Kuka muistaa -ketju!! Tänne kaikki ilmiöt&ihmiset joita et usko kenenkään enää muistavan :)
Kommentit (1194)
Niiden nimi oli LIMAT tai mahd. Jeesus-sandaalit... Ne olivat sellaista kuumuudessa lötköytyvää muovia, mulla oli melko kirkkaansiniset jotka sisko taisi tuoda Tukholmasta asti...
jonka toisessa päässä oli tiimalasi. Tosi hieno!
Lötkökengistä tuli mieleen se ihmeellinen limainen mato tai käärmelelu jota heiteltiin seinille, ja siitä jäi seinään mukavan tahmaiset jäljet ja äiti tykkäsi hyvää...
noita kortteja saa edelleenkin, kirjakaupoissa olen nähnyt sekä Prismoissa.
Muistaako kukaan SNORKKELEITA (kysyy lapsi vuosimallia -85)
sit ne pinkit my little pony suklaamunat ja jätski jossa oli se suussa poksahteleva kuorrute....
rymppy sukat...
Olin ihan koukussa donkey kongiin jonkin aikaa, muistan vieläkin ne kilahdukset, mitkä kuuluivat kun Mario hyppi pallojen yli. :)
Mä muistan myös ne tupakan näköiset purkat.
Lapsena sain jogurttia ½kg muovipurkeista. Oli Valion jogurtteja.
Radiossa soi Jonna Tervomaan Minttu sekä Ville. Sitten oli tosiaan se Dingo-mania.
jonka kaukosäätimestä meni johto siihen nauhuriin.. Meillä oli aikoinaan tietokoneet Vic 20 ja Commodore 64.
Vierailija:
jonka kaukosäätimestä meni johto siihen nauhuriin.. .
mulla oli vihreät piilarit, vihreää kajalia ja VIHREÄÄ RIPSIVÄRIÄ!!
Appelsiinilipsi, missä oli oranssi paksu appelsiinikuori! Salmiakkisuklaa, jonka nimi oli Plopp.
Vanha kunnon Hubbabubba, koko pakkaus (viisi jättipalaa) piti tunkea kerralla suuhun.
Ja ala-asteella oli villitys ne kaalimaankakarat. (on nytkinmyynnissä.)
Ne haaremihousut oli kamalat, miten olenkin voinut pitää!!!!!
kaikilla pojilla oli sen juliste seinällä!
Pehmo-koiria, jotka myytiin koirankopin näköisissä pahvillatikoissa. Omani ostin Citymarketista.
Tukkaan kiinnitettävät rusetitjotka oli liimattu solkiin kiinni. Usein neon-värisiä (80-luvulla)
tupakkapurkkaa oli vielä 80-luvun loppupuolellakin.
Muistaako kukaan kun joskus 90-luvun puolivälillä tuli joku hiphop-trendi ja kaikki tanssi sellasta ihme hyppelytanssia? Sillä oli joku nimikin mutten muista sitä.
oli tiina titityy ja sulo selväpyy....
Tv-sarja Triffidien kapina, lihansyöjäkasveja tms. Oon vm 69, enkä ole kovin " häävinen" ollut kun tuota on tv:ssä näytetty. Eli varmaan joskus 70-luvulla.
Täytyypäs oikein kuuklettaa kun nyt tuli mieleen.
norjalaista sarjaa, jossa oli talo jossa oli kamalasti nukkeja.....
Pelle Hermannin kepakkokin oli pelottava.
kysymys-vastaus -kortit oli tosi hauskoja joskus 10-vuotiaana