Miksi niin moni nelikymppinen nainen haaveilee vielä parisuhteesta?
Kommentit (68)
Kyllä syvällä olis kaipuu jakaa elämää jonkun kanssa, joka olisi kumppanini. Todellisuus ja elämä ovat vain opettaneet, että turpaan tulee ja mies olettaa olevansa hoivattava lapsi, joten oikeasti ei enää parisuhdetta, kun lapsetkin on jo kasvatettu maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Elämää on vielä jäljellä. Mä aloin parisuhteeseen kun olin 51v.
Mitä sä miehellä? Etkö pääse haukkumaan niitä muualla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi viiskymppinen mies haaveilee parisuhteesta?
Lähde tälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä on hauskempaa ja eläminen halvempaa, kun jaetaan kulut.
Kyllä mulla alkoi jäädä rahaa paljon enemmän säästöön, kun meni ex-nainen luiskaan.
Se on ihme mikä määrä krääsää jää ostamatta kun ei ole naista tyhjentämässä tiliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Oon "jo" 33, enkä oo ollut vielä parisuhteessa :D Oikeat asiat tapahtuu oikeaan aikaan joten turha stressata. Sinkkuus on parasta ikinä ja jos joku saa mut toisiin aatoksiin niin sitten oon tottakai valmis kokeilemaan parisuhdetta jos se tekee elämästäni siinä kohtaa parempaa :) N33
Kuka kokeilisi kanssasi parisuhdetta? 33v. ja kokematon
Ei oo kukaan deitti vielä sen takia karkuun lähtenyt. Tapailenkin vain fiksuja tyyppejä. N33
Niin, ne on tarpeeksi fiksuja, että ymmärtää käydä vain panemassa ja sit häipyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Oon "jo" 33, enkä oo ollut vielä parisuhteessa :D Oikeat asiat tapahtuu oikeaan aikaan joten turha stressata. Sinkkuus on parasta ikinä ja jos joku saa mut toisiin aatoksiin niin sitten oon tottakai valmis kokeilemaan parisuhdetta jos se tekee elämästäni siinä kohtaa parempaa :) N33
Kuka kokeilisi kanssasi parisuhdetta? 33v. ja kokematon
Ei oo kukaan deitti vielä sen takia karkuun lähtenyt. Tapailenkin vain fiksuja tyyppejä. N33
Niin, ne on tarpeeksi fiksuja, että ymmärtää käydä vain panemassa ja sit häipyä.
Näinpä juuri :D