Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nelikymppinen nainen haaveilee vielä parisuhteesta?

Vierailija
11.09.2025 |

Varsinkin jos on lapsia.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma? Oon "jo" 33, enkä oo ollut vielä parisuhteessa :D Oikeat asiat tapahtuu oikeaan aikaan joten turha stressata. Sinkkuus on parasta ikinä ja jos joku saa mut toisiin aatoksiin niin sitten oon tottakai valmis kokeilemaan parisuhdetta jos se tekee elämästäni siinä kohtaa parempaa :) N33

Kuka kokeilisi kanssasi parisuhdetta? 33v. ja  kokematon

Ei oo kukaan deitti vielä sen takia karkuun lähtenyt. Tapailenkin vain fiksuja tyyppejä. N33

Vierailija
62/68 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syvällä olis kaipuu jakaa elämää jonkun kanssa, joka olisi kumppanini. Todellisuus ja elämä ovat vain opettaneet, että turpaan tulee ja mies olettaa olevansa hoivattava lapsi, joten oikeasti ei enää parisuhdetta, kun lapsetkin on jo kasvatettu maailmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei haaveilisi?

Vierailija
64/68 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Elämää on vielä jäljellä. Mä aloin parisuhteeseen kun olin 51v.

Mitä sä miehellä? Etkö pääse haukkumaan niitä muualla?

Vierailija
65/68 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi viiskymppinen mies haaveilee parisuhteesta?

Lähde tälle

Vierailija
66/68 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä on hauskempaa ja eläminen halvempaa, kun jaetaan kulut.

Kyllä mulla alkoi jäädä rahaa paljon enemmän säästöön, kun meni ex-nainen luiskaan.

Se on ihme mikä määrä krääsää jää ostamatta kun ei ole naista tyhjentämässä tiliä

Vierailija
67/68 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma? Oon "jo" 33, enkä oo ollut vielä parisuhteessa :D Oikeat asiat tapahtuu oikeaan aikaan joten turha stressata. Sinkkuus on parasta ikinä ja jos joku saa mut toisiin aatoksiin niin sitten oon tottakai valmis kokeilemaan parisuhdetta jos se tekee elämästäni siinä kohtaa parempaa :) N33

Ei oo kukaan deitti vielä sen takia karkuun lähtenyt. Tapailenkin vain fiksuja tyyppejä. N33

Niin, ne on tarpeeksi fiksuja, että ymmärtää käydä vain panemassa ja sit häipyä.

Vierailija
68/68 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne on tarpeeksi fiksuja, että ymmärtää käydä vain panemassa ja sit häipyä.

Näinpä juuri :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan