Mietin onko kaupan työtekiä liinnostunut kun tervehti?
Eli ei ollut kyse kassa työntekijästä vaan hylly työntekijästä. Nuori nainen 30v tervihti iloisesti joten mitä mieltä? Toki tervehdin häntä taksisin koska olen ystävällinen...
Kommentit (52)
Voi ollakin, jos vilautat rahojasi. Aina kannattaa kokeilla kuka lähtee matkaan. Moni on merkkilaukkujen ja muun kivan tarpeessa.
Ei ole, minä olen vanha nainen ja yhtä iloisesti se nuori tyttö minua tervehtii.Se kuuluu nykyään niiden työnkuvaan, eikä meinaa yhtään mitään. Jos kassa toivottaa hyvää päivänjatkoa niin se ei tarkoita että hän haluaisi jatkaa päivää sinun kanssasi.
Olen myös lähes varma, että lähikaupan viehättävä nuori kassa on kiinnostunut minusta. Toivottaa aina hyvää päivänjatkoa. Olen toki jo viiskymppinen mies, mutta farmareissa, tennareissa ja tyköistuvassa paidassa hän varmastikin pitää minua paljon nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Niitä kehotetaan tervehtimään. Vähentää myymälävarkauksia.
Tai ehkä ovat lesboja.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kuusi kirjoitusvirhettä.
No voi kauhistus sentään. Isosormisella voi osua viereiseen kirjaimeen.
Haluaa selvästi ap:ta, miksi olisi muuten ystävällinen? Aivan, himoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kun ei voi tietää. Joskus se 50v setä voi kiinnostaa enemmän kuin se omanikäinen. Mulle käynyt näin.
Vierailija kirjoitti:
No näinhän se ehkä varmaan on. Minulla on huono itse tunto ja kuvittelne että kaikki on lopulta vain harhaa...
ap
Antesi kirjoistus virheet olen juonut vähän kun murehdin ttätä...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kauhistus sentään. Isosormisella voi osua viereiseen kirjaimeen.
Tekstin voi lukea ennen lähettämistä.
Oli myös yhdyssanavirheitä.
Ei ole, nuoremmista tervehtii kaikki ja vanhemmistakin suurin osa... ja minä olen sentään setämies pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ku apina 🤪
Ei ole, incelli.