Mitä olet tehnyt palestiinan vuoksi?
Minä en ole tehnyt mitään, koska niiden populaatio kannattaa Hamasia. Lisäksi niillä on kuolemanrangaistus homoille, en voi sietää tunteettomia ali-ihmisiä.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpokin sössöttää kahdesta valtiosta, mikä ihme on se toinen valtio. Stubb on ollut pihalla kuin lumiukko.
Se on Palestiina, valtio, jonka jo melkein 150 maata on tunnustanut. Eihän Suomen tunnustus tai sen puute vaikuta sen olemassaoloon mitenkään.
Omaapa oksaasi sahaat tukemalla sellaisen valtion perustamista jonka ideologiaan kuuluu sinunkin tappamisesi vääräuskoisena.
Ei kuulu. Lue muutakin kuin persustanilaisten tietotoimiston uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpokin sössöttää kahdesta valtiosta, mikä ihme on se toinen valtio. Stubb on ollut pihalla kuin lumiukko.
Se on Palestiina, valtio, jonka jo melkein 150 maata on tunnustanut. Eihän Suomen tunnustus tai sen puute vaikuta sen olemassaoloon mitenkään.
Ei sinänsä, mutta on aika tekopyhää vaatia rauhaa miehittäjän ja miehitetyn välille. Ruoka-apua ja rukouksia lapsille siksi aikaa kun odottelevat häätöä omasta maastaan😇
Israel ei ole miehittänyt. Se on vale jota toistellaan. Ja, miksi Gaza ei ole järjestänyt asioitaan niin ettei ole riippuvainen Israelin ruoka-avusta ja kaikesta. Olisi syytä ottaa Israelin koko Gaza miehitykseen, eihän tuosta mitään tule.
Hmm. Joskus olin aika neutraali näiden suhteen. Nyt olen kyllä sitä mieltä että juutalaiset saisivat lähteä uimavaellukselle vaikka amerikkaan...
MItään eivät ole oppineet siitä miten heitä on kohdeltu, yhtä pa*kasti kohtelevat toisia. Sama kansanmurha siinä on kyseessä, oli tekijä kuka vaan. Holokausti, osa II. Luulevat pääsevänsä ilman tuomiota tuosta, rotanhaju ja kumppanit...
En ole kummankaan puolella, en Israelin enkä Palestiinan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kommentoinut Israelin suorittamaa kansanmurhaa kriittisesti keskustelupalstoilla.
Kritisoitko myös palestiinalaisten perustuslakia johon sisältyy israelilaisten hävitys? Kannatat toista kansanmurhaa vaan et toista?
En tue pahoja ihmisiä joten en mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kommentoinut Israelin suorittamaa kansanmurhaa kriittisesti keskustelupalstoilla.
Eli et ole tehnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Joskus olin aika neutraali näiden suhteen. Nyt olen kyllä sitä mieltä että juutalaiset saisivat lähteä uimavaellukselle vaikka amerikkaan...
MItään eivät ole oppineet siitä miten heitä on kohdeltu, yhtä pa*kasti kohtelevat toisia. Sama kansanmurha siinä on kyseessä, oli tekijä kuka vaan. Holokausti, osa II. Luulevat pääsevänsä ilman tuomiota tuosta, rotanhaju ja kumppanit...
Velvoittaisit kansanmurhan kokeneen kansan vielä toiseen kansanmurhaansa-? Onpa julmaa ajattelua. Samat muslimit on mukana ,olemmissa. Ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisin mitään, hekin todennäköisesti vihaavat minua, kristittyä
Älä huoli, niin juutalaisetkin vihaavat.
Miten se muka ilmenee? Ei mitenkään. Juutalaiset saa vihata rauhassa vaikka tuskinpa vihaavat mitään. Paitsi terroristeja. Muslimit yrittää tuputtaa tuota juutalainen-kristitty-vihaa.
Ei se mitään "muslimien tuputtamaa" juttua ole vaan Israelin todellisuutta:
Esim. 2012 Latrunin trappistikirkon ovi sytytettiin tuleen ja seinään oli kirjoitettu "Jeesus oli apina"
Vuonna 2015 katolinen (church of multipication(?)) kirkko kärsi mittavia vahinkoja iskussa, jonka jäljiltä jätettiin hepreankielinen graffiti "väärät jumalat eliminoidaan"
Vuosina 2018-2023 on dokumentoitu 157 extrimistijuutalaisten hyökkäystä kristittyjen kimppuun.
https://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Israel#Relations_with_oth…
En mitään! kannattiko hyökätä Israeliin?
isotteli vahvemmalleen ja sai köniinsä. Mitä tästä voi oppia?
En mitään. Niin kuin en muidenkaan sotien suhteen mitä maailmassa käydään tällä hetkellä.
En mitään, mitä palestiina tehnyt hyvää suomelle.
Mulle ne teki suorastaan pahaa, kun olin Tukholmassa ja ne pisti liikenteen keskustassa seis ja jouduin kävelemään 3-4 km, joten mitään sympatiaa ei näille terroristeille ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinänsä, mutta on aika tekopyhää vaatia rauhaa miehittäjän ja miehitetyn välille. Ruoka-apua ja rukouksia lapsille siksi aikaa kun odottelevat häätöä omasta maastaan😇
Israel ei ole miehittänyt. Se on vale jota toistellaan. Ja, miksi Gaza ei ole järjestänyt asioitaan niin ettei ole riippuvainen Israelin ruoka-avusta ja kaikesta. Olisi syytä ottaa Israelin koko Gaza miehitykseen, eihän tuosta mitään tule.
Gaza oli Israelin miehityksen alla, mutta sen vetäydyttyä he jatkoivat sen saartoa. Gazalla ei ole todellisuudessa mahdollisuutta järjestää asioitaan kuntoon kun yhteydet ulkomaailmaan ovat miehittäjän käsissä. Lisäksi vallansiirtoa palestiinalaishallinnolle ei tapahtunut vaan Israel jätti jälkeensä kaaoksen vetäytyessään 2005.
Vierailija kirjoitti:
En mitään! kannattiko hyökätä Israeliin?
isotteli vahvemmalleen ja sai köniinsä. Mitä tästä voi oppia?
Tyhmä.
Suomalaiset ovat yhtä tyhmiä nykyän kuin amerikkalaiset, te pidätte juutalaisia kristittyinä ja samaan uskontoon kuuluvina, jota he eivät todellakaan ole.
Menkää kysymään juutalaisilta kuka Jeesus on.
Israelia eikä juutalaisia uskonnollisena yhteisönä ei vihaa eikä vainoa muut kuin muslimit. Maailmanlaajuisesti.
Rauha edellyttäisi uudelleen oppimista ja oikean tiedon ja asenteen omaksumista muslimeilta ja se olisi heidän uskontonsa vastaista.
Annetaan siis Israelin toimia parhaaksi katsomallaan tavalla, Israelin naapureitahan nuo ovat.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, mitä palestiina tehnyt hyvää suomelle.
Mulle ne teki suorastaan pahaa, kun olin Tukholmassa ja ne pisti liikenteen keskustassa seis ja jouduin kävelemään 3-4 km, joten mitään sympatiaa ei näille terroristeille ole.
On sinullakin ongelmat😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittomat siirtokunnat ovat miehittämistä.
Mielikuvitusmaa palestiina,terroristien oma kultti.Suomalainen hyysääjä on päästään vinksahtanut .