elämän ohje naisille
kannattaa mennä pyytämään kahville sitä nurkassa punastelevaa ujoa miestä joka sinua salaa pälyilee. Voi olla elämäsi mies joka menee hukkaan kun himoat vaan niitä kalsarikirurgeja..
Kommentit (268)
Sulle myös ohje.
Opettele kirjoittamaan.
Joo minä en mitään pälyilevää luuseria kyllä lähesty. Yleensä haisevat, ja ovat muutenkin epämiellyttäviä. Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Joo minä en mitään pälyilevää luuseria kyllä lähesty. Yleensä haisevat, ja ovat muutenkin epämiellyttäviä. Ei kiitos!
Kauniita sanoja ujoista miehistä😢😫
MIksi et mene terapiaan ja voita noita pelkojasi ihmisiä kohtaan? Ei kukaan voi olla sulle terapeutti, ei mies eikä nainen. Et saa vaatia sellaista. Olet hyvin itsekeskeinen ihminen, mutta et vain halua nähdä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun tyyppiä semmoinen punastelija.
Mutta sitten kuitenkin itket elämäsi pahinta virhettä, kun otit sen jänniksen.
Ei mua haittaisi ujo mies, mutta valitettavasti seurustelen jo.
Vierailija kirjoitti:
miksi? miehen kuuluu tehdä aloite, vain niin tietää että mies todella haluaa sinut
Jos se on pelimies joka on vaan seksin perässä. Ne tekee aloitteita kaikille. Kun taas ujo ja arka mies voi tosissaan haluta naisen mutta ei uskalla tehdä aloitetta. Siinä voi menettää helmen jos se nainen ei tee aloitetta. 😩
miksi? miehen kuuluu tehdä aloite, vain niin tietää että mies todella haluaa sinut