Miksi niin moni nelikymppinen nainen haaveilee vielä parisuhteesta?
Kommentit (62)
Nythän on hyvä hetki ruveta elelemään parisuhteessa, kun lapset ovat muutaneet omilleen. Saa rauhassa panna menemään.
N45
Hyi! No en todellakaan haaveile. 19 vuoden avioliitto päättyi pettämiseen ja mies jätti myös samantien tämän toisen naisen takia.
En enää ikinä halua miestä. Ja olen nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä on hauskempaa ja eläminen halvempaa, kun jaetaan kulut.
Niin, vain naisen kulut jaetaan
Rakastan matkustelua ja se on paljon mukavampaa hyvässä (mies)seurassa kuin yksin. Lapset ovat jo aikuisia, joten eivät minua suuremmin tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, ettet osaa pitää puoliasi, vaan suostut tuollaiseen. Meillä jaetaan ihan kaikki kulut.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä incelli haaveilet?
Jep, tuolla kitisijällä ei koskaan ole ollut parisuhdetta ja nyt ottaa taas päähän, kun ne eronneet äiditkään eivät huoli, vaikka on koko ikänsä haukkunut yh:ita vaikka miksi.
Newsflash: aika moni eronnut nelikymppinen nainen on ihan kivassa tilanteessa, varallisuutta on kertynyt, lapset alkavat olla kivassa iässä, ura hyvässä vaiheessa. Ulisija puolestaan ulisee edelleen siellä hikisessä vuokrayksiössään, miten ei tavallinen mies kelpaa.
katkeraa ulinaa incel-feministiltä :DD
tuli hyvä mieli sun pahasta olosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taisi osua arkaan paikkaan :DD
alkon suurin asiakasryhmä on yksinäiset kaupunkilaisnaiset, ja myydyimmät tuotteet punkku ja valkkari
Alkon suurin asiakasryhmä on parisuhteissa/naimisissa olevat/yhnaiset sekä spurgut persvakoduunarit mukaanlukien eli traumatisoituneet ja masentuneet, elämänhalunsa ja suuntansa menettäneet ihmisrauniot. Sillä Alko tienaa,johdolla on lokoisat oltavat,oli lastensuojelun johtotehtävissä mukana tai ei. Mistäköhän mahtaisi johtua tämä asiakaskunnan surullisuus ja päihdeongelma, oletko miettinyt? Yhteiskuntajärjestelmämme lisäksi juuri miehet saavat naiset onnettomiksi ja traumatisoituneiksi. Idioo tteja, sov inisteja, laiskoja, moraalittomia, pettäviä, jättäviä ja tunnekylmiä epäempaatisia väkivaltaisia huorintekijä rikollisia on Suomi täynnä. Persvakoduunarit taas surevat kun eivät saaneetkaan sitä kaunista tyttöä; housut roikkuivat liian alhaalla ja viuna maistui liikaa-ex-vaimo oli vain oman nyrkin jatke niin hyvässä kuin pahassa. Elämä on valintoja,bro.
No miksei, toiset tykkää yhdessä olosta ja tekemisestä. Sitten on niitä individualisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, ettet osaa pitää puoliasi, vaan suostut tuollaiseen. Meillä jaetaan ihan kaikki kulut.
t. eri
fasistin puhetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taisi osua arkaan paikkaan :DD
alkon suurin asiakasryhmä on yksinäiset kaupunkilaisnaiset, ja myydyimmät tuotteet punkku ja valkkari
Alkon suurin asiakasryhmä on parisuhteissa/naimisissa olevat/yhnaiset sekä spurgut persvakoduunarit mukaanlukien eli traumatisoituneet ja masentuneet, elämänhalunsa ja suuntansa menettäneet ihmisrauniot. Sillä Alko tienaa,johdolla on lokoisat oltavat,oli lastensuojelun johtotehtävissä mukana tai ei. Mistäköhän mahtaisi johtua tämä asiakaskunnan surullisuus ja päihdeongelma, oletko miettinyt? Yhteiskuntajärjestelmämme lisäksi juuri miehet saavat naiset onnettomiksi ja traumatisoituneiksi. Idioo tteja, sov inisteja, laiskoja, moraalittomia, pettäviä, jättäviä ja tunnekylmiä epäempaatisia väkivaltaisia huorintekijä rikollisia on Suomi
sä voit itse todeta ne tilastoista, jos tiedät mitä ne on
Outo kysymys. Yleensä ihmiset haaveilevat parisuhteesta, koska haluavat olla parisuhteessa. Ei tämä asia muutu, kun täyttää 40
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla alkoi jäädä rahaa paljon enemmän säästöön, kun meni ex-nainen luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan matkustelua ja se on paljon mukavampaa hyvässä (mies)seurassa kuin yksin. Lapset ovat jo aikuisia, joten eivät minua suuremmin tarvitse.
äänestät varmaan vihreitä
Ja Porvoosta päivää ilmeisesti? Mä kelpuuttaisin oman ikäisen naisen mainiosti mut olen huomannut että heitä ei vastaavasti kiinnosta seurustelu tai mikään muukaan toiminta pätkääkään joten katselen nuorempia
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äänestät varmaan vihreitä
Mitä sitten jos äänestänkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla alkoi jäädä rahaa paljon enemmän säästöön, kun meni ex-nainen luiskaan.
mulla ei, koska käräjillä saa kusetettua elarit aika helposti isommaksi, tai oikeastaan jopa ilman käräjiä, koska josnei suostu, niin pelkät käräjäkulut oon 10 000 €, että sellainen tasa-arvo
Vierailija kirjoitti:
Ja Porvoosta päivää ilmeisesti? Mä kelpuuttaisin oman ikäisen naisen mainiosti mut olen huomannut että heitä ei vastaavasti kiinnosta seurustelu tai mikään muukaan toiminta pätkääkään joten katselen nuorempia
M41
Nimenomaan KATSELET. Muuhun sinua ei huolita.
Koska nelikymppisellä on todennäköisesti vähintään toiset 40v elämää jäljellä. Jos tykkää olla parisuhteessa, mukavampi elellä se pätkä yhdessä kuin yksin.