Amanda Harkimo: "Otin yhden viivan"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/91910007-c46c-41ce-829c-d0a197âŠ
Muistatteko kun Tony Halmekin oli ottanu yhen viivan? đ
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun oli Amandalla huono tuuri kun ensimmÀisen viivan otti elÀmÀssÀÀn ja heti jÀi kiinni. Uskottavaa.
KÀvihÀn Tony Halmeellekin noin.
Ja Samu Haberille.
Samu osti kerralla heti 5 gramman pussin. Ihan eka kerta kun kÀytti, eikÀ koskaan sen jÀlkeen.
Amanda kertoo ottaneensa yhden lainin, hyvin on alan slangi hallussa.
MinÀ kyllÀ Annan Amandalle nuhteet,noin ei kÀyttÀydytÀ,olen suuri Amandan fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan tuo kokkelinveto jatkunut stadin pintaliito/julkkispiireissÀ jo kymmeniÀ vuosia. Esim. noin touhuiltiin reilut 20 vuotta sitten:
""Hei terve! MÀ oon Jussi Ahde ja mÀ aion nyt vetÀÀ kokaiinia nokkaan. Ja jos joku haluaa tota noin tehdÀ tÀstÀ joskus fyrkkaa, niin puolet mulle!", julkkismalli sanoo videolla."
MissÀ muuten Jussi on?????? IsÀnsÀ oli niin sÀntillinen mies.
Juu, housut kintuissa kalu pystyssÀ jahtasi sihteeriÀ pöydÀn ympÀri.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti jÀlkeenjÀÀnyt maalaisjuntti, mutta pidÀn tuota Amandaa typeryksenÀ siinÀkin tapauksessa, ettÀ viiva olisi ollut elÀmÀnsÀ ensimmÀinen huumekokemus.
Kuka on niin idiootti, ettÀ 35-vuotiaana sekaantuu huumeisiin? Jotenkin, siis jotenkin ymmÀrrÀn, ettÀ joku pÀÀhÀnpotkittu alaikÀinen sekaantuu, koska kaveritkin ja on paha olo ja traumoja...
Ilmeisesti huumeidenkÀyttö on noissa "paremmissa piireissÀ" ihan ok juttu nykyÀÀn, koska kukaan ei vaikuta paheksuvan kÀyttöÀ, oli se sitten eka tai sadas kerta. Jos otat, olet mulle narkkari tai ainakin huumemyönteinen. Mun mielestÀ tÀyspÀinen ihminen ei ota sitÀ ekaakaan viivaa missÀÀn olosuhteissa. Mutta minÀ asunkin maalla ja kaukana noista piireistÀ ja ilmeisesti hyvÀ niin.
En oikeasti usko tuon olleen eka kerta, damage controllia nuo selittelyt.
Jos silloin tÀllöin vetÀÀ viivan, siinÀ ei oo mitÀÀn erikoista. Aivan arkipÀivÀÀ.
Voi hyvÀnen aika. Aika harvassa on ne isoissa kaupungeissa asuvat, jotka eivÀt joskus olisi kokaa tai pilveÀ kokeillut. Kuuluu jo melkein yleissivystykseen, jotta tietÀÀ mistÀ oikeasti puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti jÀlkeenjÀÀnyt maalaisjuntti, mutta pidÀn tuota Amandaa typeryksenÀ siinÀkin tapauksessa, ettÀ viiva olisi ollut elÀmÀnsÀ ensimmÀinen huumekokemus.
Kuka on niin idiootti, ettÀ 35-vuotiaana sekaantuu huumeisiin? Jotenkin, siis jotenkin ymmÀrrÀn, ettÀ joku pÀÀhÀnpotkittu alaikÀinen sekaantuu, koska kaveritkin ja on paha olo ja traumoja...
Ilmeisesti huumeidenkÀyttö on noissa "paremmissa piireissÀ" ihan ok juttu nykyÀÀn, koska kukaan ei vaikuta paheksuvan kÀyttöÀ, oli se sitten eka tai sadas kerta. Jos otat, olet mulle narkkari tai ainakin huumemyönteinen. Mun mielestÀ tÀyspÀinen ihminen ei ota sitÀ ekaakaan viivaa missÀÀn olosuhteissa. Mutta minÀ asunkin maalla ja kaukana noista piireistÀ ja ilmeisesti hyvÀ niin.
En oikeasti usko tuon olleen eka kerta, damage controllia nuo selittelyt.
Kokaiinin kÀyttö on
Kokaiini on ohittanut amfetamiinin helsingissÀ. Nyt ei ole psykoosit tulilla kun kyse on kovista huumeista.
En ole koskaan pitÀnyt tÀtÀ naista minÀÀn savuttoman ruudin keksijÀnÀ, mutta silti myötÀhÀpeÀ oli suunnaton kun hÀnen selittelynsÀ lukasin. Miten ihminen voi olla niin helevetin yksinkertanen, ettÀ selittelee "ainoaa kokeiluaan" kÀyttÀen huumeslangia??? EikÀ höpissyt edes viivasta, vaan kÀytti vielÀkin huumehörhömpÀÀ termiÀ.
Tosin kyllÀ hÀmmÀstelin sitÀkin ettÀ media "suomensi" lainin viivaksi. MistÀ lÀhtien media on alkanut kÀyttÀÀ huumeslangia? KyllÀhÀn kyseessÀ oli kokaiiniannos eikÀ mikÀÀn "laini tai viiva".
Tony Halme nÀytti lopuksi kalkkunalta.
Ennen oli, otin vain yhden paukun, nyt se on jo muuttunut viivaksi.
Hy i. Toivottavasti ton naama ei ikinĂ€ enÀÀ nĂ€y TV:ssĂ€. Tulee vaan mieleen. ko ksut ja pa not. đ
Vierailija kirjoitti:
Tuokin pysyttelee julkisuudessa vaikka mikÀ keinolla. PÀÀasia ettÀ on otsikoissa. Hitto ettÀ on nolo tyyppi.
no ei se ite varsinkaan moista ilmoittele medialle. media penkoo rikosilmoitukset jne ja sitten haastattelee. on työtÀÀn tekevÀ ja työt nÀköalapaikoilla ja tunnettu suku. mutta et vaan tÀn kerran se ja sitten ei ikkÀÀ ennÀÀ-uskoo ken tahtoo... ikiajat kova piireissÀ bilettÀjÀ... hahaaaa noi piirit tiedetÀÀn,,,
En ÀÀnestÀ enÀÀ Hjalliksen puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
En ÀÀnestÀ enÀÀ Hjalliksen puoluetta.
Jep. Meni jo maku koko ukkoon, kun esitteli ns. nuorikkonsa. Sain kyllĂ€ vilunvĂ€ristyksiĂ€. đ±
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan tuo kokkelinveto jatkunut stadin pintaliito/julkkispiireissÀ jo kymmeniÀ vuosia. Esim. noin touhuiltiin reilut 20 vuotta sitten:
""Hei terve! MÀ oon Jussi Ahde ja mÀ aion nyt vetÀÀ kokaiinia nokkaan. Ja jos joku haluaa tota noin tehdÀ tÀstÀ joskus fyrkkaa, niin puolet mulle!", julkkismalli sanoo videolla."
MissÀ muuten Jussi on?????? IsÀnsÀ oli niin sÀntillinen mies.
Juu, housut kintuissa kalu pystyssÀ jahtasi sihteeriÀ pöydÀn ympÀri.
Eikös tuostakin ole joku videon pÀtkÀ olemassa?
Miksi?
MitÀ hyvÀÀ ja rakentavaa teit sitten?