elämän ohje naisille
kannattaa mennä pyytämään kahville sitä nurkassa punastelevaa ujoa miestä joka sinua salaa pälyilee. Voi olla elämäsi mies joka menee hukkaan kun himoat vaan niitä kalsarikirurgeja..
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi kuuseen. Ketään ei kiinnosta ihmisreppana, sen enempää miehiä kuin naisiakaan.
Voi pientä..sinulla on selvästi ongelmia itsesi kanssa. Haluatko että otan sinut syliin ja kerron että kaikki järjestyy.
Sulla itselläs sen verran paljon ongelmia että sinuna pitäisin pienempää leipäläpeä ja setvisin omat ongelmani ennen päänaukomista muille. Mulla sentään on parisuhde. Mites sulla?
Sulla on parisuhde ja silti käytät kaiken aikasi vauvalla? Mikä sua vaivaa!?
Sinäkö kyttäät päivittäin 24/7 ja sitä kautta tiedät että täällä kaiken aikani käytän?
Teen päivän aikana paljon muutakin. Käyn töissä, harrastan, huolehdin parisuhteestani ym.
No minä otin ujon miehen. En nyt sentään nurkasta hakenut mutta suhtauduin hyvin positiivisesti sen erittäin varovaiseen ja arkaan lähestymiseen jonka se sai itsestään puristettua kun oli ensin varovasti minua katsellut vaikka kuinka kauan.
Ja olin helppo. Hyvin hyvin helppo. Pääsi siis tämä mies poikuudestaan samalla.
Ja hyvä mies siitä minulle tuli. Mutta kyllä miehessä siis pitää olla ujoudesta huolimatta sen verran aloitteellisuutta että se saa edes sen pienen aloitteen puristettua. Muuten se on suhteessakin luultavasti vain perässävedettävä.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Elämänohjeen antoi pikkukaljoissaan duunaripudokas.
Ja tämä oli paras, minkä keksit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nurkassa punasteleva ujo nainen joka pälyili. Enpä kelvannut kellekään. Miksi ne miehet ei tulleet juttelemaan mulle? Himosivat vaan niitä bimboblondeja ja täynnä meikkiä olevia.
Mitäs jäit sinne pälyilemään ujona etkä meikannut itsekin. Oma syy. Olisit ollut rohkeampi.
Palstan "miesten" logiikkaa 🙄
Se "naisten" logiikka onkin sitten sitä, että ei tehdä mitään...
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua ristikseen ihmisiä pelkäävää ressukkaa, vaan sosiaalisen aikuisen miehen?
Et tulisi sellaisen kanssa toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Annoin mahiksen hiljaiselle, minua pälyilevälle miehelle ja aloin juttelemaan, en suosittele. Oli huonoitsetuntoinen tossukka ja pidättyväinen sängyssä. Ei niistä mitään "kuoriudu" kun "vähän rohkaisee".
Mäkin olen lähestynyt tuon kaltaisia ja eihän noista mitään tule. Edes sinne sänkyyn ei päästy kun reppana niin estynyt että kädestäpito oli ainut mitä sai tehdä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset triggeröityvät niin paljon tästä neuvosta. Alapeukkuja satelee.
Koska kyseessä ei ole mikään varsinainen neuvo vaan incelin epätoivoista väninää asiasta josta sillä ei ole varaa vänistä tippaakaan.
Olipa omaperäinen tämä sun "väninäsi"
Ainoat jotka täällä alvariinsa vänisevät ovat juuri nuo aloittajan kaltaiset pillunkipeät ja sosiaalisesti totaalisen kyvyttömät reppanat jotka haluavat naisen joka ulkonäöltään ja rungoltaan kuin instabeibe ja joka auliisti vastaanhangoittelematta ottaa heidät siipiensä suojaan ja huolehtii kuin emo poikasistaan, välillä terapeuttina ja välillä taas seksileluna toimien, vailla minkäänlaista omaa tahtoa ja eriävää mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nurkassa punasteleva ujo nainen joka pälyili. Enpä kelvannut kellekään. Miksi ne miehet ei tulleet juttelemaan mulle? Himosivat vaan niitä bimboblondeja ja täynnä meikkiä olevia.
Koska mies ei halua passiivista naista josta tulee lahnavibat.
Miksi naisen pitäisi haluta sellainen mies? Haisean pahan kaksinaismoraalin lahnamiehessä.
Mä jätän kaikki nurkissa punastelevat kyyristelijät rauhaan, voit olla ihan varma siitä.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jäit sinne pälyilemään ujona etkä meikannut itsekin. Oma syy. Olisit ollut rohkeampi.
Kiinnostavien miesten kanssa tehdään, epäkiinnostavat jäävät sinne nurkkaansa pölyttymään. Niin se vain on, etkä sinä voi sille asialle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset triggeröityvät niin paljon tästä neuvosta. Alapeukkuja satelee.
Jatka siis vaan jankkaamista seuraavat 40v
Noinko kauan ajattelit täällä olla?
Sinä olet täällä itkemässä miestissisi märiksi kunnes kuolet.
Vierailija kirjoitti:
No minä otin ujon miehen. En nyt sentään nurkasta hakenut mutta suhtauduin hyvin positiivisesti sen erittäin varovaiseen ja arkaan lähestymiseen jonka se sai itsestään puristettua kun oli ensin varovasti minua katsellut vaikka kuinka kauan.
Ja hyvä mies siitä minulle tuli. Mutta kyllä miehessä siis pitää olla ujoudesta huolimatta sen verran aloitteellisuutta että se saa edes sen pienen aloitteen puristettua. Muuten se on suhteessakin luultavasti vain perässävedettävä.
Tuohan on söpö tarina. Kyllä ujokin rohkaistuu kun tarpeeksi kiinnostaa. Siitä palstavänisijät mallia ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä otin myös tuollaisen ja sillehän piti käsin näyttää mihin pippeli pannaan.
Se siitti 2 autistia ja alkoholisoitui, koska niin heikot punastelijamiehet tekevät. Erottiin.
Osa meistä päätyy onnellisesti yhteen kalsarikirurgin kanssa kalsarikirurgin aloitteesta. Tyydy toki vähään ellet usko saavasi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Elämänohjeen antoi pikkukaljoissaan duunaripudokas.
Ja tämä oli paras, minkä keksit?
Sun paras on tuo mikälie, henkisen viisivuotiaan paskahousupennun ulina. Selvähän se, että kerjäät epätoivoisesti huomiota äitisi ja mummosi ikäisiltä naisilta. Et vissiin kiinnosta heitäkään ja isääsi kiinnostit vielä vähemmän.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua ristikseen ihmisiä pelkäävää ressukkaa, vaan sosiaalisen aikuisen miehen?
Et tulisi sellaisen kanssa toimeen.
Sun kaltaisen vänisijän kanssako tulisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun tyyppiä semmoinen punastelija.
Mulle pitäs olla munastelija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Jokainen elää elämänsä kuten haluaa, eikä kukaan halua tuollaista miesvauvaa. Tai no, ehkä joku dominoiva, sadistinen homomies?
Ethän sä ole edes töissä. Sut pitäisi nurkasta väkisin hakea töihinkin, eiköstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on silloin tietenkin luonnollisesti julma, empatiakyvytön, nirso jne.
Se nainen voi koulia siitä ressukasta rohkean ja itsevarman.
Minä tein noin nuorena aikuisena. Nappasin sen hiljaisen, kädet täristen puhuvan, susiruman ja ujon naapurinpojan. Vuoden päästä hän ilmoitti lähtevänsä harrastamaan yhdenillanjuttuja, ne kun olivat itsevarmuuden puutteen takia häneltä jääneet väliin aikanaan. Kuulemma minun kanssani seurustelu sai hänet tajuamaan että hänellähän riittää rahkeet vaikka mihin.
Parin kuukauden päästä oli ovella koputtelemassa kukkapuskan kanssa (en edes liioittele) ja vinkumassa minua takaisin. Ei ilmeisesti ollut se sinkkuelämä sujunutkaan ihan niin kuin kuvitteli etukäteen. Onneksi mulla oli jo uudet kuviot meneillään silloin.
Ei enää ikinä ihmispelkoista pelleä nurkkiin pyörimään, kiitos.
Joo. Otanpa heti neuvosta vaarin ja lähden koluamaan siltojen alta naamasta punottavia deekuja. Ymmärsin että liikoja on turha vaatia ja se on tasoni. Kiitos ap.
Noinko kauan ajattelit täällä olla?