Muutin kerrostaloon ja olen nähnyt jo 4 naapuriani alastomana ikkunan edessä
Kommentit (12)
Aika monta, ennätys. Jotkut menevät jostain syystä ikkunaan vaatteitta suihkun jälkeen, kaikki valot päällä. En tiedä onko se normaalia. :D
Mä oon asunut kerrostalo(i)ssa 31 vuotta, enkä kertaakaan nähnyt ketään naapuria alasti missään.
Ihan normaalia nykyajan instagram/onlyfans-käytöstä.
Useimpia vastapäisen talon asukkaita en halua nähdä alasti. Niiden parasta ennen päiväys meni joskus 40-50 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Useimpia vastapäisen talon asukkaita en halua nähdä alasti. Niiden parasta ennen päiväys meni joskus 40-50 vuotta sitten.
Tikkurilassa.
Normaalia jos ikkunat joka seinällä, kaupoissa ja lattiassa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia jos ikkunat joka seinällä, kaupoissa ja lattiassa.
Kaupoissa, kone korjasi lattioissa
Ihanko kyttäät niitä naapureiden ikkunoita? Tuleeko joku ihan vasiten siihen muniaan heilutteleen?
Meinaan erään bussilla tehdyn työmatkan varrella yhden lähiön läpi ajettaessa yhden ikkunan ääressä tosiaan oli joka ainoa aamu joku äijä munasillaan... Ja se talo oli siis aivan niin lähellä tietä, että taisi olla vasiten itseään näyttelemässä.
Otsikosta ei täysin käynyt selville oletko sinä alasti vai ovatko naapurit?
Mää kerran kävin kylässä kerrostalossa asuvalla ja vastapäisen kerrostalon asukas juoksi taloa ympäri munasillaan.
Kytäät siis naapureitasi ihan urakalla.Tiedät jo 4 napurias. Oikein kylien kyttä ja taidat olla juoru mies tai akka?