Mietin onko kaupan työtekiä liinnostunut kun tervehti?
Eli ei ollut kyse kassa työntekijästä vaan hylly työntekijästä. Nuori nainen 30v tervihti iloisesti joten mitä mieltä? Toki tervehdin häntä taksisin koska olen ystävällinen...
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa selvästi ap:ta, miksi olisi muuten ystävällinen? Aivan, himoa se on.
No näinhän se ehkä varmaan on. Minulla on huono itse tunto ja kuvittelne että kaikki on lopulta vain harhaa...
ap
itsetunto
kuvittelen
Eikö ap:lle miehet hymyile? Millaisia ilmeitä miehiltä saa?
Vierailija kirjoitti:
Olen myös lähes varma, että lähikaupan viehättävä nuori kassa on kiinnostunut minusta. Toivottaa aina hyvää päivänjatkoa. Olen toki jo viiskymppinen mies, mutta farmareissa, tennareissa ja tyköistuvassa paidassa hän varmastikin pitää minua paljon nuorempana.
Nykypäivän tytöille nuorekkuus on negaa. He hakevat menestystä. Entisaikojen arvot on unohdettu.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassa tytöt hakee rikasta elättäjää. Ihan luonnollista.
kassatytöt
Vierailija kirjoitti:
Ei. Niitä kehotetaan tervehtimään. Vähentää myymälävarkauksia.
Meidät PAKOTETAAN tervehtimään. Teitäkin jotka selvästi haluatte vain olla rauhassa. Ja juu. kyllä me myyjät tunnistamme teidät jotka haluaisitte olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kuusi kirjoitusvirhettä.
9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kauhistus sentään. Isosormisella voi osua viereiseen kirjaimeen.
Tekstin voi lukea ennen lähettämistä.
Oli myös yhdyssanavirheitä.
Mene sinne p a k o l a i s t e n huvila -ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstin voi lukea ennen lähettämistä.
Oli myös yhdyssanavirheitä.
Sulla on virhe jossain muualla käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät PAKOTETAAN tervehtimään. Teitäkin jotka selvästi haluatte vain olla rauhassa. Ja juu. kyllä me myyjät tunnistamme teidät jotka haluaisitte olla rauhassa.
Ettekä tunnista. Minä haluan asioida rauhassa, mutta silti ruinaatte sitä huomiota joka kerta!
Oli ko kassa tyätekijä myös vamainen?
>Yritän kirjoittal paremmin. Anteeksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole este etteikö voi tarkistaa omat kirjoitukset ja korjata ainakin pahimmat virheet. Mutta kun on niin kiire saada oma kirjoitus internettiin...
Vierailija kirjoitti:
Oli ko kassa tyätekijä myös vamainen?
Tiedän muuten yhden kaupantyöntekijän, jolla todennäköisesti on jokinlainen vamma, mutta vartalo aivan uskomaton.
- Vierestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekä tunnista. Minä haluan asioida rauhassa, mutta silti ruinaatte sitä huomiota joka kerta!
Laita palautetta firman johdolle että haluat olla rauhassa ja kysyt kyllä jos haluat apua.
T. Myyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa selvästi ap:ta, miksi olisi muuten ystävällinen? Aivan, himoa se on.
No näinhän se ehkä varmaan on. Minulla on huono itse tunto ja kuvittelne että kaikki on lopulta vain harhaa...
ap
Ei ole harhaa. Himoitsee sinua yli kaiken jos kerran tervehtii ystävällisesti. Varaudu siihen, että kyyti voi olla eläimellistä.
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelussa hyviin käytöstapoihin kuuluu tervehtiä😅
Ei ollut kiinnostunut. Älä juo enempää ja vaivaa päätäsi asialla.
Respa + baari- ja ravintolatyöt ovat kuuluisia hyvistä asiakaspalvelutaidoistaan. Asiakkaasta pidetään oikein hyvää huolta jo makuuhuoneen puolella.
Kassaneiti sanoi mulle että pääsee vartin päästä töistä, olin mahdollisimman neutraali koska olen varattu.
Asiakaspalvelussa hyviin käytöstapoihin kuuluu tervehtiä😅
Ei ollut kiinnostunut. Älä juo enempää ja vaivaa päätäsi asialla.