elämän ohje naisille
kannattaa mennä pyytämään kahville sitä nurkassa punastelevaa ujoa miestä joka sinua salaa pälyilee. Voi olla elämäsi mies joka menee hukkaan kun himoat vaan niitä kalsarikirurgeja..
Kommentit (170)
Elämänohje on viddu yhdyssana. Ei ole tapana ottaa sellaisia vastaan elämämkoululaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nurkassa punasteleva ujo nainen joka pälyili. Enpä kelvannut kellekään. Miksi ne miehet ei tulleet juttelemaan mulle? Himosivat vaan niitä bimboblondeja ja täynnä meikkiä olevia.
Mitäs jäit sinne pälyilemään ujona etkä meikannut itsekin. Oma syy. Olisit ollut rohkeampi.
Palstan "miesten" logiikkaa 🙄
Elämän realiteettejä vaan. Nainen voi heti nousta suosioon kun alkaa nätiksi ja meikkaa tai sosialisoituu. sama ei toimi miehillä vaan jos on ruma tai ujo mies niin peli on menetetty.
Mies on ihan yhtä kykenevä parantamaan ulkonäköään ja sosialisoitumaan. (Meikkien ostaminen on ihan yhtä sallittua miehille, huom! Ja monia muitakin keinoja on parantaa ulkonäköä, esim. vaatteet ja kampaus.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nurkassa punasteleva ujo nainen joka pälyili. Enpä kelvannut kellekään. Miksi ne miehet ei tulleet juttelemaan mulle? Himosivat vaan niitä bimboblondeja ja täynnä meikkiä olevia.
Koska mies ei halua passiivista naista josta tulee lahnavibat.
Mutta mies luulee että joku haluaa passiivisen lahnamiehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Otanpa heti neuvosta vaarin ja lähden koluamaan siltojen alta naamasta punottavia deekuja. Ymmärsin että liikoja on turha vaatia ja se on tasoni. Kiitos ap.
Voit sä ottaa jonkun normaalin kiltin ujon miehenkin joka ei oo deeku. Ei tartte heti vetää överiksi ja uhriutua.
Harmi vain, että normaaleja kilttejä ujoja miehiä ei ole vapaalla jalalla. Kiltit normaalit miehet ovat kyllä varattuja, vaikka olisivat ujojakin.
5 palstatrollia suorastaan innosta hihkuen ilmestyi kieltämään ja ulisemaan. Osui siis harvinaisen hyvin oikeaan kohtaan.
Luulin, että täällä olisi ollut ohje esimerkiksi rentoutumiseen tai yleiseen onnellisuuteen, mutta ei.
En tee mitään sukupuolen neuvoilla, joiden onnellisuus pääasiassa perustuu siihen, että toinen sukupuoli paapoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua ristikseen ihmisiä pelkäävää ressukkaa, vaan sosiaalisen aikuisen miehen?
Et tulisi sellaisen kanssa toimeen.
Olen menossa sellaisen kanssa naimisiin.
Miksi ketään kiinnostaa muita ihmisiä alistava, ylimielinen kpää, joka tekee typeriä yleistyksiä ja koko ajan ruikuttaa vauvalla?
Jos keksit noihin vastauksen, niin haluaisin todellakin sen kuulla. Kuulostat nimittäin harvinaisen inhottavalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset triggeröityvät niin paljon tästä neuvosta. Alapeukkuja satelee.
Naiset ei kestä jos niille kertoo miten asiat on. Suuttuvat.
Samaa on myös miehissä.
Niin on. Tietääkseni yksikään mies ei ole sitä kieltänyt. Naiset sen sijaan kieltävät sen heti. Voi vaan ihmetellä, miksi. Eikö selkäranka kestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Otanpa heti neuvosta vaarin ja lähden koluamaan siltojen alta naamasta punottavia deekuja. Ymmärsin että liikoja on turha vaatia ja se on tasoni. Kiitos ap.
Voit sä ottaa jonkun normaalin kiltin ujon miehenkin joka ei oo deeku. Ei tartte heti vetää överiksi ja uhriutua.
Harmi vain, että normaaleja kilttejä ujoja miehiä ei ole vapaalla jalalla. Kiltit normaalit miehet ovat kyllä varattuja, vaikka olisivat ujojakin.
On niitä. Eivät he sinua sieltä kotoasi löydä. Ja tämän sairaan yhteiskunnan ansiosta eivät edes vaivaudu yrittämään enää. Aivan sama mitä tekee, saa paskaa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei halua ujoa miestä. Sosiaalisesti taitava pelimies on se joka saa sukat pyörimään jaloissa.
Puhu itsestäsi vaan. En ole samaa mieltä.
Kyllä jokaisen kuuluu hoitaa itsensä siihen kuntoon, että pystyy normaaliin kanssakäymiseen toisten ihmisten kanssa. Ei se mikään naisten velvollisuus ole ryhtyä äitihahmoksi tai terapeutiksi ahdistuneen rajoittuneelle miehelle. Ujous on ihan ok, mutta salaa pälyilevä nurkassa kyyhöttäjä kuulostaa jo melkoiselta työmaalta.
On minulla yksi kysymyskin...mikä hitto on kalsarikirurgi?
Vierailija kirjoitti:
Ja vieläkin tärkeämpää on olla, JA PYSYÄ NORMAALIPAINOSSA!!!!!
Helvetin akat saatana, kuinka ylivoimaisen vaikeaa se oikein voikaan olla??????????????!!!!!!!!!!
No ota mies jos se sinusta ei miehille ole vaikeaa :D
Kyllä tuollainen punastelijamies vain pelästyy jos nainen häntä lähestyy. Ihan turhaa hommaa.
Mistä minä löydän tämän pälyilevän miehen nyt sitten, ap?
Voi olla myös potentiaalinen stalkkeri!
Vierailija kirjoitti:
Elämän realiteettejä vaan. Nainen voi heti nousta suosioon kun alkaa nätiksi ja meikkaa tai sosialisoituu. sama ei toimi miehillä vaan jos on ruma tai ujo mies niin peli on menetetty.
Jos nainen voi vain "alkaa nätiksi" niin kyllä mieskin sitten voi. Jos se on niin helppoa, että vain alkaa meikkaamaan, niin ihmettelen miksei incelit jo ole sankoin joukoin meikkihyllyillä ostoksilla?
Ei tarvitse töräytellä kysymättä pyytämättä "elämänohjeita" kun et ko. sanaa/termiä tajua/osaa edes oikeinkirjoituksella.
Tykkään tytöistä, sorry not sorry.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua ristikseen ihmisiä pelkäävää ressukkaa, vaan sosiaalisen aikuisen miehen?
Nainen on silloin tietenkin luonnollisesti julma, empatiakyvytön, nirso jne.
Se nainen voi koulia siitä ressukasta rohkean ja itsevarman.
Ai vähän niinkuin lapsestaan? Söpöä. Miesvauvuuden jälkeen tuleekin sitten miestaaperous, kun itsevarmuus on kasvanut niin mies alkaa kiukuttelemaan, voimaantuu, paiskoo tavaroita, pettää, jne.
Mielikuva 😂😂😂😂😂
Millainen sen miehen koti on? Onko se likainen vai joku mukasiisti poikamiesluola. Mua kiinnostaisi jos mies harrastelisi jotain kultturellia, ei kuitenkaan mitään renttu kitaranrämpytystä.