ mistÀÀn syystÀ? Ja jos pysÀytetÀÀn, niin tehdÀÀn huumetesti?
Olen ajanut lÀhes 40 vuotta enkÀ ole koskaan ollut ratsiassa. Kerran ihan nuorena poliisi heilutteli, kun olin unohtanut laittaa ajovalot pÀÀlle.
Toteuttiko Amanda joka naisen fantasian. HÀn kertoi BB:ssÀ olleensa kolmen kimpassa kahden mustan pojan kanssa.
TÀmÀ MÀntÀ se on hupaisa likka jotenkin. BB:ssÀ aikoinaan esitti sellaista kovaa, tunnotonta wt-pissistyttöÀ, joka tekee mitÀ kÀsketÀÀn, nÀyttÀÀ hyvÀltÀ, antaa kenen vain rÀplÀtÀ itseÀÀn, koska ei kato tunnu missÀÀn, mÀÀ ooon niin kovis. Mieltymys sellaiseen huume-wt-elÀmÀÀn oli ilmeisen suuri. Kamaa, hyvÀÀ musaa, nÀttejÀ biksuja, bileitÀ, miehii, naisii, mustii miehii, sekarotuisia lapsia. EikÀ se tainnut olla ihan pelkkÀÀ esittÀmistÀ, tÀÀ oikeasti tykkÀÀ tuollaisesta elÀmÀstÀ.
Mut sossunluukulle ei ilmeisesti tarvi mennÀ, siitÀ pitÀnee suku huolen?
Amanda Harkimon tulot romahtivat koronan takia - menetti luottotietonsa: "Olin jo myydÀ Porscheni"
Amanda Harkimo tienasi vuonna 2018 2112 euroa ansiotuloja. Veronpalautuksia hÀn sai 153 euroa. Vuonna 2019 hÀnen tulonsa putosivat lÀhes nollaan. Ansiotuloja hÀnellÀ ei ollut yhtÀÀn, mutta pÀÀomatuloja Harkimolla oli viisi euroa.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti jÀlkeenjÀÀnyt maalaisjuntti, mutta pidÀn tuota Amandaa typeryksenÀ siinÀkin tapauksessa, ettÀ viiva olisi ollut elÀmÀnsÀ ensimmÀinen huumekokemus.
Kuka on niin idiootti, ettÀ 35-vuotiaana sekaantuu huumeisiin? Jotenkin, siis jotenkin ymmÀrrÀn, ettÀ joku pÀÀhÀnpotkittu alaikÀinen sekaantuu, koska kaveritkin ja on paha olo ja traumoja...
Ilmeisesti huumeidenkÀyttö on noissa "paremmissa piireissÀ" ihan ok juttu nykyÀÀn, koska kukaan ei vaikuta paheksuvan kÀyttöÀ, oli se sitten eka tai sadas kerta. Jos otat, olet mulle narkkari tai ainakin huumemyönteinen. Mun mielestÀ tÀyspÀinen ihminen ei ota sitÀ ekaakaan viivaa missÀÀn olosuhteissa. Mutta minÀ asunkin maalla ja kaukana noista piireistÀ ja ilmeisesti hyvÀ niin.
En oikeasti usko tuon olleen eka kerta, damage controllia nuo selittelyt.
Kokaiinin kÀyttö on kasvanut Euroopassa rÀjÀhdysmÀisesti viime vuosina. KyllÀ se alkaa olla "ok juttu" varmaan aika monissa piireissÀ.
Ei siellÀ onneksi tÀllÀ kertaa kukaan yrittÀnyt kÀyttÀÀ sammunutta naista seksuaalisesti hyvÀksi. Saa olla Amanda tyytyvÀinen.
Ahhahaaa yhden "kokeillut" muka niinhÀn ne kÀyttÀjÀt aina sanoo aluksi.
AmmattibilettÀjÀ vetÀnyt kokkelia, pÀÀlle erikoisen naiivit selittelyt.
Parempi olisi vaan myöntÀÀ ettÀ on mokannut ja laittaa elÀmÀnarvot uusiksi ettei enÀÀ pÀÀdy rattiin. Hupsut tarinat ekasta kokeilusta aiheuttaa vaan kummastusta lukijassa.
Amanda, saat ottaa mitÀ haluat, en tuomitse. Mutta ei rattiin ikinÀ. Kun vaarannat muita on juhliminen ja murheiden kÀsittely pÀÀssyt vÀÀrille urille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koksua vetÀmÀllÀ sÀilyy myös hoikkana
Sannuli hyvÀ esimerkki
TÀmÀ!
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan on nero: minunlaisiani vahinkoja, kokeiluja tai virheitÀ ei saa tehdÀ. Kirjoittaa Instassa.
Vahinkona elÀminen on varmasti mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan tuo kokkelinveto jatkunut stadin pintaliito/julkkispiireissÀ jo kymmeniÀ vuosia. Esim. noin touhuiltiin reilut 20 vuotta sitten:
""Hei terve! MÀ oon Jussi Ahde ja mÀ aion nyt vetÀÀ kokaiinia nokkaan. Ja jos joku haluaa tota noin tehdÀ tÀstÀ joskus fyrkkaa, niin puolet mulle!", julkkismalli sanoo videolla."
MissÀ muuten Jussi on?????? IsÀnsÀ oli niin sÀntillinen mies.
VĂ€hĂ€n vaan kopeloi vieraita naisia đ€đ€đ€
HÀnellÀ oli sÀntilliset otteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellÀ onneksi tÀllÀ kertaa kukaan yrittÀnyt kÀyttÀÀ sammunutta naista seksuaalisesti hyvÀksi. Saa olla Amanda tyytyvÀinen.
tuuria ettei R. Salminen ollut paikalla
Aikamoisen surkea vuosi on ollut Amandalla. Hieman nyt armoa tÀhÀnkin ruoskimiseen. Ihminen on erehtyvÀinen.
se on vaan yksi viiva, tosin en itse ole ottanut ja en ymmÀrrÀ muuta kun sen ettÀ ei kannata moista touhua, Amandalle joku tarjonnut ja vastenmieliusesti sitten ottanut, miten se viiva sit otetaankin