elämän ohje naisille
kannattaa mennä pyytämään kahville sitä nurkassa punastelevaa ujoa miestä joka sinua salaa pälyilee. Voi olla elämäsi mies joka menee hukkaan kun himoat vaan niitä kalsarikirurgeja..
Kommentit (201)
En tod pyydä kahville oudokkia, joka on nurkassa kyykyssä, helvetin hullu.
Eikä pyydä kukaan muukaan. Sille soitetaan 112 viemään se tarkkailuun suljetulle
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee kun kunnollisena, kilttinä ja ujona introvertti-miehenä ei odota suomalaisilta naisilta mitään.. tässä maassa on maailman gamerfobisimmat ja läskivihamielisimmät naiset. Videopelaava herkuttelijamies ei naisille kelpaa... vaativat muutenkin kohtuuttomuuksia, mm. työpaikkaa, kavereita, omaa autoa ja sosiaalista elämää..
"Videopelaava herkuttelijamies" 😂
Ei naisilla ole velvollisuutta i d i o o tt e j a kohtaan.
Isälläsi on, koska olet huono kopio hänestä.
MT-lymyäjä, puhuisko se jotai vai äitiä vailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin. Mulla ensimmäinen aviomies oli ujo ja sosiaalisesti ongelmainen. No eipä sellaisen kanssa parisuhdekaan toimi, kun ei toinen osaa kommunikoida ja seurassa sai hävetä sitä tuhinaa ja silmienpyörittelyä. Toisen, normaalin ja sosiaalisen miehen kanssa ollaan pidetty yhtä jo 20 v ja edelleen on kivaa. Naiset, olkaa aivan hemmetin nirsoja. Se kannattaa, sillä ei ole mitään hävittävää, jos vaihtoehtona sinkkuudelle on vaikeileva mies
Miksi menit naimisiin tuon ensimmäisen kanssa? Eikö ne ongelmat olleet olemassa jo seurustellessa?
Oltiin tosi nuoria, hän sattui kosimaan, en uskonut, että saisin parempaa. Monella nuoruuteen kuuluu huono itsetunto, siksi hän kosikin. Meidän aikuinen tytärkin nauraa että miten noin erilaiset edes yrittivät yhdessä ja on itse toiminut fiksummin. Lika barn osv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nurkassa punasteleva ujo nainen joka pälyili. Enpä kelvannut kellekään. Miksi ne miehet ei tulleet juttelemaan mulle? Himosivat vaan niitä bimboblondeja ja täynnä meikkiä olevia.
Koska mies ei halua passiivista naista josta tulee lahnavibat.
Millaiset vibat tuosta kuvaillusta "miehestä" tulee? 😁
Ap:n kaltaiset vajaat rakastaa logiikan vastaisia kehäpäätelmiä, joten tässä sellainen:
Mies, jota kukaan ei halua, on täysin epähaluttava.
Ap toki kuvailee itseään ja vaatii sitten muilta sitä empatiaa ja aktiivisuutta, joihin ei ikinä itse kykene.
Ja: projisoi oman halvaannuttavan naispelkonsa naisiin. No, mehän emme pelkää vaan syvästi halveksimme tuollaista pelleä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin. Mulla ensimmäinen aviomies oli ujo ja sosiaalisesti ongelmainen. No eipä sellaisen kanssa parisuhdekaan toimi, kun ei toinen osaa kommunikoida ja seurassa sai hävetä sitä tuhinaa ja silmienpyörittelyä. Toisen, normaalin ja sosiaalisen miehen kanssa ollaan pidetty yhtä jo 20 v ja edelleen on kivaa. Naiset, olkaa aivan hemmetin nirsoja. Se kannattaa, sillä ei ole mitään hävittävää, jos vaihtoehtona sinkkuudelle on vaikeileva mies
Miksi menit naimisiin tuon ensimmäisen kanssa? Eikö ne ongelmat olleet olemassa jo seurustellessa?
Oltiin tosi nuoria, hän sattui kosimaan, en uskonut, että saisin parempaa. Monella nuoruuteen kuuluu huono itsetunto, siksi hän kosikin. Meidän aikuinen tytärkin nauraa että miten noin erilaiset edes yrittivät yhdessä ja on itse toiminut fiksummin.
Lika barn osv.
Likaset hoitamattomat lapset kirjottaa ruåttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee kun kunnollisena, kilttinä ja ujona introvertti-miehenä ei odota suomalaisilta naisilta mitään.. tässä maassa on maailman gamerfobisimmat ja läskivihamielisimmät naiset. Videopelaava herkuttelijamies ei naisille kelpaa... vaativat muutenkin kohtuuttomuuksia, mm. työpaikkaa, kavereita, omaa autoa ja sosiaalista elämää..
"Videopelaava herkuttelijamies" 😂
Liikuntakyvytön läsö 😂 joka vinkuu ittelleen sipsejä ja ES kaupasta kantavaa äippää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin tosi nuoria, hän sattui kosimaan, en uskonut, että saisin parempaa. Monella nuoruuteen kuuluu huono itsetunto, siksi hän kosikin. Meidän aikuinen tytärkin nauraa että miten noin erilaiset edes yrittivät yhdessä ja on it
Likaset hoitamattomat lapset kirjottaa ruåttia.
No jos et ymmärrä niin suomeksi kaltaiset keskenään. On hänelläkin ollut jo pitkään itselleen sopiva vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nurkassa punasteleva ujo nainen joka pälyili. Enpä kelvannut kellekään. Miksi ne miehet ei tulleet juttelemaan mulle? Himosivat vaan niitä bimboblondeja ja täynnä meikkiä olevia.
Koska mies ei halua passiivista naista josta tulee lahnavibat.
Millaiset vibat tuosta kuvaillusta "miehestä" tulee? 😁
Kuollut lahna, mätänee ja haisee.
Vierailija kirjoitti:
Naiset olevinaan se empaattinen ja ymmärtäväinen sukupuoli mutta kummasti hylätään vähän ujommat miehet yksinäisyyteen.. Olisko se oikeesti niin vaikeeta mennä ja kysyä sitä miestä vaikka treffeille tai panolle?
Olen parisuhteessa.
Pelkkä pano ei ole kiinnostanut.
Oman elämänsä Patrick Itäniemi itkee ulosottojen ja haisevien Mäkköripaperien seassa nurkassa kyyryssä.
Miestissit tytisee ja kauluspaita kastuu.
Vierailija kirjoitti:
MT-lymyäjä, puhuisko se jotai vai äitiä vailla?
MT? Maaseudun Tulevaisuus? Ei ole tulevaisuutta.
Ei kiinnosta arastelevat pojat. Etsikööt ikäistänsä seuraa. Vaikka tinderistä. On muitakin treffipaikkoja netissä.
Kukaan nainen ei halua ujoa miestä. Sosiaalisesti taitava pelimies on se joka saa sukat pyörimään jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei halua ujoa miestä. Sosiaalisesti taitava pelimies on se joka saa sukat pyörimään jaloissa.
Niin, sellainen jännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sellainen jännä.
Eikä haittaa vaikka sillä olisi ennestään nainen joka sormelle ja parille varpaallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset triggeröityvät niin paljon tästä neuvosta. Alapeukkuja satelee.
Naiset ei kestä jos niille kertoo miten asiat on. Suuttuvat.
Samaa on myös miehissä.
Itsensäpaljastelijat on tuollaisia kusiletkun vilauttajia. Ne uskaltaa äkkiä ja valtaharhan vallassa näyttää penistään joka ei kuitenkaan edes näy sieltä omasta kourasta.
Ja toinen versio ovat itseään hyväilevät runkkarit, jotka lähettelee dick-pickejä.
Vois perustaa sivuston, johon kaikki sais niitä lähettää. Kuva julkaistaan lähettäjän nimen kanssa.