Mitä olet tehnyt palestiinan vuoksi?
Minä en ole tehnyt mitään, koska niiden populaatio kannattaa Hamasia. Lisäksi niillä on kuolemanrangaistus homoille, en voi sietää tunteettomia ali-ihmisiä.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusmaa palestiina,terroristien oma kultti.Suomalainen hyysääjä on päästään vinksahtanut .
Puhut kuin Putin Ukrainasta.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, mitä palestiina tehnyt hyvää suomelle.
Mulle ne teki suorastaan pahaa, kun olin Tukholmassa ja ne pisti liikenteen keskustassa seis ja jouduin kävelemään 3-4 km, joten mitään sympatiaa ei näille terroristeille ole.
On kyllä ihan järkyttävää terrorismia tommonen 3 kilometrin käveleminen. Miten sä selvisit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat yhtä tyhmiä nykyän kuin amerikkalaiset, te pidätte juutalaisia kristittyinä ja samaan uskontoon kuuluvina, jota he eivät todellakaan ole.
Menkää kysymään juutalaisilta kuka Jeesus on.
Älä jaksa. Itse olet tyhmä.
Taidat kuitenkin itse olla.
En mitään? Miksi tekisin ei kuulu mulle tavikselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusmaa palestiina,terroristien oma kultti.Suomalainen hyysääjä on päästään vinksahtanut .
Puhut kuin Putin Ukrainasta.
Kirjoitat Kuikka aivopesty iltapaskojen lukija ilman lähdekritiikkiä.
En mitään enkä tee.
En edes lahjoita rahaa.
Maksan Daavidin linkoa verorahoillani ja israelilaiset maksavat siitä Palestiinan infran ylläpitoa.
On näitä omiakin tekemättömiä hommia.
Asun Suomessa. Oman maan tilanne lähempänä sydäntä kuin Palestiinan.
En mitään ja ihan yhtä paljon olen tehnyt Israelin hyväksi. Miksi Lähi-Idässä ei voida tapella ilman, että muun maailman pitää ottaa kantaa kuka on oikeassa, ei ketään kiinnosta Afrikan heimo- ja uskonsodat, mutta tässä tapelussa on pakko valita puoli.
Itse asiassa Israel on omalla päätöksellään tukkiutunut palestiinalaisten maalle aikoinaan vedoten houreisiin. Eikä edes niin kovin kauaa sitten. Muutenkin täysin kolonialistinen valtio. Joten jos kahdesta hullusta pitää valita niin kannatan Palestiinaa.
Kannatan Israelia, sitä olen tehnyt niiden hyväksi (opetukseksi)
Allah ak h baaaar!
Vierailija kirjoitti:
Olen hengessä mukana kun Israel tuhoaa niitä apinoita.
Ei Israel tuhoa palestiinalaisia vaan niitä jihadistirottia. Niitä kyllä on paljon! Israelin rajavaltiot täynnä nåitä. Joka suunnasta tullut terroritekoja vuosikymmeniä. Eikö sill ole mitään tekemistä niiden muutaman palestiinalaisen kanssa jotka eivät halunneet valita hyvää vaihtoehtoa kun Israelin valtio perustettiin.
Vierailija kirjoitti:
Maksan Daavidin linkoa verorahoillani ja israelilaiset maksavat siitä Palestiinan infran ylläpitoa.
Mulla RTX- osakkeita kymppitonnilla.
Ei kai kansainvälisiä sotalakeja sen perusteella olla noudattamatta ettei ap pidä Hamas- terroristien mielipiteistä. Vaikuttaa että äly jätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britit tekivät virheen antaessaan maailmalle Israelin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Balfour_Declaration
Millä mittarilla se oli väärin? Koska arabit ei juutalaisvihassaan halunneet? Voivoi. Pieni rupuinen pläntti.
Mitä juutalaisvihaa on se että haluaa itse asua omassa kotimaassaan?
Ei mitään. Mutta Israel ei ole palestiinalaisten koti (vaikka asuu heitä sielläkin täydessä rauhassa) eikä niillä ole oikeutta hävittää israelilaisten kotia.
Länsirannalla palestiinalaisten kodit muutetaan vuosi vuodelta juutalaisten kodeiksi kansainvälisestä oikeudestä piittaamatta. Länsirannan poliisilla on oikeus puuttua vain palestiinalaisten tekemiin rikoksiin, Israelin sotilaille voi esittää valitukset jos siirtokuntalaiset harjoittavat väkivaltaa.
Laittomia koteja palet rakentavat alueella joka ei ole palestiinalaisaluetta. Miksi tästä ei kukaan uutisoi???
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat yhtä tyhmiä nykyän kuin amerikkalaiset, te pidätte juutalaisia kristittyinä ja samaan uskontoon kuuluvina, jota he eivät todellakaan ole.
Menkää kysymään juutalaisilta kuka Jeesus on.
Olkiukko. Kukaan ei pidä juutalaisia kristittyinä.
Palestiinlaisten kansanmurhattujen määrä on kymmenkertaistunut.
Kokenut myötähäpeää naiivien suomalaisten takia jotka asettuvat palestiinalaisten puolelle.