Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pienen lapsen ottaisit yöhoitoon?

Vierailija
09.04.2007 |

Meille tarjottiin 9kk vanhaa yökylään, mutta en halunnut ottaa. Meillä itsellä 3v ja 6kk ikäiset lapset ja 6kk vanha nukkuu yöt todella huonosti ja en enää tähän sotkuun halua yhtään lisää vauvoja, en edes yhdeksi yöksi. Lapsen vanhemmat ovat jo sopineet laivareissun itselleen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi oli kyllä silloin jo 1,5 vuotias.

Vierailija
22/23 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omat oli ihan vauvoja, en olisi jaksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsen omassa kodissa olen ollut hoitamassa 2vrk ikäistä yön yli. Ja ihan juhlinnan takia.

Siskoni synnytti neljännen lapsensa torstaina, pääsi sairaalasta perjantaina. Sisko pyysi minua viikonlopuksi heille auttamaan siivoamisessa ja ruuan laitossa ym. kun ei ollut ehtinyt valmistautua juuri mitenkään kun lapsi syntyi kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Tietysti menin siskoani auttamaan. Siinä launtaipäivän siivosin, laitoin ruokaa ja vahdin isompia lapsia siskoni lepäillessä vauvan kanssa. Kun siskon mies illansuussa tuli töistä kotiin, päättivät he yhteistuumin lähteä juhlimaan vauvan syntymää. Minulle, juuri 18 vuotta täyttäneelle, jäi sitten vastuulle 4 alle kouluikäistä lasta, joista yksi oli vastasyntynyt.

Ja ei, tämä ei ole provo, vaikka siltä helposti vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi