UHANA ja toimitusajat
Onko muilla ollut ongelmia Uhanan tuotteiden toimitusaikojen ja asiakaspalvelun kanssa?
Tuotteen toimitusaika oli 2 viikkoa. Nyt on mennyt kuukausi. Asiakaspalvelusta ei ole vastattu. Viimeksi tilasin ennakkotilauksella. Meni 3 kuukautta ennenkuin sain tuotteen. Se oli unohdettu lähettää muiden ennakkotilattujen kanssa. Tai näin asiakaspalvelussa silloin sanottiin. Luulin, että oli yksittäinen moka. Nyt vaikuttaa, että on heidän tapa.
Kommentit (9)
Sama kokemus rnnakkotilauksen kanssa. Kaikkien syiden jälkeen peruutin tilauksen. Onneksi raha palautui ongelmitta
Sama kokemus myös minulla. Palautin tuotteen ja rahat meinasivat jäädä saamatta. Ensimmäiseen sähköpostiin vastattiin mutta tuon jälkeen ei enää. Sain omat rahani onneksi lopulta takaisin. Ovat ilmeisesti myös piilottaneet Googlen arvostelut ja Facebookin arvostelut koska siellä oli myös useita samoja kokemuksia mutta enää niitäkään ei löydt. Aikanaan paljon sieltä tilannut, nykyään ei enää uskalla. Harmi juttu.
Olen tilannut ja maksanut ennakkotilattavan T-paidan 8.3. enkä vieläkään 12.7. ole tuotetta saanut. Tänä aikana olen saanut 3 sähköpostia koskien asiaa. Ilmeisesti teetetään kaukana Suomesta, kun kaksi viikkoa kestää painotalolta toimitus Uhanalle. Tosin tuo kaksi viikkoa on nyt venähtänyt neljäksi....
Mietityttää nuo kovasti hyvät kokemukset. Onlohan ihan huijausfirma???
Tilasin syksyllä-25 Uhanan verkkokaupasta puseron, joka tuli muistaakseni parissa viikossa. Pusero oli/on todella kaunis, laadukas ja itselleni sopiva, joten tarvetta palautukseen ei ollut.
Keväällä-26 tilasin toisen puseron, jonka jouduin palauttamaan. Pusero oli muuten kiva, mutta mitoitus ei ollut paras mahdollinen. Palautusprosessi oli lievästi sanottuna hankala ja rahojen palautuksesta jouduin olemaan useamman kerran yhteydessä asiakaspalveluun. Olin maksanut ostoksen onneksi luottokortilla, ja lopulta uhkasin tekeväni luottoyhtiölle reklamaation, ellei rahoja palauteta. Rahat tuli siitä parin päivän päästä.
Kannattaa siis aina maksaa vähänkin kalliimmat verkko-ostokset luottokortilla (jos sellainen on), jos ei ole täysin varma että firma hoitaa verkkokauppaansa asiallisesti. Luottofirmalta rahat saa viimeistään takaisin.
Uhanasta en tilaa enää mitään. Mielellään sitä tukisi suomalaisia vaateyrityksiä, mutta kerta palvelu on tätä tasoa, niin käytän rahani muualla.
peruin kesällä tehdyn tilauksen, koska toimitus kesti. heillä ei ilmeisesti edes ollut tuotetta lähettää. vielä peruuttamisen jälkeen tuli viestejä, että toimituksessa hankaluuksia. minun mielestäni olisi hyvä, että verkkokaupasta ei voisi tilata tuotteita, joita heillä ei ole suomen varastossa postittamista varten.
Voiko sieltä ostaa uhanalaisia eläimiä?
Kannattaisiko laittaa instaan viestiä?
Hei,
Minulla on ongelmia palautuksen kanssa. En ole saanut rahoja takaisin. Taitaa vedellä viimeisiään tämä firma.