Rasittaa, kun miehellä menee rikki kaikki
Ei tahallaan toki. Mutta jostain syystä hänellä hajoaa tavarat ja astiat ja muut. Kolahtaa jonnekin koko ajan, ja halkeaa joku siru tai naarmuuntuu pilalle. Elektroniikasta painuu napit sisään ja vastaavaa. Ärsyttää. Onko niin häslä sitten, en tiedä, mutta rasittaa kun kaikki astiat ja laitteet ja muut menee koko ajan rikki. Help?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kömpelö tai sitten hänellä on jokin sairaus, joka aiheuttaa esim. vapinaa tai vastaavaa. Ainut järkevä ratkaisu on muoviset astiat ja käyttökielto leivänpaahtimen ja muiden keittiökoneidrn kanssa.
Voiko aikuiselle ihmiselle laittaa käyttökiellon keittiökoneisiin ja astioihin hänen omassa kodissa?
No ei mun mielestä voi. Itse rikon kaikenlaisia kodinkoneita. Kerran pudotin mikroaaltouunin lattialle. Sitten mennään kiltisti kauppaan ja ostetaan uusi.
Vierailija kirjoitti:
Oma kumppanini on kova rikkomaan ja hukkaamaan asioita. Ei tämä mitenkään minua ärsytä, mutta välillä se on aivan käsittämätöntä miten ihan pienikin homma voi päättyä jonkun rikkoutumiseen. Kerran tiskaamisen jälkeen sai tiputettua kuivauskaapin koko alimmaisen hyllyn ja tasan yksi lautanen taisi säilyä ehjänä.
Isänsä on aivan samanlainen sählääjä. Välillä kun alkavat yhdessä tekemään jotain se on kun sivusta katsoisi autokolaria, mitään et voi tehdä ja tiedät, että kohta rytisee.
Ensi kerralla kun alkavat tehdä jotain yhdessä, varaudu kuvaamaan kaikki.
On varmaan mainittu, mutta minkä ikäinen miehesi on. Ja vastaus muutamalle kirjoittajalle. Ei kai sitä asiaa ole tarkoituskaan täällä ratkaista, vaan keskustella asiasta. Tämähän on keskustelupalsta.
Tälläsiä rähmäkäpälöitä on, rikkovat kaiken mihin koskevat, pskaks vaan kaikki monesti tuntuu kuitenkin osalla olevan ihan tahallista.
Saman huomasin, toinen tumpelo vaimonsa riesana.