elämän ohje naisille
kannattaa mennä pyytämään kahville sitä nurkassa punastelevaa ujoa miestä joka sinua salaa pälyilee. Voi olla elämäsi mies joka menee hukkaan kun himoat vaan niitä kalsarikirurgeja..
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua ristikseen ihmisiä pelkäävää ressukkaa, vaan sosiaalisen aikuisen miehen?
Et tulisi sellaisen kanssa toimeen.
Olen menossa sellaisen kanssa naimisiin.
Miksi ketään kiinnostaa muita ihmisiä alistava, ylimielinen kpää, joka tekee typeriä yleistyksiä ja koko ajan ruikuttaa vauvalla?
Jos keksit noihin vastauksen, niin haluaisin todellakin sen kuulla. Kuulostat nimittäin harvinaisen inhottavalta ihmiseltä.
Siis millä perusteella? Sillä että en itse huolisi ihmispelkoista miestä, eikä moni muukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua ristikseen ihmisiä pelkäävää ressukkaa, vaan sosiaalisen aikuisen miehen?
Nainen on silloin tietenkin luonnollisesti julma, empatiakyvytön, nirso jne.
Se nainen voi koulia siitä ressukasta rohkean ja itsevarman.
Minä tein noin nuorena aikuisena. Nappasin sen hiljaisen, kädet täristen puhuvan, susiruman ja ujon naapurinpojan. Vuoden päästä hän ilmoitti lähtevänsä harrastamaan yhdenillanjuttuja, ne kun olivat itsevarmuuden puutteen takia häneltä jääneet väliin aikanaan. Kuulemma minun kanssani seurustelu sai hänet tajuamaan että hänellähän riittää rahkeet vaikka mihin.
Parin kuukauden päästä oli ovella koputtelemassa kukkapuskan kanssa (en edes liioittele) ja vinkumassa
Minulla oli nuorena vähän samanlainen kokemus. Opiskelijapiireissä tavattiin, useampi vuosi ehdittiin olla yhdessä ennen kuin hän jäi pettämisestä kiinni. Jos olisi tullut takaisin muutaman kuukauden sisällä, olisin vielä ottanut. Mutta aikaa meni pari vuotta ja oli sinä aikana ehtinyt sössiä itsensä ulosottoon.
Ap vois laittaa ilmiotuksen lehteen:
"Aikamiespoika 32 v etsii adoptioäitiä."
Ap: ei kannata mennä, koska se säikähtää ja kastelee housunsa. Kaataa kahvit päälleen, ei osaa valita mieluista pullaa vitriinistä ja pakenee käsiään heilutellen ja kirkuen paikalta.
Ja vi tut. Ap se taas on pillun puutteessa eikä sen tilanne siinä suhteessa muutu ennenkuin sillä on 2 metriä multaa naamalla.
Ap: mene sinä pyytämään treffeille sitä nurkassa kyyristelevää finninaamaista miestä. Ties mikä seksipeto siitä sukeutuu kun vain annat sille tilaisuuden ja rasvaat ahterisi. Nautitte kumpikin ja löydätte itsenne. Turhaan sä miestä esität kun et sellainen millään mittapuulla ole. Nykyään on ihan ok olla homo, myönnä se vain itsellesi.
Mutta mies luulee että joku haluaa
passiivisen lahnamiehen?
Nouseeko. Jänskättää. Ei nouse. Hävettää. Puhuuko. Ei puhu eikä keskustele. Suuteleeko suulle. Pussaileeko edes suulle, otsalle vai ei minnekään. Ei suutele eikä edes pussaile minnekään.
Emmä viitti ku menee hukkaan energia, minkä voi käyttää johonki järkevämpäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nurkassa punasteleva ujo nainen joka pälyili. Enpä kelvannut kellekään. Miksi ne miehet ei tulleet juttelemaan mulle? Himosivat vaan niitä bimboblondeja ja täynnä meikkiä olevia.
Koska mies ei halua passiivista naista josta tulee lahnavibat.
Mutta naisen pitäisi haluta passiivinen mies, jota vetää perässään loppuelämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein noin nuorena aikuisena. Nappasin sen hiljaisen, kädet täristen puhuvan, susiruman ja ujon naapurinpojan. Vuoden päästä hän ilmoitti lähtevänsä harrastamaan yhdenillanjuttuja, ne kun olivat itsevarmuuden puutteen takia häneltä jääneet väliin aikanaan. Kuulemma minun kanssani seurustelu sai hänet tajuamaan että hänellähän riittää rahkeet vaikka mihin.
Parin kuukauden päästä oli ovella koputtelemassa k
Tämä. Mä otin myös sen nörttipojan, koska tykkäsin hänestä ja hänen piti olla uskollista isämatskua eikä yhtään "jännä". No katin kontit, muutaman vuoden päästä oli kerännyt itsevarmuutta ja lähti salasuhteeseen ensimmäisen hänestä kiinnostuneen toisen naisen kanssa. Valehtelikin silmät päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P
I feel you sis.
Sun nörtin sentään joku huoli. Minun ei. Henkselit paukkuen lähti, ja palasi korvat luimussa kun ei kelvannut kellekään. Se oli nöyryyttävää, miksi hän kelpasi minulle?
172 tää nainen oli ihan tunnettu siitä, että tykkäs pyörittää varattuja miehiä. En siis tiedä, olisko heistä koskaan mitään paria tullut.
Vierailija kirjoitti:
172 tää nainen oli ihan tunnettu siitä, että tykkäs pyörittää varattuja miehiä. En siis tiedä, olisko heistä koskaan mitään paria tullut.
Oli myös rahan puutteessa ja yritti saada miehistä maksumiehiä omille jutuilleen.
Ap kannattaa nyt ihan ensimmäiseksi opetella kirjoittamaan.
Ja kyllä miehetkin voivat lähestyä naisia. Jos ei uskalla, niin pysyköön sinkkuna.
Jos salaa pälyilee, nii vaikeaa se on havaita 😅 Mun nykyinen mies katsoi rohkeasti silmiiin ja jutteli 😊
Vierailija kirjoitti:
No siis sitä vaan että suomalaiset naiset on pinnallisia ja rohkaistuvat tosi toimiin vaan jos kyseessä on kalsarimalli statusmies tai jännä mies. Muuten tavis mies saa tehdä kaiken vaan ite tai jää yksin nurkkaan.
Miehet ovat täsmälleen samanlaisia. Eivät he mene harmaita hiirulaisia vokottelemaan.
Pyh. Jos olet niin sosiaalisesti rajoittunut että pitää luimistella ja pälyillä niin et selkeästi ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen. Kyllä täytyy aikuisen ihmisen rohkaistua sen verran että uskaltaa treffeille itse pyytää jos sellaista toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Ap: ei kannata mennä, koska se säikähtää ja kastelee housunsa. Kaataa kahvit päälleen, ei osaa valita mieluista pullaa vitriinistä ja pakenee käsiään heilutellen ja kirkuen paikalta.
Kuulostaa naiselta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset triggeröityvät niin paljon tästä neuvosta. Alapeukkuja satelee.
Koska ovat saamattomia lahnoja, jotka eivät kestä pienintäkään vastoinkäymistä tai kritiikkiä.
Siis täh. Nurkassa nököttävä mies vinkuu kun naiset eivät tule juttelemaan ja sitten naiset ovat niitä saamattomia.... 😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻