elämän ohje naisille
kannattaa mennä pyytämään kahville sitä nurkassa punastelevaa ujoa miestä joka sinua salaa pälyilee. Voi olla elämäsi mies joka menee hukkaan kun himoat vaan niitä kalsarikirurgeja..
Kommentit (268)
Hän lienee kiltti mies. Pälyilee ujona kun on tullut niin monesti naisten toimesta nöyryytetyksi.
Ihme että tämä ketju on vielä täällä. Yleensä tämän tyyppiset lähtee heti koska naiset eivät siedä että heidän passiivisuuttaan kritisoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän lienee kiltti mies. Pälyilee ujona kun on tullut niin monesti naisten toimesta nöyryytetyksi.
Niinpä niin. Aina kaikki naisten syytä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme että tämä ketju on vielä täällä. Yleensä tämän tyyppiset lähtee heti koska naiset eivät siedä että heidän passiivisuuttaan kritisoidaan.
Ketjut poistuu koska sisältö sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaiset vajaat rakastaa logiikan vastaisia kehäpäätelmiä, joten tässä sellainen:
Mies, jota kukaan ei halua, on täysin epähaluttava.
Ap toki kuvailee itseään ja vaatii sitten muilta sitä empatiaa ja aktiivisuutta, joihin ei ikinä itse kykene.
Ja: projisoi oman halvaannuttavan naispelkonsa naisiin. No, mehän emme pelkää vaan syvästi halveksimme tuollaista pelleä.
Jos nainen kerrankin rakastaisi ja iskisi niin se naispelko voisi kadota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaiset vajaat rakastaa logiikan vastaisia kehäpäätelmiä, joten tässä sellainen:
Ap toki kuvailee itseään ja vaatii sitten muilta sitä empatiaa ja aktiivisuutta, joihin ei ikinä itse kykene.
Ja: projisoi oman halvaannuttavan naispelkonsa naisiin. No, mehän emme pelkää vaan syvästi halveksimme tuollaista pelleä.
Iskisi? Turpaanko?
Ei kannata. Minäminäminätusinapassiivilaiskimusuliuli yrittää yhä (miesprivilegiosta käsin) indoktrinoida naisia toimimaan uliulille itselleen kannattavasti. Lisäksi syyttää naisia passiivisiksi kun eivät tapellen iske ja vie smegsibuffettiin uliulia (= koska kukaan nainen ei halua uliulia niin eivät toki ole aktiivisia epähaluttua uliulia kohtaan ainakaan romanttisessa mielessä). Sori vaan, mutta kukaan moderni normijärkinen nykynainen ei vain ole riittävän tyhmä tuohon (= siihen ei ole ole varaa). Ei vaikka kuinka uliset ja tehtailet näitä kuin alaikäisen jälkeenjääneen lukutaidottoman ulinohjeistusaloituksia.
Naisella ei ole varaa tyriä elämässään noin huolettomasti, typerästi ja vastuuttomasti. Ei nimenomaan kannata uliäiteily.
Mikään tuossa itseriittoisessa miesulinassa ei pidä paikkaansa. Kissa ei nosta omaa häntäänsä = häntä ei nouse ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen passiivisuutta? Kyllä mä olen ainakin aktiivinen niiden asioiden suhteen, jotka mua kiinnostaa tai jotka mun vastuulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä edes erota rakkautta ja sääliä toisistaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen passiivisuutta? Kyllä mä olen ainakin aktiivinen niiden asioiden suhteen, jotka mua kiinnostaa tai jotka mun vastuulle kuuluu.
Tämä pätee kaikilla norminaisilla. Epäkiinnostavaa miestä ei lähestytä, kanssaan ei vietetä aikaa hyväntekeväisyytenä hänen yksipuolisesta halustaan huomatta. Ei sinun tai kenenkään tarvitse alkaa "kritisoimaan" ketään, joka ei kelpuuta sinua, koska sinullakaan ei ole pakko-oikeutta naiseen/naisen kehoon, joten sinun välttely ei ole mikään kritisoitava (ongelma-)asia.
Kahville? Justhan täällä on ulistu miten kahvilatreffit on huonot yhyy kun ei kuitenkaan saa edes "piirakkaa" ostettua.
Kilttimieskin voi olla mahtava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun tyyppiä semmoinen punastelija.
Niin. Pitää olla itsevarma linnakundi, joka pistää sut nyrkein ojennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä edes erota rakkautta ja sääliä toisistaan...
Ne on kolikon kaksi puolta, ei niin paljon eroa toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahville? Justhan täällä on ulistu miten kahvilatreffit on huonot yhyy kun ei kuitenkaan saa edes "piirakkaa" ostettua.
No joo, kotitrefifit on parempi vaihtoehto ujolle miehelle.
Selkeästi yksi tai muutama mies yrittää saada naisia antamaan ilmaiseksi ujoille miehille. Väitetään että se mies voisi muuttua jne.
Jotkut lihavat laihduttavat ja kuvittelevat että kaikki ongelmat katoavat kun on laiha. No ei katoa ja sitten petetään raskaasti.
Jotkut miehet kuvittelevat että kaikki ongelmat katoavat jos saisi naisen. No ei katoa vaan edelleen miehen pitää aktiivisesti itse ratkaista ongelmia ihan itse. Ja sen ongelmien ratkaisun voi ja pitää aloittaa jo enennenkuin etsii naista itselleen.
Naisten velvollisuus ei ole antaa säälistä jne. Miehen velvollisuus on kasvaa ihan itse aikuiseksi ja pyrkiä aikuisten väliseen suhteeseen. Suurin osa naisista ei halua olla äiti roolissa miesystävälle. Vaan mieheltä odotetaan ihan omaa itsenäistä aikuisen roolia myös parisuhteessa. Jos siihen ei kykene ennen parisuhdetta niin kannattaa keskittyä kasvamaan aikuiseksi ennen suhteen etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, kotitrefifit on parempi vaihtoehto ujolle miehelle.
Niin on. Ja välttyy siltä kamalan ahdistavalta kuka maksaa taistolta.
Ja tietenkin, jos ujoa ulimiestä tulee iskemään nainen, joka on yhtä ujo ja vaatimattoman näköinen kuin hän itse, hän raivostuu ja torjuu naisen. Sitten hän jatkaa ulinaansa, että kukaan nainen ei halua häntä. :)
Kyllä monesti on liian myöhäistä. Aikuisesta punastelija-nurkassaluimistelija-pelkääjämiehestä ei kuoriudu koskaan mitään mukavaa seuramiestä. Ei pi llu ihmeitä tee.
Älkää naiset alentuko noihin korjausyrityksiin. Kaikkien ihmisten ei ole tarkoituskaan pariutua. Parempaa on saatavilla!